Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent.

Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag een paar dagen geleden een serie op Comedy Central. Een Aziaat speelde erin en hij ontmoette een vrouw die een zwerver was en ging uiteindelijk met haar daten. Ook speelde "Finch" van American Pie erin, hij hosselde vrouwen met een brits accent.

Iemand enig idee welke serie dit is? Hierboven beschreven gebeurde dus in die aflevering he.

Ik denk Off Centre, eerder uitgezonden op Veronica.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 seizoenen volgens mij, en Finch is niet diegene die hosselt met een Engels accent. Die Chinees speelt trouwens ook in American Pie.

In die desbetreffende aflevering wel dus, de Brit van de serie praat dan in die aflevering weer met een Amerikaans accent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Parks & Rec. al gezien?

Heerlijke serie. Kijk het sinds kort ook als ik even tijd heb. Van de makers van The Office, wat goed terug te zien is in de hele stijl (Mockumentary).

Seizoen 1 is nog niet hoogstaand, maar daarna wordt het absoluut beter :) Rashida Jones is sowieso een pluspunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Community, The Big Bang Theory, Modern Family, Happy Endings, New Girl, waarbij Community veruit het beste is wat er op dit moment op comedygebied bestaat. Althans van de series die ik heb gezien. Happy Endings ook een verrassend leuke serie trouwens, wordt door te weinig mensen bekeken en gewaardeerd hier in Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meningen verschillen Lange. Ik heb sowieso heel weinig met comedy vind comedy films ook zelden leuk (of het moet het niveau Hot Shots/Scary Movie hebben).

Maar Friends en How I Met Your Mother (eerste 4 seizoenen) zijn eigenlijk de enige comedy's die ik echt goed vind en ik zeg echt niet dat ik het comedygenre heb uitgevonden.

Ik heb Friends nu een kee rof 6, 7 gezien maar ik kan er nog altijd om lachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites