King XVI Geplaatst 25 december 2014 Share Geplaatst 25 december 2014 Als je nog survival horror zoekt dan kan ik je Alien: Isolation aanraden. Prachtig spel, wel zeer intens :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 The Long Dark is tot nu toe een heerlijke game _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Binnenkort komt Stranded deep https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125252723 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Binnenkort komt Stranded deep https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=125252723 Tof concept! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 OMG dat is dus precies wat ik zoek :D Thanks [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 :checkit: Hou zelf ook niet van die zombies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 :checkit: Hou zelf ook niet van die zombies. The Long Dark is wel een beetje hetzelfde concept, gestrand in de Canadese wildernis. Enige nadeel met The Long Dark is dat er nog niet veel te doen is ingame gezien het early access is. Heeft wel een grote potentie. Maar goed, laat het maar snel januari zijn :D :D :D WILSOOOOOOOOOON :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Ik heb die toevallig net gedownload en zitten spelen, wel beetje saai nog. Maar ik zie net dat ik ook de makkelijkste sandbox had gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Verslaafd geraakt aan Euro truck sim 2 _O_ Wel vet spel inderdaad. Heb echt al een paar uur rondgereden, 6% van de map pas ontdekt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Wel vet spel inderdaad. Heb echt al een paar uur rondgereden, 6% van de map pas ontdekt :cab: Ik ook , rij vooral op het Verenigd Koninkrijk komt ook misschien omdat ik in Rotterdam gevestigd zit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Ik ook , rij vooral op het Verenigd Koninkrijk komt ook misschien omdat ik in Rotterdam gevestigd zit :D Ik in Brussel. Het is wel zo dat je vaak in dezelfde richting wordt gestuurd. Maar als je eigen vrachtwagen hebt, dan moet je gewoon eventjes los rijden en steden vrijspelen, krijg je meer vrachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Ik in Brussel. Het is wel zo dat je vaak in dezelfde richting wordt gestuurd. Maar als je eigen vrachtwagen hebt, dan moet je gewoon eventjes los rijden en steden vrijspelen, krijg je meer vrachten Ja ik heb er ook zelf 1 maar vind Engeland best lekker rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 29 december 2014 Share Geplaatst 29 december 2014 Ja ik heb er ook zelf 1 maar vind Engeland best lekker rijden. Hmm, moest een keer van Erfurt naar Polen. Viel me vrachtwagen op :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Ik in Brussel. Het is wel zo dat je vaak in dezelfde richting wordt gestuurd. Maar als je eigen vrachtwagen hebt, dan moet je gewoon eventjes los rijden en steden vrijspelen, krijg je meer vrachten Zodra je meer Xp krijgt, kan je kiezen voor verdere afstanden of andere soorten vracht ;). Tevens kan ik jullie de scandinavie mod aanbevelen. 1 van de beste mods die er is op dit moment. http://www.promods.net/viewtopic.php?f=15&t=4362 Daarnaast is er een multiplayer mod. Hierin zit je met meerdere spelers in 1 server zonder AI verkeer. http://ets2mp.com/index.php?page=download Bij beide moet je eerst een account aanmaken. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Thanks zal er morgen naar kijken. Zat ook al te kijken naar de Nederland mod zag er ook goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Company of Heroes gekocht, wat een geniaal spel zeg :cab: had ik dat eerder geweten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 december 2014 Share Geplaatst 30 december 2014 Company of Heroes gekocht, wat een geniaal spel zeg :cab: had ik dat eerder geweten.. Ik heb 1 en 2 beide zeer tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Zodra je meer Xp krijgt, kan je kiezen voor verdere afstanden of andere soorten vracht ;). Tevens kan ik jullie de scandinavie mod aanbevelen. 1 van de beste mods die er is op dit moment. http://www.promods.net/viewtopic.php?f=15&t=4362 Daarnaast is er een multiplayer mod. Hierin zit je met meerdere spelers in 1 server zonder AI verkeer. http://ets2mp.com/index.php?page=download Bij beide moet je eerst een account aanmaken. [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Bedankt man! Ziet er tof uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 (bewerkt) Even de Total War Master Collection gekocht. Dacht eerst enkel Total War Rome II te kopen, maar nu heb ik gewoon Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Total War Battles: SHOGUN, Viking: Battle for Asgard, Total War™: ROME II - Emperor Edition voor 28 euro. :cab: Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in deze topaanbieding, niet twijfelen. Staat aan -75% :checkit: EDIT: Ook even Company of Heroes 2 aangeschaft. Weer -75% :checkit: 1 januari 2015 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Even de Total War Master Collection gekocht. Dacht eerst enkel Total War Rome II te kopen, maar nu heb ik gewoon Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Total War Battles: SHOGUN, Viking: Battle for Asgard, Total War™: ROME II - Emperor Edition voor 28 euro. :cab: Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in deze topaanbieding, niet twijfelen. Staat aan -75% :checkit: EDIT: Ook even Company of Heroes 2 aangeschaft. Weer -75% :checkit: Rome: Total War is misschien nog wel het spel wat ik het meest gespeeld heb :), 't is ook een van m'n favoriete game series samen met de Elder Scrolls en Football Manager. Rome II is niet echt wat ik er van verwacht had maar met alle updates en beschikbare mods is het toch nog best wel een leuk spel. De eerste Rome: Total War speel ik zelf ook nog af en toe, heb er wel alleen de Darthmod over gegooid. Zelf nu helemaal gek van The Binding of Isaac: Rebirth. Ik vind het echt een geweldig spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Ik heb 1 en 2 beide zeer tof. Ben begonnen met de eerste, zelfs met de missies op easy ben ik nog nergens ;c skirmish is wel tof op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ostrich Island _O_ [YOUTUBE]tTK-WGctNFs[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Deep Stranded komt 23 januari uit _O_ 14,99 $ Heb hem meteen op mijn verlanglijst in Steam gezet [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Cool item van Gamekings over FIFA15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Deep Stranded komt 23 januari uit _O_ 14,99 $ Heb hem meteen op mijn verlanglijst in Steam gezet [MENTION=55]Arsène[/MENTION]; Lekker hoor, bedankt voor de mention. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten