Alessandro Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2010 Best of Show - Nintendo 3DS (Nintendo) Best Original Game - Disney's Epic Mickey (Junction Point/Disney Interactive Studios for Wii) Best Console Game - Kirby's Epic Yarn (Good-Feel/Nintendo for Wii) Best Handheld Game - God of War: Ghost of Sparta (Ready at Dawn/Sony Santa Monica for PSP) Best PC Game - Star Wars: The Old Republic (BioWare Austin/LucasArts/EA) Best Hardware - Kinect (Microsoft for Xbox 360) Best Action Game - Gears of War 3 (Epic Game/Microsoft Game Studios for Xbox 360) Best Action/Adventure Game - Assassin's Creed: Brotherhood (Ubisoft Montreal/Ubisoft for PC, PS3, and Xbox 360) Best Role Playing Game - Star Wars: The Old Republic (BioWare Austin/LucasArts/EA for PC) Best Racing Game - Gran Turismo 5 (Polyphony Digital/Sony Computer Entertainment for PS3) Best Fighting Game - Mortal Kombat (NetherRealm/WBIE for PS3 and Xbox 360) Best Sports Game - NBA Jam (EA Canada/EA Sports for Wii) Best Strategy Game - Company of Heroes Online (Relic/THQ for PC) Best Social/Casual Game - Kinect Adventures (Good Science Studio/Microsoft Game Studios for Xbox 360) Best Motion Simulation Game - Socom 4 (Zipper/Sony Computer Entertainment for PS3) Best Online Multiplayer Game - Star Wars: The Old Republic (BioWare Austin/LucasArts/EA for PC) Ik was het vergeten te posten, sorry daarvoor:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik was het vergeten te posten, sorry daarvoor:P Heb gewoon het lijstje gekopierd en de dingen die ik vond die niet moesten winnen eruit gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 29 juni 2010 Auteur Share Geplaatst 29 juni 2010 Ik bedoel meer dat ik me eigen lijstje niet had gepost;) Maar zo ben ik inderdaad ook te werk gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 29 juni 2010 Share Geplaatst 29 juni 2010 Wil nog even zeggen dat Torchlight een leuke zoethoudertje is tot Diablo III komt. ^^ Erg lekker om een massa vijanden op je scherm te vermoorden. Vraag me af of Sacred 2 ook zo'n slachting kent. :m: Dan wil ik die wel aanschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 juni 2010 Share Geplaatst 30 juni 2010 Divine Divinity gekocht. ^^ Een meesterwerk. Ongeveer zelfde klasse als Diablo II en 2 jaar later verschenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bubba Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Het zou echt heel tof zijn als ze een Dungeon Keeper 3 maken, dat zou echt fantastisch zijn. Wat een spel was de 2e ook _O__O_ Maar het zal vast niet gebeuren :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Lol wat zal die gast blij zijn dat die dit heeft opgenomen: 1FoJuarrbXU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Hatsevlats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 1 juli 2010 Auteur Share Geplaatst 1 juli 2010 Hou die no-scope onzin lekker in een CoD topic. Pff.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Ik vind een triple anders wel het kijken waard hoor (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Vandaag met een maat met riot rondgelopen, wij sprinten nog, komt iemand om de hoek, BAM 2 headshots in 1 met SPAS. Was best ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Nice, was vanmiddag bij een vriend en die gaat zo een slim xbox 360 kopen...en ik mag zn xbox 360 overkopen voor 50 eu + controllers. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat is hij dan voor malloot. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Iemand met teveel geld blijkbaar. Een héél gulle vriend :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Nice, was vanmiddag bij een vriend en die gaat zo een slim xbox 360 kopen...en ik mag zn xbox 360 overkopen voor 50 eu + controllers. :mrgy: Kameraad van me heeft een Xbox gewonnen terwijl hij er al 1 heeft, hopelijk kan ik die ander overkopen :naughty: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diono Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Wat is hij dan voor malloot. :cab: Haha, eigenlijk wel he? Maar hij werkt nu al vrij lang full-time, dus misschien vandaar het te vele geld..heeft ook alles optimaal qua technologie op zn kamer. Ik vind het niet erg. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Haha, mooi meegenomen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Geluk, nee joh. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Weet iemand waar ik die Desktop (in FIFA Manager 10) kan vinden...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 1 juli 2010 Share Geplaatst 1 juli 2010 Marko, op het spelen van FIFAManager staat een levenslange ban ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Marko, linksboven staat een huisje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Wohoo Borderland voor maar 10 euro via Steam. Alle DLC erbij is ie 18 euries. :D Omg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 juli 2010 Share Geplaatst 2 juli 2010 Ik dacht bij je eigen kantoor, of anders als je je muis naar de zijkant beweegt zie je ze ook gewoon staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmy Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 Hopelijk kan iemand hier mij helpen. Ik heb dit probleem al redelijk lang en begin me er nu toch echt aan te ergeren. Als iemand een link via MSN doorgeeft aan mij, en ik wil die openen dan opent hij die link in word. Dat is ook zo met mijn mail en andere uitnodigingen. Dus ik kan mijn mail alleen nog bekijken door via internet zelf naar hotmail te gaan. De links openen door ze te kopieren en uitnodigingen kan ik niet accepteren of afwijzen. Als ik de link van een internet website wil kopieren, dan opent hij hem alsnog en dan duurt het redelijk lang (1 a 2 minuten) voordat mijn computer weer normaal werkt. Weet iemand hoe het komt dat alles via word wordt geopend en hoe ik het kan veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 juli 2010 Share Geplaatst 3 juli 2010 In XP: Extra --> Opties --> Toepassingen en daar kun je wat dingetjes aanpassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten