Raymon. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Als je Ars wil inlijven ben je niet goed bij je hoofd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Jammer jongens. Helaas dat scheit VVV erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Botteghin is al naar Nac toch? Schreurs vind ik dan nog wel intressant Boer is te oud en zal wel bij Zwolle blijven en Ars weet ik zo niet denk dat het zo,n typische eerste divisie spits is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Jammer jongens, ik gunde het Zwolle wel. Onvoorstelbaar dat je misschien wel drie keer zo goed speelt als die gasten en dat de individuele kwaliteiten van hun de doorslag geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Botteghin, Ars, Schreurs, Boer, ook allemaal spelers die wel eens weg zouden kunnen gaan. Botteghin is zelfs al weg geloof ik. Botteghin is een heel matige verdediger, zelfs in de eredivisie komen zijn tekortkomingen vaak naar boven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Hij is volgens mij al naar Nac, hoorde ik laatst ergens. Werd een jaar geleden ook bij Feyenoord genoemd weet ik nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Botteghin vertrekt transfervrij naar NAC. Dat is al een tijdje rond. Bovendien ziet het het er niet naar uit dat Schreurs gaat bijtekenen, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze daar in Zwolle rouwig om gaan zijn. Jammer dat Zwolle niet in staat was om de 1-3 te maken vandaag. Volgend jaar maar weer een poging wagen en een aantal versterkingen halen, want anders doen ze bovenin echt niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Schreurs laat soms wel eens wat leuk zien maar volgens mij is hij echt lang niet constant genoeg. Khoorde dat ADO geïnteresseerd was, hoop het niet :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Botteghin niet goed genoeg voor de Eredevisie :-D Laat me niet lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 WAAR IS DAT FEESTJE? ff zo anders doen de hoofdletters et niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Boer schijnt opgepakt te zijn bij terugkomst in Zwolle, omdat hij tijdens de wedstrijd een klap uitgedeeld zou hebben aan een ballenjongen die niet snel genoeg de bal af wou geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Hoorde het ook al via msn ja, ben benieuwd wat er van waar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Achjoh die ballenjongens zijn bij momenten gewoon tering irritant ;e Als hun ploegje achterstaat kunnen maar niet rap genoeg die bal afgeven, maar in het andere geval doen ze niks ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Dus een klap uitdelen is volkomen logisch natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 29 mei 2011 Share Geplaatst 29 mei 2011 Ja zou ik ook doen, rotkinderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 29 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2011 Ballenjongen doet aangifte tegen Diederik Boer na klap Diederik Boer moet binnenkort op het politiebureau verschijnen. De doelman van FC Zwolle zou gistermiddag een ballenjongen van VVV-Venlo hebben geslagen, zo meldt het AD. Dat gebeurde bij de nacompetitiewedstrijd tussen beide clubs in Venlo. Het werd 2-2, waardoor VVV in de Eredivisie blijft en Zwolle pormotie misliep. Boer maakte zich kwaad omdat de jongen de bal niet snel genoeg terug gaf naar zijn zin. Daarop sloeg hij de knaap. Het incident gebeurde vlak voor het vak met de harde kern van VVV. De fans reageerden furieus. Na afloop stonden tientallen supporters van VVV Boer op te wachten op de parkeerplaats bij stadion De Koel. De doelman kon door vijf bewakers veilig naar de spelersbus worden begeleid. De ballenjongen deed aangifte bij de politie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Achjoh die ballenjongens zijn bij momenten gewoon tering irritant ;e Als hun ploegje achterstaat kunnen maar niet rap genoeg die bal afgeven, maar in het andere geval doen ze niks ;e Die jochies krijgen vaak ook alleen maar die instructies mee om extra te vertragen bij voorsprong en om haast te maken bij achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 30 mei 2011 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2011 Klopt, was het duel in Zwolle en had Zwolle voorgestaan dan zou het ook bij ons gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Boer idioot. Jochies kunnen irritant zijn maar een klap uitdelen aan een kereltje van 8;e. Val dood boer;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 http://www.l1.nl/popups/mediaplayerpopup/_rp_comm_lsvideoId/1_5260130 Hier is duidelijk te zien wat Boer doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Scheurs mag weg... toch wel verassend. Heeft zeker in de eerste seizoenshelft een groot aandeel gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 dat is gewoon dom. ook had ik het zelf ook gedaan@ Evers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Volgens mij slaat Boer hem niet, maar geeft hij hem gewoon duw in zijn gezicht om de bal te pakken en dat gebeurt mede omdat die ballenjongen de bal niet geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Scheurs mag weg... toch wel verassend. Heeft zeker in de eerste seizoenshelft een groot aandeel gehad. Staat in de belangstelling van o.a. Groningen en ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 30 mei 2011 Share Geplaatst 30 mei 2011 Appie gaat zijn contract niet verlengen. Jammer, maar ook hij wordt er niet jonger op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten