Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Talentenjachten

Mentos

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

The Voice is echt zo'n 'steek een veer in de reet van de kandidaten, ook al zingen ze zo ongelofelijk slecht' programma.

Man man man, het is echt allemaal middelmaat. Niemand die iets nieuws toevoegd aan de Nederlandse popscene. Het is allemaal 12 in een dozijn niveau.

:D Eerste glimlach voor me van vandaag, bedankt. Wat een ongelofelijk domme opmerking :thumb:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De finalisten middelmaat noemen is simpelweg lachwekkend. Niet meer en niet minder. Technisch gezien waren de finalisten stuk voor stuk geweldig. Of ze commercieel genoeg zijn is een tweede. Ben Saunders is meer dan commercieel genoeg en als het label het slim speelt kan hij heel ver komen in de music bizz

Overigens missers hebben in een nummer wil niet zeggen dat iemand niet kan zingen. Saunders presteerde bijvoorbeeld zeer constant de laatste maanden en dat ie dan uitgerekend in de finale niet op zijn best zingt is jammer, maar geen teken van onkunde. Meer van stemstress/verkoudheid etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bedoelde ook niet specifiek de finale, maar ook in de voorgaande "liveshows" viel het mij (en anderen) op dat de meeste niet eens zo heel zuiver zongen. Sommige liedjes pasten ook totaal niet bij de kandidaten en dan blijkt het toch weer zo'n 13 in een dozijn talentenjacht te zijn. Daarbij komend die juryleden die echt de meest krankzinnige commentaren geven. Vooral die van der Boom, wat een kneus zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ploep :cab:

X factor in Engeland is weer begonnen. Zijn net 2 afleveringen geweest waarbij een Nederlandse jongen heeft mee gedaan. Dit jaar ook een hele andere jury met Kelly Rowland, Gary Barlow(Take That), Tulisa Contostavlos en nog steeds met Louis Walsh.

[YOUTUBE]tXRRQ2kDCwA[/YOUTUBE]

Aantal topppertjes

[YOUTUBE]VSOZgr0eveI[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]5vwc3hOx8_g[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]_fjS2tS1-MQ[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luigiano had ook nog meegedaan aan de nederlandse X-Factor. Toen deed Gregory aka Singa (_O_) ook mee. Hij, Jamal en Gregory moesten toen eigenlijk naar de liveshows maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat de jury geen drie negers wilden in de liveshows bij de jongeren dus daarom mocht die homo toen mee :5.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die kut talenten jachten, word er schijtziek van.

Vooral van My name is en Hollands got talent. Voegen echt totaal nix toe.

Eens. Haat die progamma's echt enorm. Zoveel van hetzelfde en het komt ook elk jaar weer terug. Gelukkig beperkt het zich tot de toch al waardeloze zenders als SBS 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eens. Haat die progamma's echt enorm. Zoveel van hetzelfde en het komt ook elk jaar weer terug. Gelukkig beperkt het zich tot de toch al waardeloze zenders als SBS 6.

Idd, wat een drama zeg, gelukkig op kutzenders als SBS en RTL4 :D

Maar vooral My Name Is, ja je kan iemand nadoen, wat heb je eraan? nix ;)

Of Hollands got talent, nou ze kunnen wat leuks met een basketbal (ofzo), hebben we er wat aan? nee

En al die andere programma's is toch allemaal doorgestoken kaart, als keuze nog aan de jury is kiezen ze altijd diegene die meer geld op kan leveren ook al zou die slechter zingen dan iemand die minder op zou leveren, drama.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah vind X factor UK wel een kwalitatief goed programma en leuk om te volgen. Nederland is doorgeslagen met al die onzinninge programma's zoals the voice etc. Hollands got talent is ook nog wel oke maar mijn voorkeur gaat uit naar X Factor en dan vooral in Engeland. Nederland is misschien ook wel leuk maar ja, X Factor in Nederland is zo klein als je het vergelijkt met Engeland. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook eigenlijk nooit keek en eigenlijk de UK versie ben gaan volgen dankzij m'n ex. Anders zou ik het niet volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites