Justin Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Net de finale van het eerste seizoen van Vikings gezien. Wát een serie _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Net deze week begonnen aan happy endings. Ook wel weer een vermakelijke sitcom. Gewoon een makkelijke wegkijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Ennnnn ook seizoen 3 van The Wire zit erop. Kan inmiddels wel stellen dat dit zo'n beetje de beste serie is die ik ooit heb gezien, al is dat niet heel representatief want zo veel series heb ik nou ook weer niet gezien. Maar hey, wat is dit enorm verslavend zeg, fantastisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Mensen die Da Vinci's Demons volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Mensen die Da Vinci's Demons volgen? Ja, ik ben het eigenlijk beginnen volgen om de leegte van Spartacus op te vullen, maar vind het best wel een sterke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
XyLencio Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Midden in het tweede seizoen van Flashpoint, erg vermakelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 10 mei 2013 Share Geplaatst 10 mei 2013 Borgen net uitgekeken, wat een epische serie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 mei 2013 Share Geplaatst 12 mei 2013 Bon voor degene die me aanraadde Go On te kijken, bedankt he, ik heb het gekeken en nu is het gecancelled;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 http://www.tv.com/news/whats-renewed-whats-canceled-and-whats-still-in-between-2013-edition-136682993611/ Op deze site een lijstje met series die gecanceld worden of gewoon een seizoen doorgaan. Zo kan je zien dat Happy endings gaat stoppen net als Go On. Wat ik persoonlijk zonde vind voor 2 leuke series. Nu ben ik maar eens begonnen aan Revolution. Ook op zich wel een toffe serie, beetje post apocalyptische setting wat wel sterk is neergezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DJ_Caje Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Ging Happy Endings niet mogelijk doorgaan op een andere zender of is dat ook definitief afgeketst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Ging Happy Endings niet mogelijk doorgaan op een andere zender of is dat ook definitief afgeketst? daar is het hopen inderdaad op, maar bij deze zender is het gecanceld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 13 mei 2013 Share Geplaatst 13 mei 2013 Hopelijk lukt het ook met Go On, toch wel een leuke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 http://www.moviescene.nl/p/146900/nieuwe_amerikaanse_tv_series_2013_/_2014 Overzichtje met Series die in 2014 komen. Crossbones lijkt me vooral zo vet! _O_ Crossbones (NBC) [AANRADER] Door: Neil Cross (Luther en Spooks), Walter F. Parkes en Laurie MacDonald (Gladiator, Men in Black). Met: John Malkovich (Burn After Reading, Being John Malkovich). Verhaal: Een serie die ook in ons overzicht van vorig jaar te vinden was, maar is uitgesteld door zender NBC. Het is 1715 op het Bahamaanse eiland New Providence, de eerste functionerende democratie in Amerika, waar de duivelse piraat Edward Teach, alias Blackbeard (John Malkovich), regeert over een schurkenstaat van dieven, bandieten en verdorven zeilers. Tom Lowe wordt op een geheime missie gestuurd om Blackbeard te doden, maar hij komt erachter dat zijn missie niet meevalt. Maar Lowe is niet de enige tegenstander van Blackbeard. Hij is een man met vele doortrapte rivalen. Te zien: januari 2014. John Malkovich als piraat _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Mensen die Da Vinci's Demons volgen? Waar gaat het over? Te lui om het op te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hmm niks over Lost Angels, daar zit ik al een tijdje op te wachten. Van Frankie Darabont: Lost Angels is the true story of a decades-long conflict between the Los Angeles Police Department, under the determined leadership of Police Chief William Parker, and ruthless criminal elements led by Mickey Cohen, a one-time boxer who rose to the top of L.A.’s criminal world. The series is a fast-paced crime drama set in Los Angeles during the 1940s and ’50s. It’s a world of glamorous movie stars, powerful studio heads, returning war heroes, a powerful and corrupt police force and an even more dangerous criminal network determined to make L.A. its West Coast base. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 http://www.moviescene.nl/p/146900/nieuwe_amerikaanse_tv_series_2013_/_2014 Overzichtje met Series die in 2014 komen. Crossbones lijkt me vooral zo vet! _O_ John Malkovich als piraat _O_ Zitten wel meer zo op het oog toffe dingen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Wel wat veel JJ Abrams superpower troep. Dacht dat we daar nou wel vanaf waren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Hmm niks over Lost Angels, daar zit ik al een tijdje op te wachten. Van Frankie Darabont: _O_ dat klinkt nog beter ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Inderdaad, staan een paar series bij die me erg vet lijken. Ben begonnen aan Happy Endings ter vervanging van New Girl en HIMYM, wel lekker makkelijk vermaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Waar gaat het over? Te lui om het op te zoeken. Written by David S. Goyer, the series follows the "untold" story of Leonardo Da Vinci: the genius during his early years in Renaissance Florence. As a 25-year old artist, inventor, swordsman, lover, dreamer and idealist, he struggles to live within the confines of his own reality and time as he begins to not only see the future, but invent it. Written by WellardRockard In a world where thought and faith are controlled, one man fights to set knowledge free. The secret history of Leonardo da Vinci's tantalizing life reveals a portrait of a young man tortured by a gift of superhuman genius. He is a heretic intent on exposing the lies of religion. An insurgent seeking to subvert an elitist society. A bastard son who yearns for legitimacy with his father. He finds himself in the midst of a storm that has been brewing for centuries. A conflict between truth and lies, religion and reason, past and future. His aspirations are used against him by the opposing forces of the time-luring him into a game of seduction where those who despise his intellect need him most. Leonardo must take up the fight against foes who use history to suppress the truth. A hero armed only with genius, Da Vinci stands alone against the darkness within, and the darkness without. Facing an uncertain future, his quest for knowledge nearly becomes his undoing as he explores the fringes of his own sanity. Da Vinci throws himself into his genius and emerges as an unstoppable force that lifts an entire era out of darkness and propels it into light. His story becomes a mirror into our own world, calling us all to join his fight to Free the Future. Written by Official. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Klink wel tof dat verhaal over DaVinci Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Entourage gaat hier vanaf morgen in de herkijk _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 mei 2013 Share Geplaatst 18 mei 2013 Goed bezig, ik rond net seizoen 3 af. Blijft lekker ontspannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 19 mei 2013 Share Geplaatst 19 mei 2013 The OC afgerond. Guilty pleasure hoor. En wat een heerlijk feel-good einde. Lekker zoetsappig. Die laatste scène zal ik de laatste paar dagen zeker nog een paar keer herkijken :love: Edit: Spartacus trouwens ook afgerond. Wel aardige serie. Eerste afleveringen waren heel vet, maar al snel ken je het trucje wel. Toch wel met plezier afgekeken. Al mis je niets als je de serie niet ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 mei 2013 Share Geplaatst 20 mei 2013 Ik heb net afgelopen week seizoen 2 afgerond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten