vinnypassy Geplaatst 14 mei 2012 Share Geplaatst 14 mei 2012 Nee, maar de serie staat wel al een jaar of drie op mijn to see lijstje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik heb nu een paar afleveringen gezien, lijkt me op zich wel een aardige serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent. Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent. Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he. Ik denk Off Centre, eerder uitgezonden op Veronica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 Off Centre ja, hilarische serie, maar na een seizoen gecanceld :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 mei 2012 Share Geplaatst 15 mei 2012 2 seizoenen volgens mij, en Finch is niet diegene die hosselt met een Engels accent. Die Chinees speelt trouwens ook in American Pie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DunC@n Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Wat is Breakout Kings ook een fantastische serie. Jammer dat volgende de (2 uur durende) season final is. Wat een actie/spanning/drama. _O_ weet jij wanner het nieuwe seizoen begint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 Als er een nieuw seizoen komt dan zal hij na de zomer wel beginnen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 16 mei 2012 Share Geplaatst 16 mei 2012 2 seizoenen volgens mij, en Finch is niet diegene die hosselt met een Engels accent. Die Chinees speelt trouwens ook in American Pie. In die desbetreffende aflevering wel dus, de Brit van de serie praat dan in die aflevering weer met een Amerikaans accent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 17 mei 2012 Share Geplaatst 17 mei 2012 Off Centre dus, thanks :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 18 mei 2012 Share Geplaatst 18 mei 2012 Only Fools and Horses eerste seizoen gedownload, krijgt 9.1 op IMDb, dus eens zien hoe het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Two and a half men, en Rules of Engagement helemaal gezien nu. Op zoek naar een nieuwe comedy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Parks & Rec. al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 21 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 21 mei 2012 Parks & Rec. al gezien? Heerlijke serie. Kijk het sinds kort ook als ik even tijd heb. Van de makers van The Office, wat goed terug te zien is in de hele stijl (Mockumentary). Seizoen 1 is nog niet hoogstaand, maar daarna wordt het absoluut beter :) Rashida Jones is sowieso een pluspunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Ik vind hem echt super. Lig echt elke aflevering weer dubbel om Ron, Andy en Jerry. Rashida Jones is een grote pluspunt. :D Na elke aflevering op twitter praten met Matthew, standaard. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Two and a half men, en Rules of Engagement helemaal gezien nu. Op zoek naar een nieuwe comedy Modern Family is goud. The League is wellicht het beste evra. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 The League idd, veel beter wordt het niet. Parks & Rec is inderdaad ook geniaal, youtube maar ff op Tom Haverford en je dag kan niet meer stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Eastbound & Down vind ik persoonlijk hilarisch, het derde en laatste seizoen is zojuist afgelopen dus je kunt de hele serie meteen afkijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Modern Family is goud. The League is wellicht het beste evra. Dat volg ik natuurlijk ook he ;c Parks and rec. eens bekijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Community, The Big Bang Theory, Modern Family, Happy Endings, New Girl, waarbij Community veruit het beste is wat er op dit moment op comedygebied bestaat. Althans van de series die ik heb gezien. Happy Endings ook een verrassend leuke serie trouwens, wordt door te weinig mensen bekeken en gewaardeerd hier in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Friends Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Overrated als de pest dat Friends, fans van die serie denken echt dat hun het comedygenre uit gevonden hebben. Wat Bril zegt, Happy Endings moet je meepikken Glenn, ook echt een grappige serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Meningen verschillen Lange. Ik heb sowieso heel weinig met comedy vind comedy films ook zelden leuk (of het moet het niveau Hot Shots/Scary Movie hebben). Maar Friends en How I Met Your Mother (eerste 4 seizoenen) zijn eigenlijk de enige comedy's die ik echt goed vind en ik zeg echt niet dat ik het comedygenre heb uitgevonden. Ik heb Friends nu een kee rof 6, 7 gezien maar ik kan er nog altijd om lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Slecht is het ook zeker niet, maar zo goed als de fans van die serie doen geloven ook niet. Verder ben ik meer van het geef een nieuwe show de kans dan een oude die al gestopt is met nieuwe afleveringen. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Happy Endings en Community net gedownload, vanavond maar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten