Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja omdat ze dat ook heeft gedaan in de test, alleen dan kan ze alsnog wel de mol zijn. Het was juist heel handig dat ze Horace had gestemd, want daardoor kon ze de vraag eerlijk beantwoorden want Art had er toch geen reet aan omdat Horace eruit ligt. Naja, whatever, ik zit nog steeds op Art.

Maakt niets uit. De mol kan invullen in de test wat die maar wil. Het is niet zo dat hij alle vragen goed beantwoord omdat die zelf de mol is hè. Kan daar gewoon allemaal onzin invullen. Karin kan dus prima de mol zijn. Ook al is ze absoluut niet mijn mol. Patrick it is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin steeds meer naar Soundos te neigen, die lijkt een beetje het spel van Milouska van een paar jaar geleden te spelen. Dom, niets snappen, alles is prachtig!

Mijn lijstje wordt steeds kleiner,

Patrick en Karin zijn te opvallend bezig. kijk is naar de vorige mollen, die deden ook erg opvallend...vind ik dus niet echt een sterk argument.

Jan had anders nooit die strobaal gepakt.

Anna heb ik nog niet echt zien mollen. --- hoeft ook niet gezien het gedrag van de andere kandidaten :P

Pepijn is het niet, anders had Hannah er ingezeten. Hanna heeft misschien gewoon de pech gehad niet goed genoeg te sprijden...volgens mij heeft ze niet gezegd volledig op Pepijn te zitten.

Ik hou over Soundos en Art. Art is mijn mol nog steeds. Soundos is te veel fan van het programma om de mol te zijn denk ik. Plus haar uitspraak van gister 'anna moet mij verdenken omdat ze dan niet op de echte mol zit' die uitspraak kan uiteraard misleidend zijn maar is voor mij wel een reden haar niet te verdenken.

Van de mensen die er nu nog in zitten zouden afgezien van Soundos en Jan ze het allemaal kunnen zijn in mijn ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat opvallende van vorige mollen viel wel mee, ze zaten wat te kloten maar dat deed iedereen. Ik vind nu wel dat Karin en Patrick gewoon constant streken uithalen en boven de rest uit te steken qua opvallende momenten

Nu ik erover nadenk waarom hebben wij nooit mogen zien hoe Art werd geraakt door die laserstraal, waardoor Jan overbleef.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan zit trouwens wel heel duidelijk op Art, gezien ook zijn antwoorden in de kerk. En als Karin de mol niet is, is ze niet zo heel erg slim volgens mij.

Jan en Art zaten ook samen te kloten bij die school, denk dat Jan de mol is.. Art is er te dom voor denk ik.. dus ga ik tot nu toe voor Jan

Pepijn is te voor de hand liggend, net als Horace was.

Patrick kan het ook wel zijn en die marokkaanse, die lijkt dom, maar is het niet.. die is al zoveel geweest bij het afvallen, dat ze minder opvalt in de latere afleveringen.. daarmee helpen ze haar misschien wel omdat ze de mol is:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar zijn die hints vandaan en wat is de vergelijking met Art?;c

In dat voorstukje zag je bij iedereen een actie van hen, behalve bij Soundos. Daar zag je een filmpje van achterin de bus van de eerste aflevering gezien. En wie zat er in de bus... de mol. Maar toch blijf ik Art ook heel erg verdenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kwam Wout hier ook met iets over de begin letter van alle titels van afleveringen.

De eerste 2 waren K en A, derde weet ik niet en 4e is I.

Zou iemand die 3e voor me kunnen opzoeken? Uitzendinggemist doet het niet..

KA_I(NDEMOL)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kwam Wout hier ook met iets over de begin letter van alle titels van afleveringen.

De eerste 2 waren K en A, derde weet ik niet en 4e is I.

Zou iemand die 3e voor me kunnen opzoeken? Uitzendinggemist doet het niet..

KA_I(NDEMOL)?

Dit lijkt me ook veel te opvallend, dan zouden ze het op z'n minst in een andere taal of in code doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mol is per direct verandert van Patrick naar Soundos.

Alle redenen op een rij

1. Intro:

9bfmFi3pvaA

2. Het niet geld pakken maar naar Pieter-Jan doorlopen.

3. Het enige moment dat ze iets goeds deed was in het spel met zoek de verschillen volgens: http://www.wieisdemol.com/index.php?p=widm11-overzicht-molengeldzak. Hier stond ze als eerste in de rij. Ze zouden nooit alle tien de dingen goed gaan hebben, zo wordt het dus voor de latere sperers extra moeilijk, een mollestreek dus

4. Ze probeerde de 666 meter niet eens te halen, ze zette geen stap, terwijl ik van haar dacht dat ze het als kandidaat wel zou proberen. Een teken van zwakte.

Ze heeft al zeker 5000 euro uit de pot gehouden, conclusie... ze is DE MOL :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week hebben we het hier over verdachten :D

Ik zat een beetje op de website te kijken en ik verdenk nu, zonder maar 1 seconde beeld te hebben gezien Soundos.

Check: http://www.wieisdemol.nl en wie komt er als een mol precies uit de vulkaan (cq molshoop) op de achtergrond, juist ja.

Zou toch enorm tof zijn als het ook daadwerkelijk Soundos is. _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites