Alessandro Gepost June 15, 2010 Author Share Gepost June 15, 2010 Dat is inderdaad wel belachelijk;e Maarja die Yamauchi is ook gewoon een perfectionist. Hij is nooit blij met zijn game. Die draaft maar door over dingen die verbeterd kunnen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Ja allemaal wel mooi, maar GT5 werd al aangekondigd bij de release van de PS3 en het spel is er nog steeds niet. Er komt een moment dat je de game gewoon moet gaan uitbrengen, je kan daarna nog altijd een patch uitbrengen moesten er nog foutjes inzitten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 15, 2010 Author Share Gepost June 15, 2010 Tuurlijk, maarja als je perfectionist bent kan je niet eens zeggen: "Laten we de game maar uitbrengen, foutjes herstellen we later wel.";) Het zal waarschijnlijk een game worden net als Alan Wake. Deze game heeft bijna 5 jaar op zich laten wachten, omdat de makers van de game een eigen engine wilde bouwen. Niets was goed genoeg voor ze. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 http://www.insidegamer.nl/hardware/kinect/nieuws/30592/Kinect-games-krijgen-eigen-verpakking.html  Microsoft wat doe je ons aan :cry: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan.V. Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Ahh lelijk wat is het verschil met kinect en normale games? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 15, 2010 Author Share Gepost June 15, 2010 Kinect is gamen door middel van motion. Net als bij de WII, alleen dan tot de perfectie uitgewerkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouch Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Paarse xbox360doosjes :cab: Microsoft is dus bezig met vrouwen te overhalen naar de xbox. Â Hoeveel gaat eigenlijk KINECT kosten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 15, 2010 Author Share Gepost June 15, 2010 Rustig aan jongens;e Dit geldt alleen maar voor KINECT games hoor;e Ik zou niet weten hoeveel hij gaat kosten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Nog niet bekend. Maar ik weet nu al zeker dat ik het maar kut vind. Was super enthousiast vorig jaar, maar hoopte zo erg dat ze niet naar de "soft-core" gamers gingen neigen, wat ze toch hebben gedaan. Als leuk extraatje met een paar toffe games, oké, maar 2/3 van hun E3 tijd ging er over hoe tof het wel niet was. Tis gewoon een Wii ++ .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouch Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Volgends bol.com € 149,99. Ik wacht hier wel een half/3kwart jaar mee, als het een groot succes wordt zal ik het wel proberen te halen. Hopelijk is de prijs dan ook wat goedkooper. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan.V. Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Kinect is gamen door middel van motion. Net als bij de WII, alleen dan tot de perfectie uitgewerkt. Â Oke ja maakt niet zo veel uit is toch alleen maar kinect dat ze doosjes veranderen, wel fijn kun je meteen zien of kinect is of niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanchez. Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Nog niet bekend. Maar ik weet nu al zeker dat ik het maar kut vind. Was super enthousiast vorig jaar, maar hoopte zo erg dat ze niet naar de "soft-core" gamers gingen neigen, wat ze toch hebben gedaan. Als leuk extraatje met een paar toffe games, oké, maar 2/3 van hun E3 tijd ging er over hoe tof het wel niet was. Tis gewoon een Wii ++ ..  Ook Star Wars, wat dan wel weer een hardcore game is. Maar ik wil wel eens weten hoe jij een hardcore ziet werken op Kinect/Project Natal. Bijvoorbeeld een FPS game als COD of Medal of Honor zou echt niet goed werken daarmee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost June 15, 2010 Share Gepost June 15, 2010 Nee zeker niet, hard-core moet gewoon met controller. Maar het systeem op zich is wel vet. Het scrollen in het hoofdmenu, en een paar soft-core games is ook niets mis mee. Maar ik weet nu al dat er 100000 verschillende soorten Kinect Sports, Kinect Party, Kinect weet ik veel wat. Ik ben bang dat Microsoft dit te groot ziet. Het gaat denk ik sowies in standaard pakketten van de Xbox zitten, en dat zegt dat ik al genoeg hoeveel games er wel niet voor gaan uitkomen. Â @Jan.V. Daar gaat het niet om :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 16, 2010 Author Share Gepost June 16, 2010 Nee zeker niet, hard-core moet gewoon met controller. Maar het systeem op zich is wel vet. Het scrollen in het hoofdmenu, en een paar soft-core games is ook niets mis mee. Maar ik weet nu al dat er 100000 verschillende soorten Kinect Sports, Kinect Party, Kinect weet ik veel wat. Ik ben bang dat Microsoft dit te groot ziet. Het gaat denk ik sowies in standaard pakketten van de Xbox zitten, en dat zegt dat ik al genoeg hoeveel games er wel niet voor gaan uitkomen. Â @Jan.V. Daar gaat het niet om :cab: Â Maarja, laten we maar afwachten hoe het gaat uitpakken. Voorlopig staan Fable3, GoW3 en Halo nog op de wachtlijst. Genoeg Heurdceur dus;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouch Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Fable 3 zie ik best wel slagen met de KINECT. Maar Halo moet je gewoon met controller spelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 16, 2010 Author Share Gepost June 16, 2010 Fable 3 zie ik best wel slagen met de KINECT. Maar Halo moet je gewoon met controller spelen  Ik bedoelde dat niet alles met Kinect wordt gemaakt en dat er nog genoeg hardcore games worden gemaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouch Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Ik bedoelde dat niet alles met Kinect wordt gemaakt en dat er nog genoeg hardcore games worden gemaakt. Â ah, oke dacht dat je bedoelde met games op de Kinect:) Ik heb op verschillende site's gehoord dat Fable 3 gespeeld kan worden via de Kinect. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCA_0606 Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Heeft er iemand al eens de 'ring of death' gehad met zijn xbox360 ? Zoja heb je het laten repareren of gewoon een nieuwe gekocht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crouch Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Heeft er iemand al eens de 'ring of death' gehad met zijn xbox360 ? Zoja heb je het laten repareren of gewoon een nieuwe gekocht? Â Ik heb er een gehad. Heb je een omgebouwde xbox? Â Â Als je er geen omgebouwde xbox Moet je contact opnemen met microsoft , dan moet je hem opsturen en krijg je hem binnen een maand terug. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RSCA_0606 Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Ik heb geen omgebouwde xbox. Â Heb idd een reparatie-aanvraag gedaan :thumb: Â Bedankt mischavd ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost June 16, 2010 Share Gepost June 16, 2010 Maarja, laten we maar afwachten hoe het gaat uitpakken. Voorlopig staan Fable3, GoW3 en Halo nog op de wachtlijst. Genoeg Heurdceur dus;c  Fable zuigt. Ik kan me nog herinneren dat ik het toen 2 uit kwam echt <3<3<3 vond, maar mijn mening is nu enorm veranderd. Best geinig allemaal, maar zooooooooooooooooooooooo extreem kort + er valt niet veel te beleven. GoW vind ik maar kut en Halo kan wel tof worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost June 16, 2010 Author Share Gepost June 16, 2010 GoW kut?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?! Je kan er gewoon niks van;c Dit is de shooter waar ik altijd al van droomde. Kettingzaag aan je machinegeweer en gaan! Niks N00b tube, je stopt die granaat gewoon in z'n anus! Â Owja, een game die ik ook ga kopen: Wat heeft een brandend hoofd, is epic, is eng (volgens mensen die een bepaalde fITlm (;c) eng vonden) en kent al een hele lange geschiedenis? Â JUIST: FUCKING TWISTED METAL_O__O__O__O__O__O__O_ Â http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-twisted-metal/101575 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost June 17, 2010 Share Gepost June 17, 2010 I love Twisted Metal. Was gisteren helemaal hoptebotel :P Â Is Fear 2 tof? :m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost June 18, 2010 Share Gepost June 18, 2010 Heftige motion sickness door Mirror's edge. :m: Voel me niet echt oké. :m: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rinus Gepost June 23, 2010 Share Gepost June 23, 2010 Mass Effect 2 en talloze andere nieuwe games deze week voor 16 euro op Nedgame. ^^ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts