Ilias. Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik ben op zoek naar een nieuwe leuke serie nu ik bij New Girl helemaal bij ben en dus nu telkens een week moet wachten. In principe heb ik geen vast genre, dus sta open voor alles Arrow, Graceland, Suits, Entourage, The Sopranos.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Arrow, Graceland, Suits, Entourage, The Sopranos.. Graceland, Suits en Entourage ken ik al. The Sopranos en Arrow eens even wat trailers van kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Graceland, Suits en Entourage ken ik al. The Sopranos en Arrow eens even wat trailers van kijken. Als je echt veel tijd hebt en 1 van de betere series ooit wit lijken: The Sopranos Als je gewoon een leuke serie wilt kijken die nu nog bezig is met een spannende verhaallijn: Arrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Ik ga beginnen aan The Sopranos, seizoen 1 nu aan het binnen hengelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Veel plezier : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 Bij met alle series die ik volg. Iemand een goeie nieuwe? Covert Affairs, White Collar, Suits zijn de series die ik momenteel nog volg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 7 oktober 2013 Share Geplaatst 7 oktober 2013 The Shield Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Strike Back Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Van beide even wat informatie bekeken en zien er beide goed uit. Zal eens op kat kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 The Shield is wel iets beter dan Strike Back, maar bij Strike Back zijn de seizoenen wel korter het is maar net wat je wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Als je van westerns houdt dan schijnt Deadwood ook wel goed te zijn. Is wel al na twee seizoen gecancelled. Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Carnivàle is ook gecanceld, maar is toch één van de beste series die ik ken.:nee: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Veel plezier :< Haha, heb hem nog even uitgesteld. Gisteren begonnen met Netflix en had Prison Break nog niet gezien. Zit na gisteravond om 11 uur begonnen te zijn nu op aflevering 9, lekker tempo erin en heerlijk om te kijken:<. Hoor wel van veel mensen dat het op een gegeven moment minder wordt. Weet iemand vanaf wanneer ong? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Als ze eenmaal uit de gevangenis zijn (of is dat een spoiler, zal toch niet?) wordt het wel geleidelijk minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Als ze eenmaal uit de gevangenis zijn (of is dat een spoiler, zal toch niet?) wordt het wel geleidelijk minder. Nee daar ging ik inmiddels wel vanuit;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Nee daar ging ik inmiddels wel vanuit;c Seizoen 2 is echt nog wel tof, drie en vier zijn beduidend minder. Hoewel er ook nog wel toffe stukken in seizoen 3 zitten hoor. Op den duur raak je bepaalde personages wel beu ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Sarah Wayne Callies en Robin Tunney zijn wel skatjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds. Zegt echt niets over de kwaliteit van een serie. Zijn genoeg echt goede series waarvan er maar 1 of 2 seizoenen zijn. Alleen van HBO (wat synoniem lijkt te staan voor kwaliteit) kan ik je er zo al drie noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ja ik heb nooit echt zin om gecancelde series te gaan volgen eigenlijk, betekend vaak toch weinig goeds. Deadwood is anders echt wel de moeite. Wel niet echt iets om even op te zetten na een zware dag, want echt ontspannend is het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Zegt echt niets over de kwaliteit van een serie. Zijn genoeg echt goede series waarvan er maar 1 of 2 seizoenen zijn. Alleen van HBO (wat synoniem lijkt te staan voor kwaliteit) kan ik je er zo al drie noemen. Het is meer omdat zulke series dan vaak geen goed einde hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Een goed einde is overschat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Sopranos, beste einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 oktober 2013 Share Geplaatst 9 oktober 2013 Het is meer omdat zulke series dan vaak geen goed einde hebben. Ach so. Daar sluit ik me wel bij aan ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Net de eerste drie eps van Entourage gezien. Ik ben verkocht, wat een bazenserie. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Net de eerste drie eps van Entourage gezien. Ik ben verkocht, wat een bazenserie. (h) Alleen al voor de vrouwen _O_ Je kan van elke ep. wel een aantal screenshots maken en deze in het vrouwelijk schoon topic posten voor alle geile beren hier. Terugkomend op Deadwood. Absoluut briljante serie. Komt zeer dicht in de buurt bij The Wire en Sopranos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten