Steven013 Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Mediamarkt gewoon, 432 dacht ik, al heb ik er ook een headset van 50 bijgekocht. :) Je kan 'm wel goedkoper krijgen, moet je maar op tweakers kijken en dan price watch, maar vond die goedkoopste site er niet al te tof uitzien en bij mediamarkt wist ik zeker dat ik 'm morgen zou krijgen, en mn maat had nog een 60 euro gift card over waar ie van af moest dus hielp m ff. Heb ook de neiging om dat ding al te bestellen, maar denk dat het verstandig is om nog even te wachten. Jij hebt denk ik wel een goede deal gemaakt, zeker met die gift card die je van je maat kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Playstation 4 + Last of us besteld. Iemand verder nog aanraders qua games? Liefst wel met multiplayer. Wellicht dat ik ook nog Diablo III ga halen, FIFA14 wil ik nog ergens goedkoop op de kop tikken (en later FIFA15 :<) en Destiny scheen wel tof te zijn, maar nog niet uit. Gewoon Fifa en Battlefield. Heb zelf laatst ook UFC gekocht. Heel tof is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Gewoon Fifa en Battlefield. Heb zelf laatst ook UFC gekocht. Heel tof is dat BF4 al op PC dus niet nodig. :huhu: [MENTION=26518]Steven013[/MENTION]; ik dacht ik bestel m nu maar. Die paar tientjes dat er wellicht afgaan kan ik wel missen, bovendien geef ik anders maximaal mn geld uit aan andere dingen en kan ik er straks uberhaupt geen een kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 http://www.comedycentral.co.uk/ksi-demolished :r:r:r KSI die de hele dag wordt gedist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 augustus 2014 Share Geplaatst 8 augustus 2014 Na gisteren Zisteau's stream van rollercoaster tycoon te hebben gekeken heb ik em ook maar gekocht : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Ik heb net alle duivels uit de hel gevloekt :wall: Ben bezig met Out of the Park 13, da's FM voor honkbal, maar dan véééééél uitgebreider, echt belachelijk ingewikkeld. Anyway, ik begon met een crappy team, Pittsburgh en eindigde 3 seizoenen buiten de play-off. Seizoen 4 dan wel de play-off in, maar al snel eruit. Seizoen 5 dikke prut, maar seizoen 6 ging alles goed. Veruit de beste stats, scores en ook het beste team. De play-off gingen simpel, 1-3 winst in de kwartfinale, 1-4 winst in de halve finale en in de finale 0-3 voor... Vul zelf maar in.... Juist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Is dat een beetje leuke game ? Zo ja, maar ff halen dan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; Is dat een beetje leuke game ? Zo ja, maar ff halen dan :D Ligt aan het niveau wat je wilt doen. Je kunt werkelijk alles zelf doen (je beland dan wel na twee seizoenen in een gekkenhuis gok ik), maar je kunt ook lekker auto-progress een seizoen simuleren, af en toe moet je een draft doen, of contracten verlengen, maar ik vind dat simuleren meer mijn ding. En wat heel erg cool is: Het spel past de regels aan! Zo mag je nu 26 (ipv) 25 spelers in je selectie hebben, is de tijd die een speler op de blessurelijst moet staan verlengd etc. Een progressieve AI zeg maar. Ik bepaal momenteel zelf mijn selectie, de transfers (trades) en doe de eerste 4 of 5 rondes van de Drafts. De rest mag de assistent doen. Met name de opstelling zelf doen is een hel. Je speelt 162 duels in 7 maanden, da's onbegonnen werk. Je kunt een week vooruit plannen, maar dan nog. Ellende. Ik heb trouwens een 'gratis' versie, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 (bewerkt) Ligt aan het niveau wat je wilt doen. Je kunt werkelijk alles zelf doen (je beland dan wel na twee seizoenen in een gekkenhuis gok ik), maar je kunt ook lekker auto-progress een seizoen simuleren, af en toe moet je een draft doen, of contracten verlengen, maar ik vind dat simuleren meer mijn ding. En wat heel erg cool is: Het spel past de regels aan! Zo mag je nu 26 (ipv) 25 spelers in je selectie hebben, is de tijd die een speler op de blessurelijst moet staan verlengd etc. Een progressieve AI zeg maar. Ik bepaal momenteel zelf mijn selectie, de transfers (trades) en doe de eerste 4 of 5 rondes van de Drafts. De rest mag de assistent doen. Met name de opstelling zelf doen is een hel. Je speelt 162 duels in 7 maanden, da's onbegonnen werk. Je kunt een week vooruit plannen, maar dan nog. Ellende. Ik heb trouwens een 'gratis' versie, zeg maar. Zal straks eens ff gaan kijken ! Heb de 'gratis' versie van '15 inmiddels ;) 19 augustus 2014 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 19 augustus 2014 Share Geplaatst 19 augustus 2014 Zal straks een ff gaan kijken ! Heb de 'gratis' versie van '15 inmiddels ;) Ok, ik vond van 14 en 15 geen goeie versie, maar 13 is ook geinig. Heb 08 ook nog, die is legaal te downloaden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 augustus 2014 Share Geplaatst 23 augustus 2014 Mensen hier die Diablo 3: Reaper of Souls spelen? Mannnn wat een heerlijk spel is dat zeg_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 [MENTION=2328]King XVI[/MENTION]; Zag er fucking epic uit. Iets van meegekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Werd aangekondigd op Gamescom, ja. Kojima van Metal Gear en film director Del Toro (die van Pan's Labyrinth en The Hobbit o.a.) zouden eraan meewerken. Hoop dat het geen PS4 exclusive wordt maar vrees ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 1 september 2014 Share Geplaatst 1 september 2014 Ok, dat spel is zo niks voor mij.... Vind het al niks om dat filmpje te kijken, veel te creapy voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Voor mensen die van plan zijn NHL 15 voor PS4/XBO te kopen, niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Zo wat een afzetterij joh :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Zo, Arkham Asylum uitgespeeld. Heb me er goed mee vermaakt. Gameplay misschien iets te repetitief en was ook een beetje kort, maar de sfeer en de uitgebreide achtergrond zoals die interview tapes maakte veel goed. Twijfel nu om meteen door te gaan met Arkham City of toch eerst wat anders te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Zo, Arkham Asylum uitgespeeld. Heb me er goed mee vermaakt. Gameplay misschien iets te repetitief en was ook een beetje kort, maar de sfeer en de uitgebreide achtergrond zoals die interview tapes maakte veel goed. Twijfel nu om meteen door te gaan met Arkham City of toch eerst wat anders te spelen. Arkham Asylum was verreweg de beste, imo. Heb City nooit uit kunnen spelen, en ben aan de laatste niet eens begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ik vind City juist enkele niveautje's hoger dan Asylum, o.a. door de open world. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Asylum heeft ook een open world. Verschil is alleen dat City wat opener is. Ik vind dit juist een minpunt, omdat heel veel van de stad filler is: je raakt makkelijk verdwaald in gebieden die het verhaal nooit gebruikt, terwijl Batman juist de stad op zijn houtje zou moeten kennen. En die gebieden zijn ook niet leuk om te verkennen ofzo. In Asylum wordt ieder gebied gebruikt en daardoor verloopt het spel en verhaal veel vloeiender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ben eerst begonnen met Uncharted 3, daarna ga ik City spelen (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Ik vond het heerlijk om door de stad te vliegen op zoek naar puzzels ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 :whistle: :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Welk spel is dat? Vind Uncharted 3 trouwens echt heerlijk, zit nu op ongeveer 60%. Goeie mix van vechten, schieten, platformen en toffe puzzels. Op sommige momenten lijkt het net alsof je midden in een actiefilm zit, plus nodige dosis geschiedenis en humor. Ik vermaak me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Crusader Kings 2. Vier counts stierven een verdachte dood in de tijdspanne van 1 jaar waarna het gebied uiteindelijk toevallig bij mij kwam ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten