iSimic Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Een vervanger zou verschrikkelijk dom zijn. Dan kunnen ze beter stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 2 miljoen per aflevering :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Goede coke is duur tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Sowieso moeten ze stoppen met TAAHM als Sheen stopt. Er is maar één Charlie Harper en dat is Sheen :) ² Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 "Why did you do that? I don't know! That kind of crap.." Sheen over zijn absurde salariseisen. Volgens hem allemaal een spelletje van vraag en aanbod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Heel realistisch gezien is TAAHM dit seizoen wel populair gebleven dankzij het priveleven van Sheen, want de kijkcijfers waren wel top, terwijl de show zelf nou niet echt top was dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Vond de show rondom Charlie zelfs heel teleurstellend dit seizoen. Vooral die uitgemolken verhaallijn met Rose. Als je dan toch Charlie wil laten settelen, neem dan die ene met de enorme tieten waarvan ik even niet op naam kan komen. Verhaal rondom Alan vond ik dan wel weer leuk, maar Jon Cryer is natuurlijk ook gewoon de echte ster van de show. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Vond de show rondom Charlie zelfs heel teleurstellend dit seizoen. Vooral die uitgemolken verhaallijn met Rose. Als je dan toch Charlie wil laten settelen, neem dan die ene met de enorme tieten waarvan ik even niet op naam kan komen. Je bedoelt die Chelsea? In TAAHM is niemand geweest die grotere tieten heeft dan chelsea. Misschien is het maar goed dat het nu stopt. Ik heb het gevoel alsof ze niet meer weten waar ze heen willen met het verhaal. Nu weet ik niet of er de afgelopen afleveringen nog wat is gebeurd want die heb ik helaas niet kunnen kijken maar volgens mij gebeurd er niet zoveel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Zonet de eerste aflevering van The Inbetweeners gezien. Was wel leuk. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Gisteren op Acht na Dexter Saxondale gezien. Iemand ooit al iets van gekeken? Ik vond het echt hilarisch, maar dat kon ook door mijnheer Amnesia komen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Net Digimon seizoen 1 gedownload. Nostalgie ophalen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik kijk de laatste tijd op Livestream.com naar de power rangers. Prachtig om dat weer te zien. Ik ga al die oude series weer downloaden. Lekker nostalgie gevoel geeft dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Ik kijk altijd Cheers op NL2 16:10 elke werkdag (als het kan). Vind dat geniaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkdebeer Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Je bedoelt die Chelsea? In TAAHM is niemand geweest die grotere tieten heeft dan chelsea. Misschien is het maar goed dat het nu stopt. Ik heb het gevoel alsof ze niet meer weten waar ze heen willen met het verhaal. Nu weet ik niet of er de afgelopen afleveringen nog wat is gebeurd want die heb ik helaas niet kunnen kijken maar volgens mij gebeurd er niet zoveel meer. Vind het wel jammer dat het stopt, maar ben het met je eens. Iedere keer is het gewoon weer beetje hetzelfde omdat ze niet echt een idee hebben geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 MTV Moving In moet een van de slechtste programma's ooit zijn. Hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ik kijk de laatste tijd op Livestream.com naar de power rangers. Prachtig om dat weer te zien. Ik ga al die oude series weer downloaden. Lekker nostalgie gevoel geeft dat. _O_ Mooie tijden. Nu heb ik ook opeens zin om een paar afleveringen te zien.. :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 10 maart 2011 Share Geplaatst 10 maart 2011 Ik heb er nog een paar VHSsen van de Power Rangers liggen. Echt zo'n 50 keer bekeken ofzo. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik heb er nog een paar VHSsen van de Power Rangers liggen. Echt zo'n 50 keer bekeken ofzo. _O_ Haha! Nam vroeger ook echt alles op en dan 's ochtends in het weekend altijd terug kijken. Rocky (denk dat ie zo heette) die toen de witte Power Ranger werd. Epic lol! :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik weet nog dat ik vroeger echt gek werd van de Power Rangers, de eerste keer dat ik een gruwelijke hekel aan Nederlandse televisie kreeg. Het was namelijk zo dat het hier volgens mij altijd op vrijdagmiddag kwam, en ik volgde het ook trouw elke vrijdag. En uiteindelijk komen ze bij het grote gevecht tussen de superbaas en de Power Rangers.... heeft ze zender die het toen uitzond nooit de rest uitgezonden. Vrij frustrerend. De movie was ook tof _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Ik mocht het eerst nooit kijken van me ouders, dus telkens als het op was ging ik bij vriendjes 'spelen', maar eigenlijk gingen we gewoon Power Rangers kijken. Mooie tijden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Gisteren de eerste 10minuten van Mike en Molly gezien op vt4, de eerste aflevering nu maar gedownload, maar ik twijfel of ik het hele seizoen ga downloaden, of gewoon op tv ga kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 Leuke serie is dat hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 maart 2011 Share Geplaatst 16 maart 2011 Een of andere trut net bij DWDD; "HBO series als Dexter" :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Schande. En dat meen ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 maart 2011 Share Geplaatst 21 maart 2011 Leuke serie is dat hoor! Zit nu aan aflevering 7 ofzo, leuk om volgen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten