bril_idioot Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Net klaar met Extras. Wat een heerlijke tragikomedie. The Office UK stond nog niet erg hoog op mijn lijstje, maar is dankzij Extras opeens een must see geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Office UK ga je geen spijt van krijgen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Net klaar met Extras. Wat een heerlijke tragikomedie. The Office UK stond nog niet erg hoog op mijn lijstje, maar is dankzij Extras opeens een must see geworden. De 'film' ook gezien? Ik zat met traantjes in de ogen. Hans ook. Nee, we keken niet samen, maar om even duidelijk te maken dat het geniaal gemaakt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Had het wel samen willen kijken hoor Vin :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TripMode Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Vanavond om 22:45 op Nederland 3 begint Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Had het wel samen willen kijken hoor Vin :( Ik weet wel betere films om samen te kijken poepje. The Notebook bijvoorbeeld. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Vanavond om 22:45 op Nederland 3 begint Breaking Bad. Episode 1 season 1 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TripMode Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Episode 1 season 1 ? Ja, vanavond de pilot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 De 'film' ook gezien? Ik zat met traantjes in de ogen. Hans ook. Nee, we keken niet samen, maar om even duidelijk te maken dat het geniaal gemaakt is. Uiteraard de film ook. Einde was inderdaad even slikken. Gecombineerd met een brede grijns op mijn smoelwerk natuurlijk ;) Ben nu met The Office UK begonnen (aflevering 4) en vind dat toch iets minder. Nog steeds erg tof, maar Extras is toch meer mijn ding. Hoewel Extras mij ook pas echt wist te pakken met de Kate Winslet-aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Uiteraard de film ook. Einde was inderdaad even slikken. Gecombineerd met een brede grijns op mijn smoelwerk natuurlijk ;) Ben nu met The Office UK begonnen (aflevering 4) en vind dat toch iets minder. Nog steeds erg tof, maar Extras is toch meer mijn ding. Hoewel Extras mij ook pas echt wist te pakken met de Kate Winslet-aflevering. Ik had precies hetzelfde als wat jij zegt. The Office is wel gegroeid, naarmate de tijd vorderde. Vooral toen ik zo nu en dan op een UPC-kanaal wat fragmenten voorbij zag komen, kon ik goed zien hoe geniaal het eigenlijk is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Veloso Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Na Homeland nu ook Breaking Bad op nederlandse tv, i like! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik heb meteen het hele seizoen van Homeland even gedownload. De pilot beviel me wel. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Wat is dat voorn serie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Amerikaanse krijgsgevangene in Irak wordt bevrijd door Amerikaanse elites en keert dus weer terug naar Amerika. Maar een CIA-agente vermoedt dat hij door de Irakezen is bekeerd en nu dus een spion is. Daar draait het plot ongeveer om. Ik begin nu aan de tweede aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 2 januari 2012 Share Geplaatst 2 januari 2012 Ik weet wel betere films om samen te kijken poepje. The Notebook bijvoorbeeld. ;sm; Blergh. Kwam vorige keer weer langs op zo'n filmavond, verschrikkelijke film. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Amerikaanse krijgsgevangene in Irak wordt bevrijd door Amerikaanse elites en keert dus weer terug naar Amerika. Maar een CIA-agente vermoedt dat hij door de Irakezen is bekeerd en nu dus een spion is. Daar draait het plot ongeveer om. Ik begin nu aan de tweede aflevering. Klinkt goed. Wil na Breaking Bad ook weer aan een nieuwe serie beginnen, maar wel in de richting van Breaking Bad/Prison Break etc, is het daar een beetje mee te vergelijken, of raden jullie me dan andere series aan? =) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik vind het tot nu toe een beetje een combinatie van 24 en The Unit, dus als je daarvan houdt zit je goed. Breaking Bad ken ik dan (nog) niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Klinkt goed. Wil na Breaking Bad ook weer aan een nieuwe serie beginnen, maar wel in de richting van Breaking Bad/Prison Break etc, is het daar een beetje mee te vergelijken, of raden jullie me dan andere series aan? =) Ken je Oz al? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Ik vind het tot nu toe een beetje een combinatie van 24 en The Unit, dus als je daarvan houdt zit je goed. Breaking Bad ken ik dan (nog) niet. Oeh echt? Homeland? Dan ga ik die ook maar eens volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Homeland beviel mij ook! Ben benieuwd naar de rest van de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oente Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Dan gaan we Homeland maar eens proberen van de week. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Net de eerste aflevering van Homeland op Nederland 3 gezien. Vrij sterke pilot, visueel ziet het er mooi uit. Over het verhaal heb ik gemengde gevoelens. Het idee is leuk, maar veel zal afhangen van de uitvoering. Ben bang dat ik na deze pilot al het verloop van het seizoen kan voorspellen. Ik hoop dat ik ongelijk heb. Gisteren mijn laatste vrije dag en die heb ik besteed aan Homeland, heb nu de eerste 8 afleveringen gezien. Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Er wordt mooi de tijd genomen om het verhaal te vertellen, personages worden uitgediept en ook het acteerwerk zelf is erg fijn. Al wordt Danes wel in bijna elke scene van het scherm gespeeld door Lewis en vooral Patinkin, maar dit is meer te wijten aan hun klasse dan aan onkunde aan Danes' zijde. Even was ik bang dat ze de verkeerde kant opgingen met het verhaal, maar ben blij om te zien dat dit niet lijkt te gaan gebeuren. Erg leuke serie tot nu toe. Ben alleen wel benieuwd hoe lang je deze serie leuk kan houden. 2 seizoenen lijkt me wel het maximale, zonder concessies te moeten doen aan de originele verhaallijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 dan ga ik ook maar is even kijken of het wat is. hopelijk staat het op uitzendinggemist op de iPad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 januari 2012 Share Geplaatst 3 januari 2012 Breaking Bad 1ste aflevering gezien op NED 3, meteen even heel een seizoen gedownload. Game of Thrones ook een seizoen gedownload. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 januari 2012 Share Geplaatst 4 januari 2012 Ik vind het tot nu toe een beetje een combinatie van 24 en The Unit, dus als je daarvan houdt zit je goed. Homeland is ook van de makers van 24 begreep ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten