Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MineCraft

Jelle.

Aanbevolen berichten

Ik heb nu legaal de Minecraft 1.7.2 gekocht, maar ik zie nergens waar ik online kan spelen. Er staat wel multiplayer maar dat is alleen voor op een lokaal netwerk. Zijn er mensen die weten hoe ik online kan, zo ja: Hoe??

Bij het start menu naar multiplayer, daar moet je een server IP toevoegen (let op server moet wel dezelfde versie als jou hebben anders kan je erniet op), en dan kan je gewoon joinen. Servers kan je overal vinden, google,tumblr, etc.. let wel goed op want sommige servers hanteren een donatie systeem om bepaalde items te krijgen of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling?

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION];

Link me als je d'r op wilt.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ai isgoed, je kan ook de versie veranderen he [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION]; Weet niet of je weet hoe je dat doet maar staat op YouTube wel een tutorial.

Ik zal de server dan 1.7.2 maken met die nieuwe vette biomes erin.;

Kan je even je MC naam hier neerzetten zodat ik je kan whitelisten.

[MENTION=733]neva[/MENTION]; ook nog misschien?

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een eigen (gekochte) server, 1.6.4 of als jullie willen 1.7.2, gewoon Vanilla. Iemand bellangstelling?

[MENTION=2723]Jelle.[/MENTION]; [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; [MENTION=18476]BaZZTeRD[/MENTION]; [MENTION=2848]Geert[/MENTION]; [MENTION=16385]fm-helden[/MENTION];

Link me als je d'r op wilt.

Heb wel interesse, alleen weinig tijd momenteel dus kan niet beloven dat ik heel erg actief zal zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van t spelen op de server, ook weer een world in SP begonnen. Spawnde in de zee op het eilandje rechtsboven (meer als dat wat je nu ziet is t ook niet), heb van t grote eiland mn thuisbasis maar gemaakt.

Koeien kippen varkens schapen, ze zijn er allemaal en minimaal 2 stuks van elk :), dus daar mee gemazzeld. Linkereilandje word een farmeiland waar nu alleen wheat word verbouwd. Het eilandje waar ik op gespawnd ben (rechtsboven dus) zal mn eiland voor de beesten wezen als k daar aan ga beginnen. Voor nu nog weinig echt groots gedaan behalve een stripmine gemaakt en mn enchentment table gemaakt, nu druk bezig voor de bookshelves.

Zal wel meer laten zien in de loop v.d tijd, vind het wel leuk om op zo`n eilandje te zitten en je eigen moeten redden.

2013-12-13_004311_zps5a3012e0.png

2013-12-13_004307_zps4daaa333.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites