Mangata Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Bernard. ;c By the way, wat is nou precies dat Dokucraft? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 2 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2013 Texturepack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 2 augustus 2013 Share Geplaatst 2 augustus 2013 Aha, dan is dit voor mij ook duidelijk. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Hier wat meer screenshots van mijn server. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Nice! Hoelang heb je daarover gedaan? Ben zelf ook met wat groots bezig, maar dat duurt nog wel eventjes voordat ik dat af heb haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Ziet er zeker goed uit... zeker met dokucraft ;) doe je alles legit verzamelen en dan bouwen of komt er ook creative aan te pas? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 6 augustus 2013 Share Geplaatst 6 augustus 2013 Creative gelukkig... Ik zou niet weten precies hoelang er over gegaan is.. Speel het eigenlijk alleen wanneer ik mij verveel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 9 augustus 2013 Share Geplaatst 9 augustus 2013 Ik ben nu bezig met een stadhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 10 augustus 2013 Share Geplaatst 10 augustus 2013 Ziet er zeer netjes uit ;) alleen jammer van dat creative :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 15 augustus 2013 Share Geplaatst 15 augustus 2013 Ben al tien uur bezig met een map voor Mapstravaganza van RageGamingVIdeos op YouTube :P Ben nu op 1/3 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Huge kick... http://www.youtube.com/watch?v=wPSVJHVL6TA <----Minecon live stream Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Ik zit op Twitch te kijken :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Iemand hier die een server heeft en underground survival wilt doen? [video=youtube;IlQi-Ki-azU] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 26 november 2013 Share Geplaatst 26 november 2013 Ik heb nu legaal de Minecraft 1.7.2 gekocht, maar ik zie nergens waar ik online kan spelen. Er staat wel multiplayer maar dat is alleen voor op een lokaal netwerk. Zijn er mensen die weten hoe ik online kan, zo ja: Hoe?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 27 november 2013 Share Geplaatst 27 november 2013 Ik heb nu legaal de Minecraft 1.7.2 gekocht, maar ik zie nergens waar ik online kan spelen. Er staat wel multiplayer maar dat is alleen voor op een lokaal netwerk. Zijn er mensen die weten hoe ik online kan, zo ja: Hoe?? Bij het start menu naar multiplayer, daar moet je een server IP toevoegen (let op server moet wel dezelfde versie als jou hebben anders kan je erniet op), en dan kan je gewoon joinen. Servers kan je overal vinden, google,tumblr, etc.. let wel goed op want sommige servers hanteren een donatie systeem om bepaalde items te krijgen of iets dergelijks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling? [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Link me als je d'r op wilt. 8 december 2013 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Ik heb 1.7.2, lijkt me wel wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 (bewerkt) Ai isgoed, je kan ook de versie veranderen he [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Weet niet of je weet hoe je dat doet maar staat op YouTube wel een tutorial. Ik zal de server dan 1.7.2 maken met die nieuwe vette biomes erin.; Kan je even je MC naam hier neerzetten zodat ik je kan whitelisten. [MENTION=733]neva[/MENTION]; ook nog misschien? 8 december 2013 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2013 Share Geplaatst 8 december 2013 Voorlopig niet, al maanden niet gespeeld.. Niet echt van plan ook ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling? [MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Link me als je d'r op wilt. Heb wel interesse, alleen weinig tijd momenteel dus kan niet beloven dat ik heel erg actief zal zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 december 2013 Share Geplaatst 9 december 2013 iP ; 193.111.140.155:25720 pm me voor je MC naam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 12 december 2013 Share Geplaatst 12 december 2013 slechte verbinding op de server zeg, kan niks.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 13 december 2013 Share Geplaatst 13 december 2013 Naar aanleiding van t spelen op de server, ook weer een world in SP begonnen. Spawnde in de zee op het eilandje rechtsboven (meer als dat wat je nu ziet is t ook niet), heb van t grote eiland mn thuisbasis maar gemaakt. Koeien kippen varkens schapen, ze zijn er allemaal en minimaal 2 stuks van elk :), dus daar mee gemazzeld. Linkereilandje word een farmeiland waar nu alleen wheat word verbouwd. Het eilandje waar ik op gespawnd ben (rechtsboven dus) zal mn eiland voor de beesten wezen als k daar aan ga beginnen. Voor nu nog weinig echt groots gedaan behalve een stripmine gemaakt en mn enchentment table gemaakt, nu druk bezig voor de bookshelves. Zal wel meer laten zien in de loop v.d tijd, vind het wel leuk om op zo`n eilandje te zitten en je eigen moeten redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 14 december 2013 Share Geplaatst 14 december 2013 Nog mensen die de server willen joinen? Bazzterd en FmHelden zijn er onderhand ook vaak te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geert Geplaatst 17 december 2013 Share Geplaatst 17 december 2013 Ik wil ook best wel een x langskomen.. Spelersnaam is Rologeert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten