Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sherlock: Toffe BBC-serie over de welbekende Sherlock Holmes, maar dan in de hedendaagse tijd. Schitterende rol van Benedict Cumberbatch en Martin Freeman als zijn side-kick is ook erg leuk. Probleem is dat het afleveringen van 90 minuten zijn die je dus niet makkelijk even tussendoor kijkt.

Yesss, briljante serie inderdaad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu ook seizoen 2 klaar en die finale is enorm sterk zeg._O_ De strijd tussen Holmes en Moriarty is briljant en het is één van de allerbeste afleveringen die ik ooit heb gezien (voor zover je 1,5 uur nog echt een aflevering kunt noemen).

Ik moest in het begin even aan Moriarty wennen, maar dat is toch ook zo'n verschrikkelijk sterk personage.

Owja en Irene Adler:<, hopen dat ze nog vaker terugkomt.

Ik ben ook net begonnen met de serie Go On, de eerste 2 afleveringen zijn pas uitgezonden.

Komedie over een man die van zijn baas hulp moet gaan zoeken omdat hij pas zijn vrouw is verloren, daardoor komt hij bij een 'support group' terecht. Ik verwacht er geen echt hoogstaande dingen van, maar tot nu toe is het wel leuk, mede door Matthew Perry.

bewerkt door Starálfur
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eentje om in de gaten te houden.. Met Gus Fring _O_

http://www.youtube.com/watch?v=JwfCRAtkYEI

Vandaag de eerste aflevering gezien. Eerlijk gezegd vond ik het maar matig. Beetje van de hak op de tak, veel toevalligheden, matig acteerwerk. Vanwege de interessante setting durf ik het nog wel even aan te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-7bG5wo95jI

Aanradertje! Miniserie van maar 6 afleveringen van ongeveer 8 min, staan allemaal gewoon in HD op youtube.

Het verhaal is voortgekomen door de input van mensen via facebook en daar wordt ook gebruik van gemaakt. De 1e 6 minuten zijn nog een beetje een intro, maar daarna wordt het echt leuk. Het is wel een beetje moraliserend, maar ik heb er zelf best van genoten.

Als je het niet aanspreekt kun je altijd nog gaan kijken omdat Mary Elizabeth Winstead (:love:) een grote rol speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

-7bG5wo95jI

Aanradertje! Miniserie van maar 6 afleveringen van ongeveer 8 min, staan allemaal gewoon in HD op youtube.

Het verhaal is voortgekomen door de input van mensen via facebook en daar wordt ook gebruik van gemaakt. De 1e 6 minuten zijn nog een beetje een intro, maar daarna wordt het echt leuk. Het is wel een beetje moraliserend, maar ik heb er zelf best van genoten.

Als je het niet aanspreekt kun je altijd nog gaan kijken omdat Mary Elizabeth Winstead (:love:) een grote rol speelt.

Net gezien. Erg tof, want eigenlijk heeft iedereen precies hetzelfde: iedere dag ben je ergens wel iemand anders. Fraai vormgegeven, echt een heerlijk sfeertje. Mooie muziek ook, het klein beetje filosofie paste prima en MEW is natuurlijk :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites