Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een oorbel is natuurlijk een ander verhaal dan een rugzak of bril. Een bril of rugzak heb je wel of niet mee, bij de 1e foto was het wel, omdat dat tijdens een opdracht was. Bij oorbellen werkt het toch anders. Als vrouw doe je er toch of twee in of geen en niet één.

Iedereen heeft iets anders tov foto 1, behalve Patrick.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gezien 20 maart de fandag is, zal de ontknoping waarschijnlijk de donderdag daarvoor komen en aangezien de winnaar over het algemeen een editie eerder bekendgemaakt wordt, verwacht ik dus, zoals eerder voorspelt, dat Karin al snel afvalt na de bomenopdracht. Daarna zijn nog enkele opdrachten en nog een executie. Aan het einde daarvan wordt de winnaar bekend gemaakt. Dit is of Soundos of Patrick. Volgende week wordt bekend gemaakt dat de ander van de tweede de mol is en dat Art de verliezer is en dan is hij inderdaad in aflevering 11 afgevallen, zoals de afvaltheorie aangeeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is Patrick. Ik weet het zeker. Die zit zo te kutten. De afgelopen seizoenen had ik het een paar keer goed (eigenlijk de laatste drie), dus ik hoop op een winningstreak!

Laten we het hopen, ik zit vanaf minuut 1 al op hem :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat op Art, nu op Soundos. Veel mensen kunnen zeggen dat het dom is.

Maar als je alle titels van uitzendingen ziet kom je vaak bij soundos terecht.

MAar als Soundos het niet is zal Patrich het zijn. Gezien de theorie over de vragen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat op Art, nu op Soundos. Veel mensen kunnen zeggen dat het dom is.

Maar als je alle titels van uitzendingen ziet kom je vaak bij soundos terecht.

MAar als Soundos het niet is zal Patrich het zijn. Gezien de theorie over de vragen ;)

Molmail filmpjes van deze week gezien? Dan eindigt een van de twee opeens met haar waarin ze zegt de domme persoon te spelen en dat de rest daarin trapt, want ze is toch geen acteur en niet kan acteren, denken de rest, maar ze kan eigenlijk goed acteren. Iets in die trend zegt ze in ieder geval...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soundos lijkt me ook gewoon te dom om de test goed in te kunnen vullen de hele tijd zonder de mol te zijn :P

Molmail filmpjes van deze week gezien? Dan eindigt een van de twee opeens met haar waarin ze zegt de domme persoon te spelen en dat de rest daarin trapt, want ze is toch geen acteur en niet kan acteren, denken de rest, maar ze kan eigenlijk goed acteren. Iets in die trend zegt ze in ieder geval...

ghehe inderdaad.

Trouwens...ik kwam ineens met nog een hint.

Pieter Jan zei aan het begin van de afgelopen aflevering.

Tijdens de test konden ze aangeven of ze in contact wilden komen met de mol.

Patrick en Karin hadden daar interesse in, Maar Art niet. Over Soundos werd niks gezegd.

Ik zie dat als een foutje. Want dat zou te makkelijk zijn. Maar toch geloof ik dat ze de mol is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Hier kan belangrijke informatie over de mol instaan!!!!]Volgens datgene wat uitgelekt is, is Patrick iig de mol. De vraag is alleen of het serieus is uitgelekt, of dat het gewoon een extra mollen actie is? Wie zal het zeggen. Vandaag finale, volgende week ontknoping. Stay tuned (Y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder op de mol in te gaan wil ik wel even reageren op Henk.

Want je zegt vandaag de finale volgende week uitslag? volgende week is toch de finale pas?

vandaag zijn ze nog met vier. Finale is met 3 ;) of heb ik iets gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder op de mol in te gaan wil ik wel even reageren op Henk.

Want je zegt vandaag de finale volgende week uitslag? volgende week is toch de finale pas?

vandaag zijn ze nog met vier. Finale is met 3 ;) of heb ik iets gemist?

Volgende week zondag is de fandag. Je mag toch wel aannemen dat de ontknoping dan al geweest is. Ik verwacht dus ook dat nu al snel iemand (lees Karin) afvalt in de komende aflevering, en dat er aan het einde van de aflevering gewoon de finale executie is en de winnaar wordt al bekend gemaakt. Volgende week is dan de afsluitende aflevering, waarin ook de mol bekendgemaakt wordt.

Dit is ook in lijn met de afvaltheorie uit aflevering 1 en 2. Het is pas volgende week dan duidelijk dat Art (verliezer) de laatste test het slechtste gemaakt heeft en dus valt hij eigenlijk in aflevering 11 af. Patrick of Soundos is dus de mol, durf ik met bijna 100% zekerheid te zeggen. Ik twijfel momenteel eigenlijk nog steeds en deze twijfel is al vanaf aflevering 1 of 2 ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week zondag is de fandag. Je mag toch wel aannemen dat de ontknoping dan al geweest is. Ik verwacht dus ook dat nu al snel iemand (lees Karin) afvalt in de komende aflevering, en dat er aan het einde van de aflevering gewoon de finale executie is en de winnaar wordt al bekend gemaakt. Volgende week is dan de afsluitende aflevering, waarin ook de mol bekendgemaakt wordt.

Dit is ook in lijn met de afvaltheorie uit aflevering 1 en 2. Het is pas volgende week dan duidelijk dat Art (verliezer) de laatste test het slechtste gemaakt heeft en dus valt hij eigenlijk in aflevering 11 af. Patrick of Soundos is dus de mol, durf ik met bijna 100% zekerheid te zeggen. Ik twijfel momenteel eigenlijk nog steeds en deze twijfel is al vanaf aflevering 1 of 2 ofzo.

Ja oke zo. Soundos is de mol ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites