Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2011

Stefan

Wie is de Mol? 2011  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is de Mol? 2011

• Art Rooijackers
    • Patrick Stoof
    • Soundos el Ahmadi
    • Karin de Groot

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 867
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jongens het is Horace. Ik ben er helemaal uit.

Horace is juist zo iemand die mol potentie heeft, hij is er bijna gemaakt voor, daarom is hij het niet.

Ben ik de enige die het opvallend vond dat Pepijn loog over het laatste mandje?

Vond het wel leuke actie, alleen ik vond het pas raar dat Soundos (ofzo) naderhand niet zei dat Pepijn dat had gezegt, en daarom is ze naar de laatste mand gelopen.

Ik snap het wel. Als je meteen meedogenloos een concurrent eruit dondert, win je niet aan sympathie bij je mede-kandidaten. Niet handig om dat al op de eerste dag te doen.

Hmm, ik had het alsnog gedaan, fuck it. Het is een spel, als je dan iemand eruit kan gooien, who cares? Nu komt er vast een dubbele eliminatie ofzo een keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand.

Je kunt het terugkijken op uitzendinggemist ;)

Er zijn trouwens wel een aantal Sounos-liefhebbers. Op het WIDM?-forum zijn een aantal wél enthousiast over haar :cab:

Ze is zelf mega WIDM fan. Ook mijn mol trouwens.

Hint op de website en dingen rond de laatste opdracht (lege mandje) en "schijn eliminatie". Mensen denken nu, ja ze had eruit geweest als Pepijn dat niet had gedaan. Maar de Mol kan er niet uit en de productie wist al van tevoren dat Pepijn iedereen erin hield.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond het wel leuke actie, alleen ik vond het pas raar dat Soundos (ofzo) naderhand niet zei dat Pepijn dat had gezegt, en daarom is ze naar de laatste mand gelopen.

Hoezo een leuke actie? :p Hij zei dat het laatste mandje niet leeg was waardoor Soundos nieuwsgierig was naar dat mandje en ervoor koos om de 3000 euro bij het een-na-laatste mandje te laten liggen. Als ie gewoon de waarheid had verteld hadden ze met die 3000 euro toch meer geld in de pot gehad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze is zelf mega WIDM fan. Ook mijn mol trouwens.

Hint op de website en dingen rond de laatste opdracht (lege mandje) en "schijn eliminatie". Mensen denken nu, ja ze had eruit geweest als Pepijn dat niet had gedaan. Maar de Mol kan er niet uit en de productie wist al van tevoren dat Pepijn iedereen erin hield.

Klinkt logisch, alleen iets te logisch voor WIDM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat hannah terug komt. Begin van de stemronde zei hij dat de mol er niet uit kon. Iets te nadrukkelijk volgens mij. Verder zal er wel een grote aanwijzing in het levende schilderij zitten, maar ik heb hem niet gezien.

@Armand viel mij ook op. maar das te opvallend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites