Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PEC Zwolle

Christian.

Aanbevolen berichten

Hoe gaat de opstelling in grote lijn worden?

Vd Hart/Begois

Van Polen/Ehizibue, Marcellis/Sandler, Vd Pavert, Verdonk/Kvida

Brama/Dekker, Hebling/Saymak

Mokthar/Karagounis, Mastour/Marinus, Thomas/Menig

Achabar/Nijland

Er komt waarschijnlijk nog een centrale verdediger na het vertrek van Lam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat dat niet klopt. Kvida is linksbenig dacht ik. Genemuiden won vorig jaar in de KNVB-Beker van ADO dus geen hele slechte club.

Gaan er eigenlijk nog mensen naar de open dag zaterdag? Ik sta er de hele dag voor de radio.

Ik dacht gewoon te gaan, kom er achter dat ik een verjaardag heb.... :wall:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed, je kunt van PSV verliezen. Denk dat ook niemand had verwacht dat er een stunt in zat, maar de manier waarop is wel weer erg schrijnend hoor. Gigantische dekkingsfout van Sandler bij de 0-1, van der Hart die in mijn ogen twee houdbare ballen (0-2 en 0-3) doorlaat en de 0-4 is misschien nog wel het ergste. Tot 2x toe wordt Bergwijn totaal niet aangepakt :r

Vind het nog te vroeg in het seizoen om me direct zorgen te maken, maar het is een feit dat het op deze manier een enorm zwaar seizoen gaat worden. Helemaal als je blijft spelen met een keeper die nooit punten voor je zal pakken en een verdediging die scherpte (en misschien wel pure kwaliteit) mist. Komt ook een leuk rijtje wedstrijden nu aan, Heerenveen uit, Utrecht thuis, AZ thuis en Ajax uit. Uiteindelijk zal het dit seizoen wel goedkomen, maar dan moet het echt beter dan de afgelopen drie wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Pino:

Totaal niet.

2 zwakke keepers, slechte verdediging geen goeie spits. EN je bent die 2 goede marokaantjes ook nog kwijt.

Is maar wat je verstaat onder middenmoot. Linkerrijtje? Nee. Maar plek 11/12? In mijn ogen wel. Ik vind de selectie van PEC beter dan clubs als Emmen, De Graafschap, NAC, Excelsior en niet per definitie slechter dan clubs als VVV, Fortuna, ADO of Willem II. Verschil is dat de laatste 2 clubs spelers hebben die het niveau overstijgen (El Khayati en Sol), iets wat PEC op dit moment niet heeft. En dan laten we Groningen wat volledig lift op Doan en Mahi nog even buiten beschouwing. 

Maar goed, zelf ook wel blij dat van 't Schip is vertrokken, zeker als je kijkt naar dit kalenderjaar.  Resultaten waren sowieso al diep triest en de keeperswissel tussen Boer en van der Hart is uiteindelijk ook de druppel geweest binnen de selectie. Benieuwd naar de opvolger. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites