Boeruh! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 PEC in verband gebracht met Luis Pedro, Gilberto da Silva, Milton Klooster en Locadia,. Becker en Hahn willen ze nog een keer huren, Necid proberen ze langer vast te leggen, al is die kans natuurlijk wel klein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Locadia? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Locadia? :D Ze willen heb op huurbasis overnemen ;) http://www.vi.nl/nieuws/pec-zwolle-zet-deur-wagenwijd-open-voor-locadia.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Luis Pedro heeft gisteren een akkoord met NAC bereikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Ja klopt, maar zijn er wel mee in verband gebracht, zo bedoelde ik het meer ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Ze willen heb op huurbasis overnemen ;) http://www.vi.nl/nieuws/pec-zwolle-zet-deur-wagenwijd-open-voor-locadia.htm Gaat Jans met twee spitsen spelen dan? Lijkt me niet dat PSV een spits verhuurd voor op de bank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Gaat Jans met twee spitsen spelen dan? Lijkt me niet dat PSV een spits verhuurd voor op de bank. Necid heeft geen contract(PEC is wel bezig, maar de kans is klein dat hij blijft) en Nijland is niet onomstreden, is toch een ideale twaalfde man. Heeft ook een hoog moyenne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 PEC Zwolle haalt talentvolle Josef Kvída PEC Zwolle heeft zich versterkt met Josef Kvída. De 18-jarige Tsjechische speler wordt transfervrij overgenomen van 1.FK Příbram. De speler kan zowel als linker centrale verdediger als linksback uit de voeten. Dit seizoen kwam Kvída tevens uit voor het Tsjechische nationale elftal onder 18 jaar. De speler tekent in Zwolle een contract voor twee seizoenen, met een optie voor één extra jaar. Kvída is erg tevreden met zijn transfer: ,,Het is mooi dat ik me bij PEC Zwolle verder kan ontwikkelen. PEC Zwolle is een club waar jonge spelers kansen krijgen. Via onder meer Tomáš Necid begreep ik dat ook de sfeer bij de club zeer prettig is. Ik kijk uit naar mijn periode bij de Zwolse club.” Ook technisch directeur Gerard Nijkamp is content met de komst van de jeugdinternational: ,,Josef is een jonge, talentvolle speler die op meerdere posities in de verdediging uit de voeten kan. Afgelopen jaar hebben we hem intensief gevolgd. Bij PEC Zwolle krijgt hij de tijd om verder door te groeien. We zijn zeer te spreken over zijn komst.” Eindelijk transfernieuws, ook direct wat we nodig hadden, een linksbenige centrale verdediger. Ben benieuwd wat hij kan laten zien :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 na 5 minuten googlen heb ik niks over hem gevonden op het nieuws van vandaag na. Ben benieuwd of hij is gehaald voor de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 We spelen dus 11 juli een oefenwedstrijd tegen Dnipro. Eerst zouden we toen tegen Dundee spelen maar die wisten niets van de wedstrijd af :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Sheraldo Becker wederom op huurbasis naar PEC Zwolle PEC Zwolle huurt Sheraldo Becker ook het komende seizoen van Ajax. De snelle vleugelaanvaller kwam het afgelopen half jaar al voor de Blauwvingers uit en maakte in deze periode een dusdanig goede indruk dat PEC Zwolle heeft besloten om de huurperiode te verlengen. Vorig seizoen kwam Becker in totaal in twaalf officiële wedstrijden van PEC Zwolle in actie. Hierin scoorde hij één keer. Technisch directeur Gerard Nijkamp is blij dat Becker ook volgend seizoen in het IJsseldelta stadion te bewonderen is: ,,Sheraldo heeft in de afgelopen maanden laten zien dat hij een meerwaarde voor onze hoofdselectie is. Daarnaast is het ook goed voor zijn ontwikkeling om nog een seizoen bij PEC Zwolle in de Eredivisie te spelen. We zijn content dat we hem nog één jaar kunnen huren van Ajax.” Goh, alsof Nijkamp mijn post heeft gelezen. Daar is alweer de volgende aanwinst (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik lees net op twitter dat Necid een vierjarig contract kan tekenen. Weet jij misschien wat hier waar van is? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik lees alleen dat die geruchten er zijn. Ik denk ook best dat hij een contract kan tekenen, weet alleen niet of hij dat wil... ;) Lees nu ook dat er een Braziliaanse verdediger met Italiaans paspoort (dus geen niet-EU-salaris) op proef was afgelopen week, die eventueel gecontracteerd gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik lees alleen dat die geruchten er zijn. Ik denk ook best dat hij een contract kan tekenen, weet alleen niet of hij dat wil... ;) Lees nu ook dat er een Braziliaanse verdediger met Italiaans paspoort (dus geen niet-EU-salaris) op proef was afgelopen week, die eventueel gecontracteerd gaat worden Dat las ik ook. Volg je ook forzapeczwolle?;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ja ;) Heb je een account op pec.nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Ja ;) Heb je een account op pec.nu? Nee nog nooit gehoord van die site. Ik kijk zo ff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Site, had eerst ook een forum maar de site was net nieuw dus te weinig online voor de energie die ze erin staken of zo. Maar wel een site met topics waarop je kunt reageren e.d. Ook een actief Twitteraccount Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Site, had eerst ook een forum maar de site was net nieuw dus te weinig online voor de energie die ze erin staken of zo. Maar wel een site met topics waarop je kunt reageren e.d. Ook een actief Twitteraccount Ik heb net een account aangemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Nice! Ik ben dus ook lid. Heb er eigenlijk helemaal niets mee gedaan tot drie week terug :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Ik lees net op twitter dat Necid een vierjarig contract kan tekenen. Weet jij misschien wat hier waar van is? [MENTION=15369]Christian.[/MENTION]; Lijkt me heel sterk dat dit waar is. Sowieso geeft PEC al vrijwel nooit een contract voor 4 jaar en daarbij denk ik niet dat ze de financiële garanties/risico's allemaal willen lopen om Necid vast te leggen voor zo'n lange periode. Als Necid al komt (wat mij totaal niet waarschijnlijk lijkt) dan tekent hij voor 1, max 2 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Lijkt me heel sterk dat dit waar is. Sowieso geeft PEC al vrijwel nooit een contract voor 4 jaar en daarbij denk ik niet dat ze de financiële garanties/risico's allemaal willen lopen om Necid vast te leggen voor zo'n lange periode. Als Necid al komt (wat mij totaal niet waarschijnlijk lijkt) dan tekent hij voor 1, max 2 jaar. Misschien wil Nijkamp voor hem een uitzondering maken. Als hij een jaar lang niet geblesseerd is kan hij zo topscoorder worden. Ik denk ook niet dat het financieel haalbaar is als hij ook in Italië kan tekenen voor meer geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 12 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juni 2015 Misschien wil Nijkamp voor hem een uitzondering maken. Als hij een jaar lang niet geblesseerd is kan hij zo topscoorder worden. Ik denk ook niet dat het financieel haalbaar is als hij ook in Italië kan tekenen voor meer geld. Mwah, Zwolle zal geen gigantische risico's nemen om één speler vast te leggen. Vergeet niet dat we qua begroting nog steeds 'maar' de 13de of 14de club van Nederland zijn. Daarmee is het niet zo eenvoudig om een Tsjechisch international zomaar vast te leggen en helemaal niet voor zo'n lange periode. En verwacht dus ook niet dat ze zo'n groot risico willen nemen, kijk naar clubs als Roda, NEC en NAC de afgelopen jaren. Zo'n scenario wil je zo veel mogelijk vermijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 12 juni 2015 Share Geplaatst 12 juni 2015 Mwah, Zwolle zal geen gigantische risico's nemen om één speler vast te leggen. Vergeet niet dat we qua begroting nog steeds 'maar' de 13de of 14de club van Nederland zijn. Daarmee is het niet zo eenvoudig om een Tsjechisch international zomaar vast te leggen en helemaal niet voor zo'n lange periode. En verwacht dus ook niet dat ze zo'n groot risico willen nemen, kijk naar clubs als Roda, NEC en NAC de afgelopen jaren. Zo'n scenario wil je zo veel mogelijk vermijden. Het zou wel fantastisch zijn! Maarja niet echt realischtisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pecswollenaer Geplaatst 17 juni 2015 Share Geplaatst 17 juni 2015 'PEC Zwolle gaat morgen vermoedelijk een nieuwe spits presenteren. De club heeft inmiddels al een akkoord bereikt.' Ik lees nu ook de naam Veldwijk maar ik denk toch dat het een transfervije speler is of een huurling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 17 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Zie zoveel namen voorbij komen. Inderdaad Veldwijk heel vaak, maar ook Vincent Janssen, Cas Peters, Mitchell te Vrede en Nikolaos Karelis. Zal me niks verbazen als er uiteindelijk een onbekende spits uit Duitsland/Tsjechië/Griekenland komt van het niveau Ioannidis :r Edit: [twitter]611286642171711488[/twitter] Voor wat het waard is 17 juni 2015 bewerkt door Christian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten