Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

Followmy.tv is a niche social network revolving around the realm of TV series[1]. It offers tools such as personalized tracker and calendar[2] in order to make the life of TV watchers easier. As for its social component it lets you tell your friends which shows you are currently watching and lets you discuss the different shows and episodes[3].

Oftewel: een soort persoonlijke agenda die je met vrienden kunt delen, zodat je van elkaar op de hoogte bent wat er gekeken wordt, in de vorm van een sociaal medium? Daar zie ik persoonlijk het nut niet van in, zoveel series volg ik niet op de Amerikaanse voet en op whatiwatch deel ik al wat ik zie. :) Is denk ik meer iets voor de echte, echte serievolgers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wats je usernaam Scifo, heb een account aangemaakt (Lange). Echt een superfunctie is dat je de calander kan toevoegen aan je google agenda, wat als je een android toestel hebt ervoor zorgt dat je shit in de agenda op je telefoon komt. Goede site. dagdag bierdopje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het ja :)

Trouwens, dacht dat ik veel tijd verspilt had aan series, de user die het meeste tijd heeft besteed aan series heeft er gewoon al 4 volle jaren van zijn leven besteed aan series kijken.

4 years, 1 month, 14 days, 6 hours, 6 minutes

wtf :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twijfels. Wil een nieuwe serie gaan volgen, maar weet niet welke.

In eerste instantie wilde ik voor Entourage gaan, maar toen kwam ik bij de kassa en zag ik alle dvd's van That 70 show in een DVD-Box liggen voor 35 euro. Geen idee welke ik moet nemen, iemand die het mij kan aanraden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In eerste instantie wilde ik voor Entourage gaan, maar toen kwam ik bij de kassa en zag ik alle dvd's van That 70 show in een DVD-Box liggen voor 35 euro. Geen idee welke ik moet nemen, iemand die het mij kan aanraden?

Entourage vind ik leuker dan 70's show.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor die prijs kan je That '70s show niet laten liggen hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wats je usernaam Scifo, heb een account aangemaakt (Lange). Echt een superfunctie is dat je de calander kan toevoegen aan je google agenda, wat als je een android toestel hebt ervoor zorgt dat je shit in de agenda op je telefoon komt. Goede site. dagdag bierdopje.
Ik heb je toegevoegd. NasirJones

Ik heb jullie ook toegevoegd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites