Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee daar doe ik niet aan. Als je er niet bent bij het begin, dan mis je waarschijnlijk ook de eerste opdracht.. Als je niet zeker bent over je activiteit op het forum dan heb je nog iets te doen de komende weken ;)

Ik ben erg actief de laatste tijd hoor.

Maar ik bedoel dat straks de inschrijvingen in een kwartier gesloten zijn en ik net daarna kom en dus te laat ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou zeggen gewoon inschrijving van 1/2 dagen en daaruit de 10 deelnemers kiezen ofzo

Dat zit je met de kwestie of het eerlijk is.

Het heeft niet alleen met bekend of niet bekend te maken.. Ik heb een klein inschrijfformulier gemaakt met enkele vragen. Als een onbekend persoon die vragen goed invuld doet hij/zij gewoon mee klaar

Naja, zal ik wel te laat komen. Maar is idd eerlijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houd je ook rekening met de zomervakantie? Dan zijn er steeds mensen weg enzo. Dan moet je eigenlijk het spel steeds stilleggen enzo. Op een ander forum ga ik het zelf ook organiseren, maar ik heb er om bovenstaande reden voor gekozen om het spel pas na de zomervakantie te gaan starten.

Ik doe trouwens graag mee :)

Je zet hem tussen de novellen (sign-ups) heb ik begrijpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga tussen de mei vakantie en de zomervakantie beginnen.. In totaal zijn er 16 opdrachten waarvan ik er 11 al af heb.. De opdrachten kan 1 dag duren maar ook 3/4 vier dagen.... Ik werk iig met deadlines en begin dus na de meivakantie met de inschrijving.. Het komt inderdaad in de novelle/kweekvijver/signups.. Als je geen zin hebt om iedere dag daar te kijken dan pm me.. Stuur ik een linkje als de novell online staat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Degene die echt graag mee willen doen, kunnen mij van PM een voorstel sturen van een uitvoerbare opdracht..Mijn inspiratie gaat zo langzaam aan een beetje op en ik moet er nog een stuk of 5... Als je iets doorstuurt kan je gewoon nog meedoen met het spel...

Let wel op dat het uitvoerbaar is. Het moet via het topic of pm lukken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga de komende week nog ff brainstormen en dan verwacht ik om ongeveer eind volgende week alles af te hebben.... Om de kandidaten die niet de mol zijn scherp te houden ga ik vragen aan de admin om er een prijs aan te kunnen hangen ofzo.. Geen geldprijs, maar misschien gewoon een klein stukje over hem op de site....

Link naar opmerking
Deel via andere websites