Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik merk dat ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk meer vind. Vroeger was het echt het doel van de kandidaten om zoveel mogelijk geld in het laatje te brengen. Tegenwoordig loopt iedereen alleen maar zichzelf verdacht te maken en is de opdracht van ondergeschikt belang. Vorige week Pepijn eruit, nu Anna, dat waren eigenlijk de enige twee die echt hun best deden. Ik voorspel nog twee zaadafleveringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk nog steeds Patrick, al sinds aflevering 2 dus daar blijf ik bij. Verder opvallend hoe Karin en Soundos er nog in zitten. Ze ogen altijd wat dommig en meestal blijven dat soort kandidaten er nooit zo lang in dacht ik, of een van hun is de mol natuurlijk maar dan houd je er nog één over die toch wel de goede kant opzit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hij klopt wel. Volgende week krijg je bij de test te zien welke vraag de personen in vullen en bij een van hun. Ik denk Karin. Krijg je vraag 9 te zien. Die gaat er uit.

Oohw en een aanwijzing naar de mol SO12.

Jup vond ik ook wel een leuke. SO un dos. Ik hoop echt dat zij het niet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Patrick, 1e finalist:)

Zou trouwens wel een mollenstreek kunnen zijn. Als hij zelf de mol is, heeft hij gewoon de opdracht verziekt. Maar dat weet je natuurlijk niet.

Btw; met die hoog in de bomen. Is een aap, vertaald in het Spaans > Mono. Patrick was in zijn eentje.

Zelf gevonden, maar kan vergezocht zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aflevering 1&2:

Niemand maakt testvraag 1-niemand gaat er in de 1e aflevering uit

Hanna: je krijgt testvraag 2 te zien- ze ging er in de 2e aflevering uit

Horace: je krijgt testvraag 3 te zien- hij ging er in de 3e aflevering uit

Miyanna: je krijgt testvraag 4 te zien-ze ging er in de 4e aflevering uit

Jan: je krijgt testvraag 5 te zien- hij ging er in de 5e aflevering uit

Niemand maakt testvraag 6- in de 6e aflevering gaat er niemand uit

Pepijn: je krijgt testvraag 7 te zien- hij gaat er in de 7e aflvering uit

Anna: je krijgt testvraag 8 te zien- ze gaat er in aflevering uit

Niemand maakt testvraag 9- In aflevering 9 gaat er niemand uit

Karin: je krijgt testvraag 10 te zien- in aflevering 10 gaat Karin eruit

Patrick, Art & Soundos maken vraag 11: zij zitten dus in de finale!!

Van het WIDM forum. Theorie is vandaag opnieuw bevestigd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theorie is bijna juist. Laatste regel klopt niet:

Patrick & Soundos maken vraag 20: Wie is de mol? Een van de twee is de mol, de ander de winnaar.

Art beantwoordde vraag 11 en is daarmee de afvaller in aflevering 11 en verliest de finale dus.

Ik verwacht eigenlijk dat volgende aflevering al snel een van de vier afvalt en dat er op het einde gewoon weer een executie is en dat de winnaar bekend gemaakt wordt, en de mol pas een week later (zoals altijd is dat tijdens een compilatie). Ook dan is pas de verliezer bekend, vandaar dat Art pas in aflevering 11 echt afvalt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theorie is bijna juist. Laatste regel klopt niet:

Patrick & Soundos maken vraag 20: Wie is de mol? Een van de twee is de mol, de ander de winnaar.

Art beantwoordde vraag 11 en is daarmee de afvaller in aflevering 11 en verliest de finale dus.

Ik verwacht eigenlijk dat volgende aflevering al snel een van de vier afvalt en dat er op het einde gewoon weer een executie is en dat de winnaar bekend gemaakt wordt, en de mol pas een week later (zoals altijd is dat tijdens een compilatie). Ook dan is pas de verliezer bekend, vandaar dat Art pas in aflevering 11 echt afvalt.

klopt, patrick en soundos maken idd vraag 20. maar omdat dit het 11e seizoen is, de 11e mol, kan dat ook een aanwijzing naar Art als mol zijn. vandaag zag je 'm overigens weer vraag 11 maken. en 11 zie je wel vaker terug (bv 362 als vuurtorencode = 3+6+2 = 11, PJ die twee vingers in de lucht steekt om aan te geven bij de kokertjes in zee opdracht hoeveel tijd er nog over is, II ofwel 11)

dan zou die 20 kunnen slaan op winnaar en verliezer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou toch eerder denken dat je gewoon de theorie moet aanhouden, dus vraag 11 --> aflevering 11 eruit (verliezend finalist). Wel vraag ik me dan af wie de mol is en wie winnaar, ik denk Patrick winnaar en Soundos mol, omdat Soundos denk ik niet slim genoeg is om te winnen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites