sirkeith Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Als je komedie wil zou ik met The League beginnen, anders Homeland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Sherlock: Toffe BBC-serie over de welbekende Sherlock Holmes, maar dan in de hedendaagse tijd. Schitterende rol van Benedict Cumberbatch en Martin Freeman als zijn side-kick is ook erg leuk. Probleem is dat het afleveringen van 90 minuten zijn die je dus niet makkelijk even tussendoor kijkt. Yesss, briljante serie inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Hoeveelste Sherlock is het inmiddels? Is eigenlijk ook meer een film dan een serie imo ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Momenteel twee seizoenen met elk drie afleveringen. Seizoen drie is al bevestigd, maar zijn ze nog aan het schrijven. Mag van mij nog wel een paar jaar duren, als de kwaliteit maar hoog genoeg blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 (bewerkt) Ik heb nu ook seizoen 2 klaar en die finale is enorm sterk zeg._O_ De strijd tussen Holmes en Moriarty is briljant en het is één van de allerbeste afleveringen die ik ooit heb gezien (voor zover je 1,5 uur nog echt een aflevering kunt noemen). Ik moest in het begin even aan Moriarty wennen, maar dat is toch ook zo'n verschrikkelijk sterk personage. Owja en Irene Adler:<, hopen dat ze nog vaker terugkomt. Ik ben ook net begonnen met de serie Go On, de eerste 2 afleveringen zijn pas uitgezonden. Komedie over een man die van zijn baas hulp moet gaan zoeken omdat hij pas zijn vrouw is verloren, daardoor komt hij bij een 'support group' terecht. Ik verwacht er geen echt hoogstaande dingen van, maar tot nu toe is het wel leuk, mede door Matthew Perry. 17 september 2012 bewerkt door Starálfur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 17 september 2012 Share Geplaatst 17 september 2012 Hoor inderdaad erg goede verhalen over Sherlock, binnenkort maar eens uitproberen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Wilde Boardwalk Empire even bestellen, maar zag dat die op bol.com 35 euro was. Kan dat echt niet goedkoper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Seizoen 1 wel, zie bv. Play.com (gratis verzending, wel met creditcard). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 september 2012 Share Geplaatst 20 september 2012 Begonnen met The O.C., heerlijke serie. (Aflevering 8 nu.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Eentje om in de gaten te houden.. Met Gus Fring _O_ http://www.youtube.com/watch?v=JwfCRAtkYEI Vandaag de eerste aflevering gezien. Eerlijk gezegd vond ik het maar matig. Beetje van de hak op de tak, veel toevalligheden, matig acteerwerk. Vanwege de interessante setting durf ik het nog wel even aan te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 21 september 2012 Share Geplaatst 21 september 2012 Setting lijkt me onwijs tof, maar heb inderdaad (naar aanleiding van de trailer) ook mijn twijfels over de plot en de acteerprestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 -7bG5wo95jI Aanradertje! Miniserie van maar 6 afleveringen van ongeveer 8 min, staan allemaal gewoon in HD op youtube. Het verhaal is voortgekomen door de input van mensen via facebook en daar wordt ook gebruik van gemaakt. De 1e 6 minuten zijn nog een beetje een intro, maar daarna wordt het echt leuk. Het is wel een beetje moraliserend, maar ik heb er zelf best van genoten. Als je het niet aanspreekt kun je altijd nog gaan kijken omdat Mary Elizabeth Winstead (:love:) een grote rol speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Dat laatste heeft me over de streep getrokken. Vanavond even kijken dus. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 -7bG5wo95jI Aanradertje! Miniserie van maar 6 afleveringen van ongeveer 8 min, staan allemaal gewoon in HD op youtube. Het verhaal is voortgekomen door de input van mensen via facebook en daar wordt ook gebruik van gemaakt. De 1e 6 minuten zijn nog een beetje een intro, maar daarna wordt het echt leuk. Het is wel een beetje moraliserend, maar ik heb er zelf best van genoten. Als je het niet aanspreekt kun je altijd nog gaan kijken omdat Mary Elizabeth Winstead (:love:) een grote rol speelt. Net gezien. Erg tof, want eigenlijk heeft iedereen precies hetzelfde: iedere dag ben je ergens wel iemand anders. Fraai vormgegeven, echt een heerlijk sfeertje. Mooie muziek ook, het klein beetje filosofie paste prima en MEW is natuurlijk :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 (Y) Zonde dat de afleveringen zo kort waren, ik had graag een minuut of 15 per aflevering gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Ik vind Awkward echt geniaal, gisteravond begonnen nu seizoen 1 erdoor. Verder volg ik momenteel ook The O.C. waar ik bij de 15e aflevering ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Ik ben momenteel met The O.C. season 2, aflevering 8. Leuke serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 24 september 2012 Share Geplaatst 24 september 2012 Ik ben momenteel met The O.C. season 2, aflevering 8. Leuke serie. Dan heb je aardig snel die 27 afleveringen erdoorheen gejaagd haha;c Volgen verder mensen nog Awkward, en welke dag begint 'The League' weer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Iemand bekend met Strike Back? Zag die reclame hier op MU voorbij komen dus ik heb seizoen 1 gedownload vanmorgen, ben benieuwd. Het spreekt me wel aan in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Whiej, deze week weer CSI (ja echt, sorry ;e) en HIMYM :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Vandaag of morgen (?) weer eerste aflevering van New Girl van season 2 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Twee zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Ik zag het staan ja. Iemand weet wanneer die afleveringen zijn. Dan doel ik op tijdstip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Rond 4 uur ´s nachts. Zullen dus wel rond een uurtje of 6 a 7 te downloaden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Morgenvroeg dus te downloaden, top! Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten