Arsène Geplaatst 1 augustus 2012 Share Geplaatst 1 augustus 2012 Goeie shit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Zag laatst een aflevering van Workaholics:-D. Denk dat ik ff season 1 ga binnenhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 augustus 2012 Share Geplaatst 8 augustus 2012 Leuk tussendoortje inderdaad. Lekker melig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 9 augustus 2012 Share Geplaatst 9 augustus 2012 Eentje om in de gaten te houden.. Met Gus Fring _O_ http://www.youtube.com/watch?v=JwfCRAtkYEI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Ziet er leuk uit. Ergens in september komt hij uit toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 17 sept idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 He die ga ik volgen. Leuk verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 augustus 2012 Share Geplaatst 12 augustus 2012 Wat kan die vent acteren zeg. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 (bewerkt) Ok, die gaat gekeken worden :) EDIT: Net als Arrow: ViFb0paKdgg 13 augustus 2012 bewerkt door sirkeith Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Afgelopen weekend was het Workaholics weekend op Comedy Central. Behoorlijk wat afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke en grappige serie vind. Meer mensen die deze serie volgen? Edit: Oh paar posts boven mij al iets over deze serie gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 augustus 2012 Share Geplaatst 13 augustus 2012 Afgelopen weekend was het Workaholics weekend op Comedy Central. Behoorlijk wat afleveringen gezien en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke en grappige serie vind. Meer mensen die deze serie volgen? Edit: Oh paar posts boven mij al iets over deze serie gezegd. Jep, S01 en S02 helemaal gezien. Als S03 afgelopen is sleep ik die ook weer binnen. Lekker hersenloos vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat... Kassucces van de BBC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat... Zelf niet gezien, maar het is inderdaad een behoorlijk succes. Wereldwijd geloof ik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Gillian Anderson en David Duchovny zouden aan het daten zijn. Bron Als dit klopt ga ik heel, heel erg blij zijn. De X-Files-fanbase staat ook al helemaal op stelten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dan vind je dit ook wel leuk zeker, mocht het eruit komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Is er hier iemand die Docter Who kent / heeft gezien? De serie loopt al een hele tijd en krijgt goede cijfers overal. Het zegt mij persoonlijk alleen weinig, al lijkt het me opzich wel wat... Ik kreeg deze aangeraden door iemand en heb de 1e 2 afleveringen gezien. Moeilijk te zeggen wat ze ermee willen. SciFi thiller comedy ofzo. Tis iig een goedkoop rommeltje. Kan zijn dat je erin groeit, maar ik ben er maar mee gestopt. Je kunt beter Sherlock gaan kijken. Of Neverwhere als je tegen goedkoop kan. Of nog beter Hitchhiker guide to the galaxy gaan lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Dan vind je dit ook wel leuk zeker, mocht het eruit komen. Laat ik het matig enthousiasme noemen. Uiteraard zou ik de film absoluut gaan kijken (duh), maar de vorige film was ook gewoon matig, dus ik weet het niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Laat ik het matig enthousiasme noemen. Uiteraard zou ik de film absoluut gaan kijken (duh), maar de vorige film was ook gewoon matig, dus ik weet het niet zo. Ik wist niet eens dat er al een film was gemaakt. Als iets me koud laat is het dit wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik weet niet wat erger is: bovenstaande comment of een mes in m'n rug :( ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 14 augustus 2012 Share Geplaatst 14 augustus 2012 Ik kijk nu voor de tweede maal The League. The Sheiva Bowl!! :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Workaholics _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Workaholics _O_ Is inderdaad best grappig. Eregister tot 5uur in de nacht lopen kijken zo een hele marathon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik ga deze week weer eens beginnen met Friends kijken, dat wordt dan de 8ste keer dat ik de hele serie ga kijken. Het blijft fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 21 augustus 2012 Share Geplaatst 21 augustus 2012 :cab::cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten