El Campéon Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Plork, Woknok en Pino is blijkbaar alleen in Den Haag en omstreken bekend? Nee, ook in omgeving Brabant bekend hoor. Die Barbie is ook gewoon fakking lelijk Heel erg eensch Matsoe is een held :mrgy: Jokertje staat volgens mij altijd strak van de pillen en heeft de enorme indruk van zichzelf dat ie beer van een vent is. Sterretje is wel lache Barbie spoort niet Voor de rest zijn die andere grieten wel paalbaar :-D Ook eens, vooral dat Jokertje mag ik echt niet. Irritant patsertje dat zichzelf net even te belangrijk en te populair vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Ik vind jokertje juist een baas echt geweldige vent, verder zijn Sterretje en Matsoe Matsoe 2 helden:D Sniper is kut tenminste tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Plork, Woknok en Pino is blijkbaar alleen in Den Haag en omstreken bekend? Plork en Pino kende ik wel al, Woknok niet, wel Knok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Je moet niet denken dat jij nog langer als Pino aanschouwd wordt, Pino. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max.V. Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Matsoe en Matsoe is echt gruwelijk. Die kerel is droog. Geweldige serie. Jammer van die eigendunk van Sniper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Matsoe Matsoe, wat een koning _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Je moet niet denken dat jij nog langer als Pino aanschouwd wordt, Pino. Ik heb die gedachte ook nooit gehad hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Als Matsoe Matsoe alleen al praat moet ik lachen :cab: hij is zooo droog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 september 2010 Auteur Share Geplaatst 17 september 2010 Ja held is dat. Verder vond ik de aflevering van gister beetje kleurloos. Ben benieuwd of die ruzie tussen die meiskes wel lachen word volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Oh Oh Cherso-sterren willen vervolg AMSTERDAM - Sterretje en Sniper van de realityshow Oh Oh Cherso zien een vervolg op de tv-hit wel zitten. De twee hebben na het zomerse avontuur met hun Haagse vrienden wel oren naar een eventueel avontuur in de sneeuw. "Ik denk dat we daar wel voor open staan: een groot feestje in de sneeuw. Ik kan niet skiën, maar alles valt natuurlijk te leren", zegt Sniper donderdag in RTL Boulevard. "Ik wil Barbie wel op die ski's zien staan als we gaan wintersporten", voegt Sterretje toe. RTL's Oh Oh Cherso, over acht Haagse jongeren op vakantie op Kreta, is een onverwachts tv-succes. Ook RTL 5 ziet een vervolg wel zitten. "Dit is in ieder geval te weinig voor ons en hopelijk ook voor de kijker", zegt de programmadirecteur van de zender. Lijkt me minder leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Zou leuk kunnen zijn maar alsjeblieft niet met Sniper ;e dat is echt zo'n mongool. Doe gewoon een echte Haagse Sjonnie erin :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Sniper is juist de enige normale, hoop trouwens wel dat de afleveringen iets langer worden dan, want 25 minuten + 15 minuten reclame is dus echt niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Hoeveel afleveringen komen er eigelijk? Iemand enig idee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Die kop van Matsoe Matsoe nadat iemand zei 'die komt hier niet om te neuken'. Priceless. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Sniper is juist de enige normale. Hij heeft teveel ego Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Perfect Lichaam Ontiegelijke Rot Kop vond ik wel geniaal :-D Sowieso begint Tony steeds grappiger te worden Inderdaad. Vond hem eerst maar irritant maar kan hem nu wel waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Hij heeft teveel ego Ja verschrikkelijk man, vervelend om naar die kerel te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Als Matsoe Matsoe alleen al praat moet ik lachen :cab: hij is zooo droog Ik ben het een keertje met je eens Sanel, die dude is gewoon echt te droog! Sowieso m'n favoriet uit dit programma. En die Barbie he, lang geleden dat ik zo'n dom iemand op tv heb gezien. "Ik eet alleen fricandellen want ik lust geen vlees.." "Iemand die mij wil versieren moet van hele goede huize komen, als ie er een beetje leuk uitziet ben ik al om.." Echt he, dat lelijke mormel (die zichzelf ook nog perfect vind :cab: ) spreekt zichzelf echt met elke opmerking tegen. Vies wijfie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Matsoe Matsoe, Tony en Jokertje vriendenuitnodiging gestuurd op Hyves. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 3 mensen op een rij die het met me eens zijn, das zeldzaam voor mijn doen Ik kijk al uit naar volgende week, al lijkt me die aflevering wat minder :p Ik wil echt dat Tony een chick krijgt hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Jokertje is ook al mijn vriend op hyves, die andere twee ook maar even doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Matsoe Matsoe gister zo: '' Ik doe niet aan one-night stands, only two-night stands '' :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 'Wat vinden jullie van het meisje?' -'Zal best een leuk karakter hebben' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Matsoe Matsoe, wat een koning _O_ EENSCH! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 17 september 2010 Share Geplaatst 17 september 2010 Heerlijke aflevering gisteren weer _O_ Matsoe Matsoe is idd echt een baas :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten