Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Mediamarkt gewoon, 432 dacht ik, al heb ik er ook een headset van 50 bijgekocht. :) Je kan 'm wel goedkoper krijgen, moet je maar op tweakers kijken en dan price watch, maar vond die goedkoopste site er niet al te tof uitzien en bij mediamarkt wist ik zeker dat ik 'm morgen zou krijgen, en mn maat had nog een 60 euro gift card over waar ie van af moest dus hielp m ff.

Heb ook de neiging om dat ding al te bestellen, maar denk dat het verstandig is om nog even te wachten. Jij hebt denk ik wel een goede deal gemaakt, zeker met die gift card die je van je maat kreeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Playstation 4 + Last of us besteld. Iemand verder nog aanraders qua games? Liefst wel met multiplayer. Wellicht dat ik ook nog Diablo III ga halen, FIFA14 wil ik nog ergens goedkoop op de kop tikken (en later FIFA15 :<) en Destiny scheen wel tof te zijn, maar nog niet uit.

Gewoon Fifa en Battlefield.

Heb zelf laatst ook UFC gekocht. Heel tof is dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon Fifa en Battlefield.

Heb zelf laatst ook UFC gekocht. Heel tof is dat

BF4 al op PC dus niet nodig. :huhu:

[MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; ik dacht ik bestel m nu maar. Die paar tientjes dat er wellicht afgaan kan ik wel missen, bovendien geef ik anders maximaal mn geld uit aan andere dingen en kan ik er straks uberhaupt geen een kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb net alle duivels uit de hel gevloekt :wall:

Ben bezig met Out of the Park 13, da's FM voor honkbal, maar dan véééééél uitgebreider, echt belachelijk ingewikkeld. Anyway, ik begon met een crappy team, Pittsburgh en eindigde 3 seizoenen buiten de play-off. Seizoen 4 dan wel de play-off in, maar al snel eruit. Seizoen 5 dikke prut, maar seizoen 6 ging alles goed. Veruit de beste stats, scores en ook het beste team. De play-off gingen simpel, 1-3 winst in de kwartfinale, 1-4 winst in de halve finale en in de finale 0-3 voor...

Vul zelf maar in....

Juist.

FqGEa2e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Is dat een beetje leuke game ? Zo ja, maar ff halen dan :D

Ligt aan het niveau wat je wilt doen. Je kunt werkelijk alles zelf doen (je beland dan wel na twee seizoenen in een gekkenhuis gok ik), maar je kunt ook lekker auto-progress een seizoen simuleren, af en toe moet je een draft doen, of contracten verlengen, maar ik vind dat simuleren meer mijn ding. En wat heel erg cool is: Het spel past de regels aan! Zo mag je nu 26 (ipv) 25 spelers in je selectie hebben, is de tijd die een speler op de blessurelijst moet staan verlengd etc. Een progressieve AI zeg maar.

Ik bepaal momenteel zelf mijn selectie, de transfers (trades) en doe de eerste 4 of 5 rondes van de Drafts. De rest mag de assistent doen. Met name de opstelling zelf doen is een hel. Je speelt 162 duels in 7 maanden, da's onbegonnen werk. Je kunt een week vooruit plannen, maar dan nog. Ellende.

Ik heb trouwens een 'gratis' versie, zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt aan het niveau wat je wilt doen. Je kunt werkelijk alles zelf doen (je beland dan wel na twee seizoenen in een gekkenhuis gok ik), maar je kunt ook lekker auto-progress een seizoen simuleren, af en toe moet je een draft doen, of contracten verlengen, maar ik vind dat simuleren meer mijn ding. En wat heel erg cool is: Het spel past de regels aan! Zo mag je nu 26 (ipv) 25 spelers in je selectie hebben, is de tijd die een speler op de blessurelijst moet staan verlengd etc. Een progressieve AI zeg maar.

Ik bepaal momenteel zelf mijn selectie, de transfers (trades) en doe de eerste 4 of 5 rondes van de Drafts. De rest mag de assistent doen. Met name de opstelling zelf doen is een hel. Je speelt 162 duels in 7 maanden, da's onbegonnen werk. Je kunt een week vooruit plannen, maar dan nog. Ellende.

Ik heb trouwens een 'gratis' versie, zeg maar.

Zal straks eens ff gaan kijken ! Heb de 'gratis' versie van '15 inmiddels ;) bewerkt door ForzaUtreg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Arkham Asylum uitgespeeld. Heb me er goed mee vermaakt. Gameplay misschien iets te repetitief en was ook een beetje kort, maar de sfeer en de uitgebreide achtergrond zoals die interview tapes maakte veel goed. Twijfel nu om meteen door te gaan met Arkham City of toch eerst wat anders te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, Arkham Asylum uitgespeeld. Heb me er goed mee vermaakt. Gameplay misschien iets te repetitief en was ook een beetje kort, maar de sfeer en de uitgebreide achtergrond zoals die interview tapes maakte veel goed. Twijfel nu om meteen door te gaan met Arkham City of toch eerst wat anders te spelen.

Arkham Asylum was verreweg de beste, imo. Heb City nooit uit kunnen spelen, en ben aan de laatste niet eens begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asylum heeft ook een open world. Verschil is alleen dat City wat opener is. Ik vind dit juist een minpunt, omdat heel veel van de stad filler is: je raakt makkelijk verdwaald in gebieden die het verhaal nooit gebruikt, terwijl Batman juist de stad op zijn houtje zou moeten kennen. En die gebieden zijn ook niet leuk om te verkennen ofzo. In Asylum wordt ieder gebied gebruikt en daardoor verloopt het spel en verhaal veel vloeiender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites