pecswollenaer Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Hoe gaat de opstelling in grote lijn worden? Vd Hart/Begois Van Polen/Ehizibue, Marcellis/Sandler, Vd Pavert, Verdonk/Kvida Brama/Dekker, Hebling/Saymak Mokthar/Karagounis, Mastour/Marinus, Thomas/Menig Achabar/Nijland Er komt waarschijnlijk nog een centrale verdediger na het vertrek van Lam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Mastour + Achahbar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Ik denk dat dat niet klopt. Kvida is linksbenig dacht ik. Genemuiden won vorig jaar in de KNVB-Beker van ADO dus geen hele slechte club. Gaan er eigenlijk nog mensen naar de open dag zaterdag? Ik sta er de hele dag voor de radio. Ik dacht gewoon te gaan, kom er achter dat ik een verjaardag heb.... :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Mastour + Achahbar :< :< #genieton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Toch weer een prima elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Basis voor morgen: Van der Hart; Van Polen, Marcellis, Van de Pavert, Verdonk; Brama, Saymak; Kingsley, Mokthar, Menig; Achahbar. 0-3 winst :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Thomas nog niet fit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Thomas nog niet fit? Trainde wel gewoon mee. Heeft in de voorbereiding nog geen volledige wedstrijd gespeeld volgens mij (al werd er sowieso veel gewisseld natuurlijk), misschien nog niet fit genoeg voor een basisplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Trainde wel gewoon mee. Heeft in de voorbereiding nog geen volledige wedstrijd gespeeld volgens mij (al werd er sowieso veel gewisseld natuurlijk), misschien nog niet fit genoeg voor een basisplaats. Oké, zal dan wel minuten maken als invaller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Mastour? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 4 augustus 2016 Share Geplaatst 4 augustus 2016 Mastour? Heeft nog tijd nodig om te wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2016 Nou dat was niet zo best gister :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Nou dat was niet zo best gister :r Zei je vrouw vannacht ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Zei je vrouw vannacht ook Tegen jou? Dat vind ik niet zo netjes van haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 14 augustus 2016 Zei je vrouw vannacht ook Ez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 augustus 2016 Auteur Share Geplaatst 21 augustus 2016 Goed, je kunt van PSV verliezen. Denk dat ook niemand had verwacht dat er een stunt in zat, maar de manier waarop is wel weer erg schrijnend hoor. Gigantische dekkingsfout van Sandler bij de 0-1, van der Hart die in mijn ogen twee houdbare ballen (0-2 en 0-3) doorlaat en de 0-4 is misschien nog wel het ergste. Tot 2x toe wordt Bergwijn totaal niet aangepakt :r Vind het nog te vroeg in het seizoen om me direct zorgen te maken, maar het is een feit dat het op deze manier een enorm zwaar seizoen gaat worden. Helemaal als je blijft spelen met een keeper die nooit punten voor je zal pakken en een verdediging die scherpte (en misschien wel pure kwaliteit) mist. Komt ook een leuk rijtje wedstrijden nu aan, Heerenveen uit, Utrecht thuis, AZ thuis en Ajax uit. Uiteindelijk zal het dit seizoen wel goedkomen, maar dan moet het echt beter dan de afgelopen drie wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 John van 't Schip per direct weg. Feit is dat er meer potentie in de selectie zit dan er nu uitkomt maar vraag me af in hoeverre dit nu zin heeft eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Kan Jans mooi per direct daar naar toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Ow ja niet eens bij stilgestaan. Zou nog best wel eens kunnen gebeuren. Wat mij betreft een mooie oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 2 uur geleden zei Chimpa: John van 't Schip per direct weg. Feit is dat er meer potentie in de selectie zit dan er nu uitkomt maar vraag me af in hoeverre dit nu zin heeft eigenlijk. Nou zoveel potentie zit er niet in Zwolle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 11 minuten geleden zei Pino: Nou zoveel potentie zit er niet in Zwolle. Qua selectie zou het toch mee moet kunnen draaien in de middenmoot imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 36 minuten geleden zei Chimpa: Qua selectie zou het toch mee moet kunnen draaien in de middenmoot imo. Totaal niet. 2 zwakke keepers, slechte verdediging geen goeie spits. EN je bent die 2 goede marokaantjes ook nog kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 december 2018 Auteur Share Geplaatst 19 december 2018 5 minuten geleden zei Pino: Totaal niet. 2 zwakke keepers, slechte verdediging geen goeie spits. EN je bent die 2 goede marokaantjes ook nog kwijt. Is maar wat je verstaat onder middenmoot. Linkerrijtje? Nee. Maar plek 11/12? In mijn ogen wel. Ik vind de selectie van PEC beter dan clubs als Emmen, De Graafschap, NAC, Excelsior en niet per definitie slechter dan clubs als VVV, Fortuna, ADO of Willem II. Verschil is dat de laatste 2 clubs spelers hebben die het niveau overstijgen (El Khayati en Sol), iets wat PEC op dit moment niet heeft. En dan laten we Groningen wat volledig lift op Doan en Mahi nog even buiten beschouwing. Maar goed, zelf ook wel blij dat van 't Schip is vertrokken, zeker als je kijkt naar dit kalenderjaar. Resultaten waren sowieso al diep triest en de keeperswissel tussen Boer en van der Hart is uiteindelijk ook de druppel geweest binnen de selectie. Benieuwd naar de opvolger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Lam, Ezibuehi, Sepp, Leemans, Namli, Crooy, prima spelers. En dan vergeet ik ernog een paar. Zo´n Vd Hart opeens wisselen was de genadeklap. Deed het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 december 2018 Share Geplaatst 19 december 2018 Lam vind ik toch maar een matige speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten