Domino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 Laatste twee drie wedstrijden echt dramatisch :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 maart 2011 Share Geplaatst 1 maart 2011 We hebben sinds vandaag een nieuwe hoofdsponsor trouwens, te weten Bank of Schotland. De naam van deze bank zal morgen al op onze shirts prijken, omdat Phanos niet meer aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen. Dit zijn de shirts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 maart 2011 Share Geplaatst 2 maart 2011 Toffe sponsor maar het staat spuuglelijk op de shirts, het lijkt net zo'n blad dat erop is geplakt bij een hardloopwedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Volgend jaar worden die shirts wel aangepast Sanel. Zie je meestal met nieuwe sponsors midden in het seizoen dat ze het er op plakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik wil mij als Twente supporter verontschuldigen voor het schandalige gedrag van enkele van onze "supporters" tegenover jullie spelers. Ik hoop dat Vorstermans er geen ernstige verwondingen aan heeft overgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik wil mij als Twente supporter verontschuldigen voor het schandalige gedrag van enkele van onze "supporters" tegenover jullie spelers. Ik hoop dat Vorstermans er geen ernstige verwondingen aan heeft overgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik wil mij als Twente supporter verontschuldigen voor het schandalige gedrag van enkele van onze "supporters" tegenover jullie spelers. Ik hoop dat Vorstermans er geen ernstige verwondingen aan heeft overgehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Dit staat op onze website: Spelers aangevallen door Twente-supporters 2011-03-03 17:15:00 Na afloop van de bekerwedstrijd in Enschede tegen FC Twente zijn enkele spelers van FC Utrecht aangevallen door aanhangers van de thuisclub. Het incident vond plaats toen de spelers, die niet tot de wedstrijdselectie behoorden, na afloop naar hun parkeerplaats liepen. FC Utrecht stelt een onderzoek in naar het voorval en heeft inmiddels besloten in elk geval aangifte te doen bij de Enschedese politie. Eerder donderdag had de club al een officiële klacht ingediend bij de KNVB over de situatie rondom het stadion in Enschede. FC Utrecht is van mening dat de spelers die niet bij de selectie zitten, maar wel de wedstrijd bijwonen andere plaatsen in het stadion moeten krijgen en ook over parkeerplaatsen op het stadionterrein moeten kunnen beschikken, hetgeen nu niet het geval was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomas. Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Hard straffen zou ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 3 maart 2011 Share Geplaatst 3 maart 2011 Vorstermans doet aangifte Donderdag 03 maart 2011 15:33 UTRECHT - Ismo Vorstermans doet aangifte tegen tegen de fans van FC Twente die hem woensdagavond na afloop van het KNVB-bekerduel tussen de twee clubs belaagden. De geblesseerde verdediger liep met Frank Demouge en Adam Sarota van de Grolsch Veste naar zijn auto toen hij door fans van de tukkers belaagd werd en zelfs enkele klappen en schoppen te verwerken kreeg. De club dient een klacht in bij de KNVB over de situatie rondom het stadion in Enschede, staat op de website van de domstedelingen te lezen. FC Utrecht vindt dat de spelers die niet bij de selectie zitten, maar wel de wedstrijd aanwezig zijn andere plaatsen in het stadion moeten krijgen en ook over parkeerplaatsen op het stadionterrein moeten kunnen beschikken. Dat was in Enschede niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Beste Frans, Laat ene Ton alstublieft zijn spullen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Eensch, hoorde al wel dat ze met Co Adriaanse en Marco van Basten in gesprek waren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Ja, geruchten rondom Co doen al heel lang de ronde. Vermoed ook wel dat Frans een poging gaat wagen om hem binnen te halen, of Chat nu de play-offs haalt of niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Jups, is al 5 jaar het gerucht zo ongeveer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Jups, is al 5 jaar het gerucht zo ongeveer :D Nah, sinds dat hij zonder baan zit zijn de geruchten toch wel heel erg toegenomen. Bovendien hebben we nu (door Frans) het geld om hem binnen te halen. Nu zal hij toch wel iets moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Du Chat is mijn held als hij van AZ weet te winnen.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Dat zal hij wel moeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Nou, reken er maar niet op ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 1 mei 2011 Share Geplaatst 1 mei 2011 Haha, op de één of andere manier heb ik er wel vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 9 mei 2011 Share Geplaatst 9 mei 2011 Morgen even mijn seizoenskaartformulieren voor volgend jaar invullen. Ga volgend jaar over naar de Bunnikside + ik neem een uitkaart. Hopenlijk winnen ze zondag nog van AZ en verliest Heracles. Zou toch wel teleurstellend zijn als ze geen play-offs zouden halen, al hebben ze dat wel aan zichzelf te danken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Zware blessure Utrecht-verdediger Nesu Mihai Nesu is vanmorgen zwaar geblesseerd geraakt op de training van FC Utrecht. Volgens ooggetuigen heeft de Roemeense vleugelverdediger zijn nek gebroken en mogelijk zelfs een dwarslaesie opgelopen. Op de clubsite liet FC Utrecht even na het middaguur weten dat Nesu "met een ambulance het trainingsveld heeft verlaten" en dat "onderzoek in het ziekenhuis duidelijk moet maken wat de ernst van de blessure is". Op supportersfora melden ooggetuigen dat de Roemeen geblesseerd raakte na een botsing met verdediger Alje Schut en daarbij zijn nek heeft gebroken. Gevreesd wordt voor een dwarslaesie. Ook wordt gemeld dat de overige spelers verslagen en huilend op de tribunes van trainingscomplex Zoudenbalch plaatsnamen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Jeetje, hopen dat het goed afloopt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Idd hopen dat het goed komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Jezus zeg, dat is niet best. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei 2011 Share Geplaatst 10 mei 2011 Poeh, vervelend nieuws zeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten