Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Net klaar met Extras. Wat een heerlijke tragikomedie. The Office UK stond nog niet erg hoog op mijn lijstje, maar is dankzij Extras opeens een must see geworden.

De 'film' ook gezien? Ik zat met traantjes in de ogen. Hans ook. Nee, we keken niet samen, maar om even duidelijk te maken dat het geniaal gemaakt is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 'film' ook gezien? Ik zat met traantjes in de ogen. Hans ook. Nee, we keken niet samen, maar om even duidelijk te maken dat het geniaal gemaakt is.

Uiteraard de film ook. Einde was inderdaad even slikken. Gecombineerd met een brede grijns op mijn smoelwerk natuurlijk ;)

Ben nu met The Office UK begonnen (aflevering 4) en vind dat toch iets minder. Nog steeds erg tof, maar Extras is toch meer mijn ding. Hoewel Extras mij ook pas echt wist te pakken met de Kate Winslet-aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteraard de film ook. Einde was inderdaad even slikken. Gecombineerd met een brede grijns op mijn smoelwerk natuurlijk ;)

Ben nu met The Office UK begonnen (aflevering 4) en vind dat toch iets minder. Nog steeds erg tof, maar Extras is toch meer mijn ding. Hoewel Extras mij ook pas echt wist te pakken met de Kate Winslet-aflevering.

Ik had precies hetzelfde als wat jij zegt. The Office is wel gegroeid, naarmate de tijd vorderde. Vooral toen ik zo nu en dan op een UPC-kanaal wat fragmenten voorbij zag komen, kon ik goed zien hoe geniaal het eigenlijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerikaanse krijgsgevangene in Irak wordt bevrijd door Amerikaanse elites en keert dus weer terug naar Amerika. Maar een CIA-agente vermoedt dat hij door de Irakezen is bekeerd en nu dus een spion is.

Daar draait het plot ongeveer om. Ik begin nu aan de tweede aflevering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerikaanse krijgsgevangene in Irak wordt bevrijd door Amerikaanse elites en keert dus weer terug naar Amerika. Maar een CIA-agente vermoedt dat hij door de Irakezen is bekeerd en nu dus een spion is.

Daar draait het plot ongeveer om. Ik begin nu aan de tweede aflevering.

Klinkt goed. Wil na Breaking Bad ook weer aan een nieuwe serie beginnen, maar wel in de richting van Breaking Bad/Prison Break etc, is het daar een beetje mee te vergelijken, of raden jullie me dan andere series aan? =)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de eerste aflevering van Homeland op Nederland 3 gezien. Vrij sterke pilot, visueel ziet het er mooi uit. Over het verhaal heb ik gemengde gevoelens. Het idee is leuk, maar veel zal afhangen van de uitvoering. Ben bang dat ik na deze pilot al het verloop van het seizoen kan voorspellen.

Ik hoop dat ik ongelijk heb.

Gisteren mijn laatste vrije dag en die heb ik besteed aan Homeland, heb nu de eerste 8 afleveringen gezien. Ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Er wordt mooi de tijd genomen om het verhaal te vertellen, personages worden uitgediept en ook het acteerwerk zelf is erg fijn. Al wordt Danes wel in bijna elke scene van het scherm gespeeld door Lewis en vooral Patinkin, maar dit is meer te wijten aan hun klasse dan aan onkunde aan Danes' zijde.

Even was ik bang dat ze de verkeerde kant opgingen met het verhaal, maar ben blij om te zien dat dit niet lijkt te gaan gebeuren.

Erg leuke serie tot nu toe. Ben alleen wel benieuwd hoe lang je deze serie leuk kan houden. 2 seizoenen lijkt me wel het maximale, zonder concessies te moeten doen aan de originele verhaallijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites