Jeffersonn Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Hehe, kan niet wachten tot jullie in Enschede komen. Laten we jullie zijn dat ze gewoon een Jupiler clubje zijn. Wat een misplaatste arrogantie, kom op man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Wat een misplaatste arrogantie, kom op man. Laat gaan, joh. Zo dacht iedereen ook twee jaar geleden over Excelsior, RKC dit seizoen idem dito. Ik ga ervanuit dat het een opmerking met een knipoog is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2012 PEC Zwolle test doelman Kirev Mario Kirev krijgt de komende week de kans om zich te bewijzen bij PEC Zwolle. De Bulgaarse doelman staat onder contract bij Juventus. De Italiaanse topclub nam Kirev drie seizoenen geleden over van Slavia Sofia. De 22-jarige doelman wist echter geen basisplaats bij de huidige kampioen van de Serie A te bemachtigen en werd uitgeleend aan het Zwitserse Grasshoppers, FC Thun en het Roemeense Politehnica Timisoara. Ben benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Zwolle gaat een heel zwaar seizoen tegemoet denk ik zo. Maar ik hoop dat mijn vermoedens niet juist zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Seizoen begint goed. Boer heeft zijn pols gebroken en is 6 weken uitgeschakeld. Ter Wielen is nu zijn vervanger maar de noodzaak van een derde (nu tweede) keeper is wel duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2012 Tweetal proefspelers voor PEC Zwolle PEC Zwolle test volgende week een tweetal spelers.Middenvelder Jussi Kujala en doelman Filip Gacevski trainen een aantal dagen mee in de hoop een contract af te dwingen. Kujala is geen onbekende op de Nederlandse velden. De Fin stond de afgelopen drie seizoenen onder contract bij De Graafschap, waar hij in zijn eerste seizoen kampioen werd van de Jupiler League en de afgelopen twee seizoenen speelde in de Eredivisie. De 29-jarige middenvelder debuteerde in zijn geboorteland bij Tampere United, waar hij zich in de kijker speelde bij Ajax. Een debuut bij de Amsterdammers bleef echter uit, waardoor hij terugkeerde naar Tampere United. In de periode 2004-2009 maakte hij tevens vijf keer zijn opwachting in de nationale ploeg van Finland. Gacevski (zie foto) is een doelman die onder contract staat bij het Oostenrijkse SV Kapfenberg. Het 21-jarige talent uit Macedonië speelde al enkele keren voor Macedonië Onder 21. PEC Zwolle is nog altijd opzoek naar een derde doelman naast Diederik Boer en Leon ter Wielen. Eerder deze week was voor deze positie Mario Kirev op proef, maar de Bulgaarse doelman wist de technische staf niet te overtuigen. Klopt inderdaad Hans, die doelman van Juventus komt dus niet, ben benieuwd of die Gacevski nog iets is... Moet zeggen dat ik op zich wel tevreden ben met de aankopen van Zwolle, boven Willem II eindigen moet zeker haalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twistedjeeh Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Die Kujala kan dan wel niet voetballen, maar hij is wel super fanatiek, daarom mag ik hem wel. Bij de Graafschap liep hij contstant warm, zonder enig zicht op speeltijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 10 augustus 2012 Hmm, heb hem eigenlijk niet zo vaak zien spelen, maar van mij mag hij wel komen. Een extra ervaren man op het middenveld kan imo geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 10 augustus 2012 Share Geplaatst 10 augustus 2012 Vriend van me morgen op de bank als tweede keeper, leuke dingen. Rodney Rosink heet die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 Danny Wintjens nieuwe doelman PEC Zwolle PEC Zwolle heeft zich versterkt met Danny Wintjens. De 28-jarige doelman tekent een contract voor één seizoen in Zwolle. Met het aantrekken van Wintjens heeft PEC Zwolle de openstaande vacature van een doelman ingevuld. In het seizoen 2001-2002 maakte de ervaren doelman zijn debuut in het Nederlandse betaalde voetbal bij MVV Maastricht. De Limburger keepte vier seizoenen voor de club uit zijn geboorteplaats, waarin hij tot 68 wedstrijden kwam. In de zomer van 2005 verliet hij de Eerste Divisie voor de Eredivisie en stond hij een jaar onder contract bij FC Twente en sc Heerenveen, maar zijn debuut op het hoogste niveau bleef uit. In de zomer van 2007 verliet Wintjens sc Heerenveen voor VVV Venlo, waar hij wel zijn debuut in de Eredivisie kon maken. De doelman stond twintig wedstrijden onder de lat bij de Limburgers, maar kon degradatie niet voorkomen. Een jaar later nam hij afscheid van de Venlonaren met het kampioenschap in de Jupiler League. Wintjens tekende een contract bij Fortuna Sittard, waar hij de afgelopen drie seizoenen eerste doelman was en 98 wedstrijden in de Jupiler League keepte. In principe is Wintjens, bij goedkeuring van de KNVB, zaterdag al speelgeregtigd tegen Vitesse. Prima keeper erbij. Op twitter zag ik ook de namen George en Locadia voorbijkomen, die beiden op huurbasis zouden moeten komen. Ben benieuwd wat hiervan waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Iemand die de A1 volgt van jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 Iemand die de A1 volgt van jullie? Niet echt, watdan? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Kameraad van me die ik heel goed ken zit sinds een maand bij Zwolle A1. Was benieuwd wat de mensen van hem vinden die de A1 volgt. In mijn ogen is het een topper maar ja ik zie hem ook hier op de straat etcc voetballen en niet op een hoog niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Prima keeper erbij. Op twitter zag ik ook de namen George en Locadia voorbijkomen, die beiden op huurbasis zouden moeten komen. Ben benieuwd wat hiervan waar is. Leroy George? Lijkt me sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 16 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2012 Leroy George? Lijkt me sterk. Kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen, al zou ik het absoluut niet erg vinden. Stond trouwens op een een of andere geruchtensite, dus waarschijnlijk zegt dat weer genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arnout` Geplaatst 16 augustus 2012 Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dat moet dan wel transferboulevard zijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Kameraad van me die ik heel goed ken zit sinds een maand bij Zwolle A1. Was benieuwd wat de mensen van hem vinden die de A1 volgt. In mijn ogen is het een topper maar ja ik zie hem ook hier op de straat etcc voetballen en niet op een hoog niveau. Noem zijn naam maar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 Z'n echte naam is Muazu Soumaro. Maar hier staat hij bekend om zijn voetbalnaam en dat is Coplan. Maar weet dus niet welke hij gebruikt. Grote sterke neger die op het middenveld speelt. Het is trouwens de broer van Brem [MENTION=18428]Raymon.[/MENTION] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Gisteren weer een keer bij Zwolle geweest. Speelden in mijn ogen heel aardig, Vitesse was niet veel beter. Echt doodzonde dat je dan niet minimaal een punt pakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2012 Gisteren weer een keer bij Zwolle geweest. Speelden in mijn ogen heel aardig, Vitesse was niet veel beter. Echt doodzonde dat je dan niet minimaal een punt pakt. Klopt, de kansen zijn er wel geweest. Had met een punt prima kunnen leven, jammer van die gemiste strafschop op het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] Vooral ook de 1 op 1 kans van Benson (dacht ik). Daar zat ik toch even vloekend op de tribune, zo'n bal moet je natuurlijk afmaken. Met een punt had ik ook zeker kunnen leven, was de meest logische uitslag. Mocht helaas niet zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 19 augustus 2012 [MENTION=15369]Christian.[/MENTION] Vooral ook de 1 op 1 kans van Benson (dacht ik). Daar zat ik toch even vloekend op de tribune, zo'n bal moet je natuurlijk afmaken. Met een punt had ik ook zeker kunnen leven, was de meest logische uitslag. Mocht helaas niet zo zijn. Benson inderdaad ja, beetje vage actie van hem, hij probeerde een vaag lobje ofzo :cab: Vond ze wel goed spelen, jammer dat de kansen niet werden afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Huurling Avdic moet PEC Zwolle aan doelpunten helpen 29/08/2012 18:23 PEC Zwolle heeft zich tot het einde van het seizoen versterkt met Denni Avdic. De 23-jarige spits komt op huurbasis over van Werder Bremen, waar hij geen uitzicht had op speeltijd. 'We zijn ontzettend blij dat we deze jongen hebben kunnen vastleggen', reageerde technisch directeur Gerard Nijkamp. 'Om een goed beeld te krijgen zijn we afgereisd naar de training van Werder en halverwege waren we er al van overtuigd dat hij een meerwaarde zal zijn voor Zwolle. Met manager Klaus Allofs en trainer Thomas Schaaf hebben we gesproken over Denni en beiden gaven aan dat het voor zijn ontwikkeling goed zou zijn om een jaar in de Eredivisie te spelen.' Ook Zwolle-trainer Art Langeler is enthousiast over de komst van Avdic. 'Het is de bedoeling dat hij met Fred Benson gaat concurreren voor de spitspositie, maar deze jongen heeft zoveel kwaliteiten dat hij normaal gesproken nooit haalbaar zou zijn voor PEC Zwolle.' Avdic staat sinds januari 2011 onder contract bij Werder en kwam in zijn eerste half jaar tot zeven competitieduels, waarvan vijf als invaller. Het afgelopen seizoen kwam hij niet in actie in de Bundesliga en speelde hij zijn wedstrijden voor het tweede elftal van Werder. De enkelvoudig international van Zweden speelde voor zijn periode in Bremen voor IF Elfsborg, waar hij in zijn laatste seizoen tot negentien competitietreffers kwam. De spits stond volgens Zweedse media in de belangstelling van Ajax, AZ, FC Groningen en SC Heerenveen, maar koos voor een transfer naar Werder. . Ben benieuwd. Klinkt als een enorme versterking voor PEC :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 augustus 2012 Share Geplaatst 29 augustus 2012 Dat zou je toch zeggen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 30 augustus 2012 Share Geplaatst 30 augustus 2012 Zou mooi zijn als hij echt een topper blijkt. Ken hem verder totaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten