Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

:checkit:

Hou zelf ook niet van die zombies.

The Long Dark is wel een beetje hetzelfde concept, gestrand in de Canadese wildernis. Enige nadeel met The Long Dark is dat er nog niet veel te doen is ingame gezien het early access is. Heeft wel een grote potentie. Maar goed, laat het maar snel januari zijn :D :D :D WILSOOOOOOOOOON :P
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook , rij vooral op het Verenigd Koninkrijk komt ook misschien omdat ik in Rotterdam gevestigd zit :D

Ik in Brussel. Het is wel zo dat je vaak in dezelfde richting wordt gestuurd. Maar als je eigen vrachtwagen hebt, dan moet je gewoon eventjes los rijden en steden vrijspelen, krijg je meer vrachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik in Brussel. Het is wel zo dat je vaak in dezelfde richting wordt gestuurd. Maar als je eigen vrachtwagen hebt, dan moet je gewoon eventjes los rijden en steden vrijspelen, krijg je meer vrachten

Ja ik heb er ook zelf 1 maar vind Engeland best lekker rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra je meer Xp krijgt, kan je kiezen voor verdere afstanden of andere soorten vracht ;).

Tevens kan ik jullie de scandinavie mod aanbevelen. 1 van de beste mods die er is op dit moment.

http://www.promods.net/viewtopic.php?f=15&t=4362

Daarnaast is er een multiplayer mod. Hierin zit je met meerdere spelers in 1 server zonder AI verkeer.

http://ets2mp.com/index.php?page=download

Bij beide moet je eerst een account aanmaken.

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra je meer Xp krijgt, kan je kiezen voor verdere afstanden of andere soorten vracht ;).

Tevens kan ik jullie de scandinavie mod aanbevelen. 1 van de beste mods die er is op dit moment.

http://www.promods.net/viewtopic.php?f=15&t=4362

Daarnaast is er een multiplayer mod. Hierin zit je met meerdere spelers in 1 server zonder AI verkeer.

http://ets2mp.com/index.php?page=download

Bij beide moet je eerst een account aanmaken.

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

Bedankt man! Ziet er tof uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de Total War Master Collection gekocht. Dacht eerst enkel Total War Rome II te kopen, maar nu heb ik gewoon Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Total War Battles: SHOGUN, Viking: Battle for Asgard, Total War™: ROME II - Emperor Edition voor 28 euro. :cab:

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in deze topaanbieding, niet twijfelen. Staat aan -75% :checkit:

EDIT: Ook even Company of Heroes 2 aangeschaft. Weer -75% :checkit:

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even de Total War Master Collection gekocht. Dacht eerst enkel Total War Rome II te kopen, maar nu heb ik gewoon Medieval II: Total War™, Rome: Total War™, Empire: Total War™, Napoleon: Total War™, Total War: SHOGUN 2, Total War: Shogun 2 - Fall of the Samurai, Total War Battles: SHOGUN, Viking: Battle for Asgard, Total War™: ROME II - Emperor Edition voor 28 euro. :cab:

Als er nog mensen geïnteresseerd zijn in deze topaanbieding, niet twijfelen. Staat aan -75% :checkit:

EDIT: Ook even Company of Heroes 2 aangeschaft. Weer -75% :checkit:

Rome: Total War is misschien nog wel het spel wat ik het meest gespeeld heb :), 't is ook een van m'n favoriete game series samen met de Elder Scrolls en Football Manager. Rome II is niet echt wat ik er van verwacht had maar met alle updates en beschikbare mods is het toch nog best wel een leuk spel. De eerste Rome: Total War speel ik zelf ook nog af en toe, heb er wel alleen de Darthmod over gegooid.

Zelf nu helemaal gek van The Binding of Isaac: Rebirth. Ik vind het echt een geweldig spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites