Snipes Geplaatst 19 februari 2011 Share Geplaatst 19 februari 2011 Heerlijk sfeertje in Volendam gisteren. Stonden daar met ruim 600 man in Volendam. In elke kroeg waar we voorbij liepen bekenden en uiteindelijk een groot feest. Heerlijk zo'n uitwedstrijd waarbij geen verplichtingen qua combi's zijn. @FC-Breda: Die man is zo goed. Al jaren het niveau van de jupiler league ontgroeit. Halen jullie een goede vervanger voor Penders mee binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2011 Zwolle-speler Lim-Duan rest van het seizoen uitgeschakeld FC Zwolle-trainer Art Langeler verwacht dit seizoen niet meer te beschikken over Dominggus Lim-Duan. De middenvelder kampt met een liesbreuk en zal woensdag al onder het mes gaan, zo weet De Stentor. Dit seizoen vervalt Lim-Duan van de ene blessure in de andere. Deze operatie betekent dat we hem dit seizoen niet meer terugzien op het veld", liet Langeler weten. Het lijkt erop dat de 27-jarige Zwollenaar een stil afscheid krijgt in het betaalde voetbal, want de Nederlander kwam de afgelopen ander half jaar niet in actie. Door de blessure moet Lim-Duan ook het duel van de beloften van FC Zwolle missen tegen een elftal van Molukkers. De jongelingen van Zwolle wisten uiteindelijk met 13-2 te winnen van het Molukse elftal. Boer: "Ik verlaat FC Zwolle niet voor een club als VVV" Diederik Boer zal FC Zwolle niet zomaar verlaten voor een laagvlieger in de Eredivisie. De doelman is momenteel de minst gepasseerde doelman in de Jupiler League, maar gaat pas twijfelen bij clubs uit de subtop. Het afgelopen seizoen kon Boer de overstap maken naar VVV-Venlo. “Vorig jaar was er vanuit Venlo belangstelling voor mij. Ik kon daar tekenen, maar voor een club als VVV verlaat ik FC Zwolle niet. Nee, dat gaat pas spelen als clubs als Heerenveen, Groningen of Utrecht zich melden. Bij dergelijke clubs wil ik wel op de bank beginnen. Momenteel speelt er rond mijn persoontje niets. Dat is ook niet nodig. Ik heb vorig seizoen bij FC Zwolle tot 2014 bijgetekend en speel als alles uitkomt volgend seizoen met FC Zwolle in de Eredivisie. Alles moet nu gericht worden op het behalen van het kampioenschapâ€, aldus de dertigjarige Emmeloorder. "Op het hoogste niveau spelen, dat is wat elke voetballer wil. Kijken waar je plafond ligt. En wat dacht je van de ambiance. Het gebeurt je als speler in het betaalde voetbal niet vaak dat je kampioen kunt worden. Het is een bijzonder moment voor een speler. Ik heb het met FC Zwolle al een keer eerder meegemaakt. Nu zal ik het als basisspeler nog intenser mee gaan maken. Als het zo ver komt, hoop ik dat we verder gaan met dit team. Dit elftal heeft genoeg kwaliteiten voor de Eredivisie. Dat hebben de wedstrijden tegen Willem II en FC Twente bewezen", ging Boer zijn verhaal verder. "Ook is het team nog jong genoeg om te groeien. Twee of drie gerichte versterkingen zijn volgens mij voldoende/noodzakelijk. Als het aan mij ligt worden er geen dure buitenlandse spelers aangetrokken. Wat dat betreft moeten we les trekken uit het verleden. Sorry, maar Jobo, Parnela, Cvetkov en ik kan er nog wel een paar noemen, wat hebben ze ons gebracht? FC Zwolle neemt vrijdag voor aanvang van de wedstrijd tegen FC Eindhoven afscheid van Etienne Reijnen. De Zwolse verdediger vertrok deze winterstop bij de koploper in de Jupiler League en ging aan de slag in de eredivisie bij het AZ van trainer Gertjan Verbeek. De 23-jarige Reijnen speelde al sinds de B-jeugd bij FC Zwolle en speelde de afgelopen seizoenen 145 wedstrijden in het eerste elftal en scoorde daarin negen maal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 als ik boer was zou ik helemaal niet vertrekken, want hij gaat sowiezo eredivisie spelen. tenzij zwolle het nog weg gaat geven maar daar ga ik niet vanuit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 23 februari 2011 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2011 Boer is ook een jongen van de club, dus zo snel zal hij inderdaad niet vertrekken. Voor een club als Groningen of Heerenveen komt hij gewoon te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 23 februari 2011 Share Geplaatst 23 februari 2011 Als we nou eens een keeper met tien vingers in het doel zetten, krijgen we nog minder tegendoelpunten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Goed idee :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 Nog paar wedstrijdjes winnen en het kampioenschap is binnen. Merkt de jeugd eigelijk iets van het kampioenschap? vraag ik me trouwens ook af in eredivisie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 8 maart 2011 Share Geplaatst 8 maart 2011 In welke context bedoel je jeugd? Jeugd elftallen of gewoon die jeugd (kinderen) die er in Zwolle rondloopt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 11 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2011 Danny Schreurs sluit vertrek bij FC Zwolle niet uit EXCLUSIEF - Danny Schreurs is dit seizoen een belangrijke kracht binnen het elftal van koploper FC Zwolle. Of de kleine Limburger ook volgend seizoen nog in de Hanzestad speelt, is nog niet bekend. "Mijn contract loopt af en ik heb het nog niet verlengd. Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren, dat zullen we wel zien", geeft Schreurs, die dit seizoen al vijftien keer scoorde, tegenover Voetbal Centraal. "FC Zwolle is een mooie club, dus ik wil hier best langer voetballen. Maar als er een andere club komt, wil ik daar ook wel naar luisteren. Je weet het nooit! Eerst wil ik graag kampioen worden", besluit hij. Zou jammer zijn als hij weggaat. Vanavond Dordrecht thuis, moet gewoon 3 punten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 In welke context bedoel je jeugd? Jeugd elftallen of gewoon die jeugd (kinderen) die er in Zwolle rondloopt.. jeugdelftallen. En niet zo zeer alleen bij zwolle maar algemeen. Vanavond weer drie punten lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 11 maart 2011 Share Geplaatst 11 maart 2011 Om eerlijk te zijn de jeugdelftallen van FC Z niet echt. Aan de ene kant hoop ik het ook niet, omdat ze dan meer geld krijgen en minder in de jeugd gaan investeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Je-zus ! Zijn we helemaal de weg kwijt ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Bijna goed. Zwolle gaat het kampioenschap nog verspelen zo ;c Ik zei het nog 28 januari :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Hoeveel punten staan ze nog los nu? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Ik zei het nog 28 januari :m: Nog steeds is het verschil vijf punten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Wel huilen met de pet op laatste tijd. Programma is nog best zwaar wat ze krijgen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Schreurs en Ars hebben de kansen gehad. RBC had echter ook zomaar kunnen scoren vanavond.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Telstar - FC Zwolle FC Zwolle - Helmond Sport Sparta - FC Zwolle FC Zwolle - RKC Waalwijk FC Zwolle - FC Den Bosch Cambuur - FC Zwolle Nog een lastig slot, ben benieuwd of Zwolle het gaat redden, die zekere voorsprong is wel heel snel gekrompen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 maart 2011 Share Geplaatst 18 maart 2011 Komt nog eens bij dat RKC ook het nodige geluk heeft gehad de afgelopen weken met die wedstrijden tegen Volendam en Dordrecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 18 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 18 maart 2011 Tja, Zwolle speelt redelijk, maar vergeet te scoren inderdaad, terwijl RKC de punten maar blijft pakken. Maar goed, we staan nog steeds 5 punten los en Zwolle gaat nog steeds kampioen worden, met moeite, dat wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Ondanks dat ik meer sympathie voor GAE dan Zwolle heb (maar geen haatmeneer ben) hoop ik toch echt dat ze kampioen worden. RKC hoef ik nimmer nooit meer te zien in de Eredivisie :cab: en bovendien is dat veel korter bij, mocht ik eens een uitwedstrijd meepakken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 RKC heeft een makkelijker programma dan Zwolle, en ze moeten nog tegen elkaar. Het beloofd een spannend slot van de competitie te worden. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 maart 2011 Share Geplaatst 19 maart 2011 Forza RKC_O_. Zou mooi zijn als wij 5e eindigen (realistisch met dit volendam) en dan Olle 2e:D. Krijg je nog 2 heerlijke wedstrijden. Al zie ik ons eerlijk gezegd dan niet winnen, dus doe toch maar niet:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 19 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2011 Rot lekker op naar je eigen topic ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten