Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

TV-series #3

Vegas

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vond de show rondom Charlie zelfs heel teleurstellend dit seizoen. Vooral die uitgemolken verhaallijn met Rose. Als je dan toch Charlie wil laten settelen, neem dan die ene met de enorme tieten waarvan ik even niet op naam kan komen.

Verhaal rondom Alan vond ik dan wel weer leuk, maar Jon Cryer is natuurlijk ook gewoon de echte ster van de show.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de show rondom Charlie zelfs heel teleurstellend dit seizoen. Vooral die uitgemolken verhaallijn met Rose. Als je dan toch Charlie wil laten settelen, neem dan die ene met de enorme tieten waarvan ik even niet op naam kan komen.

Je bedoelt die Chelsea? In TAAHM is niemand geweest die grotere tieten heeft dan chelsea.

Misschien is het maar goed dat het nu stopt. Ik heb het gevoel alsof ze niet meer weten waar ze heen willen met het verhaal. Nu weet ik niet of er de afgelopen afleveringen nog wat is gebeurd want die heb ik helaas niet kunnen kijken maar volgens mij gebeurd er niet zoveel meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bedoelt die Chelsea? In TAAHM is niemand geweest die grotere tieten heeft dan chelsea.

Misschien is het maar goed dat het nu stopt. Ik heb het gevoel alsof ze niet meer weten waar ze heen willen met het verhaal. Nu weet ik niet of er de afgelopen afleveringen nog wat is gebeurd want die heb ik helaas niet kunnen kijken maar volgens mij gebeurd er niet zoveel meer.

Vind het wel jammer dat het stopt, maar ben het met je eens. Iedere keer is het gewoon weer beetje hetzelfde omdat ze niet echt een idee hebben geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kijk de laatste tijd op Livestream.com naar de power rangers. Prachtig om dat weer te zien. Ik ga al die oude series weer downloaden. Lekker nostalgie gevoel geeft dat.

_O_ Mooie tijden. Nu heb ik ook opeens zin om een paar afleveringen te zien.. :oops:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er nog een paar VHSsen van de Power Rangers liggen. Echt zo'n 50 keer bekeken ofzo. _O_

Haha! Nam vroeger ook echt alles op en dan 's ochtends in het weekend altijd terug kijken.

Rocky (denk dat ie zo heette) die toen de witte Power Ranger werd. Epic lol! :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet nog dat ik vroeger echt gek werd van de Power Rangers, de eerste keer dat ik een gruwelijke hekel aan Nederlandse televisie kreeg. Het was namelijk zo dat het hier volgens mij altijd op vrijdagmiddag kwam, en ik volgde het ook trouw elke vrijdag. En uiteindelijk komen ze bij het grote gevecht tussen de superbaas en de Power Rangers.... heeft ze zender die het toen uitzond nooit de rest uitgezonden. Vrij frustrerend. De movie was ook tof _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites