Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

b547wm.png

Deze foto zag je aan het eind van de aflevering van vandaag. De eerste afvallers staan opvallend genoeg allen rechts. Patrick is de volgende in dat rijtje, hij zat, hoe toevallig, bij de 3 die hun scherm niet te zien kregen. Waar dus waarschijnlijk het rode scherm zat. Pepijn staat in dit geval helemaal links, zou dus de mol kunnen zijn. Art staat helemaal vooraan, zou dus ook kunnen dat hij het is, dat iedereen achter hem weg gaat.:)

Misschien wat vergezocht, maarja, viel me op.;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja want anders zou Anna ook op de 'voorgrond' staan... Het zou me niks verbazen als het uitkomt, want ik heb Pepijn,Art & Patrick nog op mijn lijstje staan waarvan Art het minst..

Trouwens raar dat niemand vrouwen verdenkt, zou dit komen doordat wanneer een 'man' iets niet durft(bv die oversteek over dat ravijn) dat het gelijk een 'mietje/mol' is en bij een vrouw het 'normaal' is? Ik heb ook geen moment gehad dat ik een vrouw verdacht... Misschien moet ik dat maar wel doen of wat minder serieus kijken XD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja ik ging even van mijn eigen 'ideeën' uit & aangezien ze vandaag toch flink wat geld in het potje heeft gebracht, verdacht ik haar iig niet (meer)... Maarja je hebt gelijk ik las er wss overheen mijn excuses:)

EDIT: Ok misschien heel ver gezocht maar kan er hier iemand Chinese tekens ontcijferen?

Wat staat er op dat t-shirt van Art? & die 2 duimen wijzen naar zichzelf... & hij staat centraal & hij is 1 van mijn verdachten al met al nu mijn 'hoofdgedachte'

& zoals een vriend van mij net vertelde:

de duimen van Art wijzen naar hem zelf

de mol moet altijd op foto's een gebaar doen he

moet je op letten

is grappig

Link naar opmerking
Deel via andere websites