Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Patrick en Soundos zijn nu mijn voornaamste kandidaten voor de mol. Anna heeft teveel geld binnen gehaald eigenlijk. Ook hebben ze expres dat stukje erin ge-edit dat Pepijn zegt dat Anna niet de mol kan zijn, en daarna vloog ie eruit. Daarmee proberen ze de kijker op een ander pad te zetten.
Hebben ze dat ooit ook niet in seizoen 8 gedaan, toen meerdere kandidaten zeiden dat Dennis Weening no way de mol kon zijn?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Art? -> Te opvallend, Jan verdacht hem en is thuis

Anna? -> Brengt het meeste geld op

Karin? -> Eerste aflevering al 3000 opgebracht

Soundos? -> Redelijk veel geld, is autistisch, riep uit het niets executie zonder reden. Een mol zou zoiets nooit doen.

Patrick? -> Denk het

1. Patrick 2. Soundos, rest kán het niet zijn. Naja, kan natuurlijk wel, maar dan hebben ze het sowieso heel slecht gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben ze dat ooit ook niet in seizoen 8 gedaan, toen meerdere kandidaten zeiden dat Dennis Weening no way de mol kon zijn?

Heimwee, naar dat seizoen zeg. Dennis was toen echt zo geniaal bezig, toevallig 2 week geleden die finale nog een teruggekeken. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben benieuwd naar vanavond. Pepijn was al vanaf het begin mijn mol, ook door die 'tekens' elke keer bij de foto aan het begin van de uitzending. Ben benieuwd hoe hij dat kan verklaren:p Ook vond ik hem perfect mollen, niet te opvallend enzo...

Nou weer op zoek naar een andere potentiële mol ;e

Zal vanavond toch weer anders kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga nog altijd voor Karin. Altijd hele kleine dingen fout doen, waardoor het niet echt opvalt. Daarbij heeft ze bij die code teveel bedacht, waardoor de tijd natuurlijk voorbijgaat en ook bij het geld vinden in de tweede opdracht heeft ze niks gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat Anne eruit is. Ik ga voor Soundos of Patrick nu. Art en Karin mollen te overduidelijk.

Leuke opdrachten weer, maar sinds Horace, Jan en Pepijn eruit zijn (en nu ook Anne) is toch wel groot gedeelte van de lol er af.

Helemaal mee eens(Y)

Karin Soundos en Patrick zijn nou niet echt de leukste kandidaten

Link naar opmerking
Deel via andere websites