Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Recommended Posts

Ja allemaal wel mooi, maar GT5 werd al aangekondigd bij de release van de PS3 en het spel is er nog steeds niet. Er komt een moment dat je de game gewoon moet gaan uitbrengen, je kan daarna nog altijd een patch uitbrengen moesten er nog foutjes inzitten.

Tuurlijk, maarja als je perfectionist bent kan je niet eens zeggen: "Laten we de game maar uitbrengen, foutjes herstellen we later wel.";) Het zal waarschijnlijk een game worden net als Alan Wake. Deze game heeft bijna 5 jaar op zich laten wachten, omdat de makers van de game een eigen engine wilde bouwen. Niets was goed genoeg voor ze. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen;)

Nog niet bekend. Maar ik weet nu al zeker dat ik het maar kut vind. Was super enthousiast vorig jaar, maar hoopte zo erg dat ze niet naar de "soft-core" gamers gingen neigen, wat ze toch hebben gedaan. Als leuk extraatje met een paar toffe games, oké, maar 2/3 van hun E3 tijd ging er over hoe tof het wel niet was. Tis gewoon een Wii ++ ..

Volgends bol.com € 149,99.

Ik wacht hier wel een half/3kwart jaar mee, als het een groot succes wordt zal ik het wel proberen te halen. Hopelijk is de prijs dan ook wat goedkooper.

Kinect is gamen door middel van motion. Net als bij de WII, alleen dan tot de perfectie uitgewerkt.

Oke ja maakt niet zo veel uit is toch alleen maar kinect dat ze doosjes veranderen, wel fijn kun je meteen zien of kinect is of niet.

Nog niet bekend. Maar ik weet nu al zeker dat ik het maar kut vind. Was super enthousiast vorig jaar, maar hoopte zo erg dat ze niet naar de "soft-core" gamers gingen neigen, wat ze toch hebben gedaan. Als leuk extraatje met een paar toffe games, oké, maar 2/3 van hun E3 tijd ging er over hoe tof het wel niet was. Tis gewoon een Wii ++ ..

Ook Star Wars, wat dan wel weer een hardcore game is. Maar ik wil wel eens weten hoe jij een hardcore ziet werken op Kinect/Project Natal. Bijvoorbeeld een FPS game als COD of Medal of Honor zou echt niet goed werken daarmee.

Nee zeker niet, hard-core moet gewoon met controller. Maar het systeem op zich is wel vet. Het scrollen in het hoofdmenu, en een paar soft-core games is ook niets mis mee. Maar ik weet nu al dat er 100000 verschillende soorten Kinect Sports, Kinect Party, Kinect weet ik veel wat. Ik ben bang dat Microsoft dit te groot ziet. Het gaat denk ik sowies in standaard pakketten van de Xbox zitten, en dat zegt dat ik al genoeg hoeveel games er wel niet voor gaan uitkomen.

@Jan.V. Daar gaat het niet om :cab:

Nee zeker niet, hard-core moet gewoon met controller. Maar het systeem op zich is wel vet. Het scrollen in het hoofdmenu, en een paar soft-core games is ook niets mis mee. Maar ik weet nu al dat er 100000 verschillende soorten Kinect Sports, Kinect Party, Kinect weet ik veel wat. Ik ben bang dat Microsoft dit te groot ziet. Het gaat denk ik sowies in standaard pakketten van de Xbox zitten, en dat zegt dat ik al genoeg hoeveel games er wel niet voor gaan uitkomen.

@Jan.V. Daar gaat het niet om :cab:

Maarja, laten we maar afwachten hoe het gaat uitpakken. Voorlopig staan Fable3, GoW3 en Halo nog op de wachtlijst. Genoeg Heurdceur dus;c

Fable 3 zie ik best wel slagen met de KINECT.

Maar Halo moet je gewoon met controller spelen

Ik bedoelde dat niet alles met Kinect wordt gemaakt en dat er nog genoeg hardcore games worden gemaakt.

Ik bedoelde dat niet alles met Kinect wordt gemaakt en dat er nog genoeg hardcore games worden gemaakt.

ah, oke dacht dat je bedoelde met games op de Kinect:)

Ik heb op verschillende site's gehoord dat Fable 3 gespeeld kan worden via de Kinect.

Heeft er iemand al eens de 'ring of death' gehad met zijn xbox360 ?

Zoja heb je het laten repareren of gewoon een nieuwe gekocht?

Ik heb er een gehad.

Heb je een omgebouwde xbox?

Als je er geen omgebouwde xbox

Moet je contact opnemen met microsoft , dan moet je hem opsturen en krijg je hem binnen een maand terug.

Maarja, laten we maar afwachten hoe het gaat uitpakken. Voorlopig staan Fable3, GoW3 en Halo nog op de wachtlijst. Genoeg Heurdceur dus;c

Fable zuigt. Ik kan me nog herinneren dat ik het toen 2 uit kwam echt <3<3<3 vond, maar mijn mening is nu enorm veranderd. Best geinig allemaal, maar zooooooooooooooooooooooo extreem kort + er valt niet veel te beleven. GoW vind ik maar kut en Halo kan wel tof worden.

GoW kut?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?! Je kan er gewoon niks van;c Dit is de shooter waar ik altijd al van droomde. Kettingzaag aan je machinegeweer en gaan! Niks N00b tube, je stopt die granaat gewoon in z'n anus!

Owja, een game die ik ook ga kopen: Wat heeft een brandend hoofd, is epic, is eng (volgens mensen die een bepaalde fITlm (;c) eng vonden) en kent al een hele lange geschiedenis?

JUIST: FUCKING TWISTED METAL_O__O__O__O__O__O__O_

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-twisted-metal/101575