vinnypassy Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Followmy.tv is a niche social network revolving around the realm of TV series[1]. It offers tools such as personalized tracker and calendar[2] in order to make the life of TV watchers easier. As for its social component it lets you tell your friends which shows you are currently watching and lets you discuss the different shows and episodes[3]. Oftewel: een soort persoonlijke agenda die je met vrienden kunt delen, zodat je van elkaar op de hoogte bent wat er gekeken wordt, in de vorm van een sociaal medium? Daar zie ik persoonlijk het nut niet van in, zoveel series volg ik niet op de Amerikaanse voet en op whatiwatch deel ik al wat ik zie. :) Is denk ik meer iets voor de echte, echte serievolgers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Wats je usernaam Scifo, heb een account aangemaakt (Lange). Echt een superfunctie is dat je de calander kan toevoegen aan je google agenda, wat als je een android toestel hebt ervoor zorgt dat je shit in de agenda op je telefoon komt. Goede site. dagdag bierdopje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Wats je usernaam Scifo, heb een account aangemaakt (Lange). Ik heb je toegevoegd. NasirJones Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik zag het ja :) Trouwens, dacht dat ik veel tijd verspilt had aan series, de user die het meeste tijd heeft besteed aan series heeft er gewoon al 4 volle jaren van zijn leven besteed aan series kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Ik zag het ja :) Trouwens, dacht dat ik veel tijd verspilt had aan series, de user die het meeste tijd heeft besteed aan series heeft er gewoon al 4 volle jaren van zijn leven besteed aan series kijken. 4 years, 1 month, 14 days, 6 hours, 6 minutes wtf :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 ja maarja, als je kijkt dat ie bv Match of the day enz ook toevoegt, kom je ook al aan vele uren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 augustus 2011 Share Geplaatst 21 augustus 2011 Mja, hij heeft wel alles wat hij kijkt in zijn lijst staan, Voetbal International, Holland Doc, MotD enzovoort, dan kom je wel snel op 4 jaar ja, maar alsnog echt teveel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Twijfels. Wil een nieuwe serie gaan volgen, maar weet niet welke. In eerste instantie wilde ik voor Entourage gaan, maar toen kwam ik bij de kassa en zag ik alle dvd's van That 70 show in een DVD-Box liggen voor 35 euro. Geen idee welke ik moet nemen, iemand die het mij kan aanraden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 The Unit. Of The Shield kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Twijfels. Wil een nieuwe serie gaan volgen, maar weet niet welke. In eerste instantie wilde ik voor Entourage gaan, maar toen kwam ik bij de kassa en zag ik alle dvd's van That 70 show in een DVD-Box liggen voor 35 euro. Geen idee welke ik moet nemen, iemand die het mij kan aanraden? Entourage vind ik leuker dan 70's show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Entourage, sowieso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 70's show schijnt niet zo fantastisch te zijn, leuke afleveringen worden afgewisseld met slechte afleveringen. Entourage alleen maar goede verhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 The 70's Show is grappig, Entourage is vooral een feel good-serie met grappige momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Kan er niet een tournament komen voor TV serie's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Be my guest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Iemand een idee wanneer Jan Smit; De zomer voorbij weer begint? Genieten vind ik dat altijd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 http://cd-dvd.marktplaats.nl/dvd-s-tv-en-series/1000879766-jag-ncis-star-trek-gossip-girl-smallville-90210-seizoen.html?return=eJw1jFEKgzAMQO8i2E9t7aBbpUh3k6IdFqsNJoWxsbuvsvn3XvISp4V%2BB8171ELddIXe7ePcz0Sg23ZJ4LdmdftCEJ0jbLbY%2FpIGZhie0Qg2oaFUSytqeYdcgBfI4ZhIJbnqDo9U%2FBWgID4mPHP652tZ2C2vfg9j0YTHeccAsuEMjGSQkMY0eXO5qs5aloM5v1f95wspljvs&fta=eNo1j02OAiEQRu%2FCgjU%2FLdBFWHgBr9BBQYeEFiLgdMZ494F2ZveqvuR7VRYkvAooQO0Rl6eNBekClHBAWzQUu2JqAqpzA6JbAMolJ5IRHSv8hKzL1ZUR1x6vGe5t9Y9w0akEYDjnZgjOhuOcSr0k582kJDsecQvmv2n4JkDZ3jzSAXgfuzy4%2FRDBANGzs4IItg04SGJ3YE59NtRP6gOckQHzVbDDxs9WcTGL%2FZ1eWFO2rizR32%2F1a4hID2ZAq92W4e46t8u70X4jffrDJ9IWCLze7184FFo%2B&fta_ind=7&df=1&fs=1 Is dit wat voor de mensen hier misschien? Kwam het vandaag tegen, ook redelijk goedkoop. Ga zelf morgen alle zes de seizoenen van entourage even ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Twijfels. Wil een nieuwe serie gaan volgen, maar weet niet welke. In eerste instantie wilde ik voor Entourage gaan, maar toen kwam ik bij de kassa en zag ik alle dvd's van That 70 show in een DVD-Box liggen voor 35 euro. Geen idee welke ik moet nemen, iemand die het mij kan aanraden? Voor die prijs kan je That '70s show niet laten liggen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Even wat TV Serie nieuws van Lange. The Flintstones In May 2011, it was reported that MacFarlane had signed a deal to revamp The Flintstones for airing in 2013 and a shot of Peter and Lois Griffin as Fred and Wilma Flintstone was released. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Iemand een idee waar ik seizoen 1 van Rome kan kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Piratebay ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Metalfros Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Nu even That 70's Show kijken:) Geniale serie is dit:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 augustus 2011 Share Geplaatst 23 augustus 2011 Vroeg slapen? Niet zolang ik nog niet bij ben met Weeds : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 28 augustus 2011 Share Geplaatst 28 augustus 2011 Wats je usernaam Scifo, heb een account aangemaakt (Lange). Echt een superfunctie is dat je de calander kan toevoegen aan je google agenda, wat als je een android toestel hebt ervoor zorgt dat je shit in de agenda op je telefoon komt. Goede site. dagdag bierdopje. Ik heb je toegevoegd. NasirJones Ik heb jullie ook toegevoegd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 augustus 2011 Share Geplaatst 29 augustus 2011 Zaterdagavond een paar afleveringen gezien van Burn notice, zeer nice serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten