Dansmeister Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Ja dan wel ja. Dat is het enige jammere aan Medieval II. Ja, überhaupt al die spellen. Ik snak naar een game met een online campaign. Rome II gespeeld? Wat een zooi hebben ze daar van gemaakt he. Super jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Was zwaar teleurgesteld inderdaad. Had 'm ook nog gepreorderd hé. Dat ga ik dus nooit meer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Unturned _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Star Wars KOTOR 1 en 2 uitgespeeld. What to do with my life? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Je kan altijd SWTOR proberen, volledig gratis dus je kan het altijd eens checken. Verder kan je Jade Empire, Dragon Age: Origins en Neverwinter Nights 2 proberen. Gelijkaardige games en zijn ook van BioWare. Al kan je daar wel geen light sabers dragen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 28 juli 2014 Share Geplaatst 28 juli 2014 Je kan altijd SWTOR proberen, volledig gratis dus je kan het altijd eens checken. Verder kan je Jade Empire, Dragon Age: Origins en Neverwinter Nights 2 proberen. Gelijkaardige games en zijn ook van BioWare. Al kan je daar wel geen light sabers dragen ;c Vanavond ff checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie slaag geslagen in Game Mania. PS3 160GB (Tweedehands, zes maanden garantie) + 5 games (Assasin's Creed Revelations, GTA IV, Killzone 3, Resistance 3, Uncharted 3: Drak's Deception) voor €200. Daarbij nog Batman Arkham Collection (Asylum, City, Origins) gekocht voor €40. Ik weet wat te doen de volgende maanden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie slaag geslagen in Game Mania. PS3 160GB (Tweedehands, zes maanden garantie) + 5 games (Assasin's Creed Revelations, GTA IV, Killzone 3, Resistance 3, Uncharted 3: Drak's Deception) voor €200. Daarbij nog Batman Arkham Collection (Asylum, City, Origins) gekocht voor €40. Ik weet wat te doen de volgende maanden Link? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Link? Game Mania Deurne ;c Ik was misschien niet helemaal duidelijk, heb het spel ook in de winkel gekocht. Maar ik heb speciaal voor jou even gekeken en hij staat ook voor dat bedrag op Bol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie slaag geslagen in Game Mania. PS3 160GB (Tweedehands, zes maanden garantie) + 5 games (Assasin's Creed Revelations, GTA IV, Killzone 3, Resistance 3, Uncharted 3: Drak's Deception) voor €200. Daarbij nog Batman Arkham Collection (Asylum, City, Origins) gekocht voor €40. Ik weet wat te doen de volgende maanden Held. _O_ Jammer dat je geen game hebt gehaald om cool online samen te spelen. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Held. _O_ Jammer dat je geen game hebt gehaald om cool online samen te spelen. :( Dat wou ik eerst met jou overleggen (K) Moet toch nog terug voor een tweede controller voor m'n broertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Mooie slaag geslagen in Game Mania. PS3 160GB (Tweedehands, zes maanden garantie) + 5 games (Assasin's Creed Revelations, GTA IV, Killzone 3, Resistance 3, Uncharted 3: Drak's Deception) voor €200. Daarbij nog Batman Arkham Collection (Asylum, City, Origins) gekocht voor €40. Ik weet wat te doen de volgende maanden Goeie deal, vooral de Batman games :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Playstation was blijkbaar van ene Mohamed :D Stond nog vol met hiphop en Marokkaanse muziek, dus eerst volledig formatteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Dat wou ik eerst met jou overleggen (K) Moet toch nog terug voor een tweede controller voor m'n broertje. Hmm.. wat voor games hou je van snoet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Hmm.. wat voor games hou je van snoet? Ik wil wel iets Baldur's Gate achtig doen. Maar dan zonder die bugs. En ik ga sowieso NBA en PES of FIFA ook nog kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik wil wel iets Baldur's Gate achtig doen. Maar dan zonder die bugs. En ik ga sowieso NBA en PES of FIFA ook nog kopen. NBA 2K14 kunnen wel halen. Kunnen we samen een seizoen doen. Jij met Suns, ik met Knicks. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 juli 2014 Share Geplaatst 29 juli 2014 Ik wil wel iets Baldur's Gate achtig doen. Maar dan zonder die bugs. En ik ga sowieso NBA en PES of FIFA ook nog kopen. Dan voel ik me verplicht om Divinity: Original Sin aan te raden. Een Belgische oldschool RPG, eind juni uitgekomen en haalt z'n inspiratie o.a. van Baldurs Gate. Turn-based combat met een volledige co-op mode, spel kreeg ontzettend goeie kritieken. En het is ook gewoon een zalig spel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Dan voel ik me verplicht om Divinity: Original Sin aan te raden. Een Belgische oldschool RPG, eind juni uitgekomen en haalt z'n inspiratie o.a. van Baldurs Gate. Turn-based combat met een volledige co-op mode, spel kreeg ontzettend goeie kritieken. En het is ook gewoon een zalig spel :D Alleen op PC zie ik, we zochten eigenlijk iets voor op PS3. Jammer want spel ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen. Overigens vandaag begonnen met Batman: Arkham Asylum. Begin was even wennen met de camera, maar ondertussen ben ik er aan gewend. Ziet er heerlijk duister uit, tof vechtsysteem, knappe graphics (dat beloofd want zag dat dit spel al uit 2009 stamt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Alleen op PC zie ik, we zochten eigenlijk iets voor op PS3. Jammer want spel ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen. Overigens vandaag begonnen met Batman: Arkham Asylum. Begin was even wennen met de camera, maar ondertussen ben ik er aan gewend. Ziet er heerlijk duister uit, tof vechtsysteem, knappe graphics (dat beloofd want zag dat dit spel al uit 2009 stamt). Wat is je name op PS3 snoet? Voeg ik je ff toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Playstation 4 + Last of us besteld. Iemand verder nog aanraders qua games? Liefst wel met multiplayer. Wellicht dat ik ook nog Diablo III ga halen, FIFA14 wil ik nog ergens goedkoop op de kop tikken (en later FIFA15 :<) en Destiny scheen wel tof te zijn, maar nog niet uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steven013 Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Playstation 4 + Last of us besteld. Iemand verder nog aanraders qua games? Liefst wel met multiplayer. Wellicht dat ik ook nog Diablo III ga halen, FIFA14 wil ik nog ergens goedkoop op de kop tikken (en later FIFA15 :<) en Destiny scheen wel tof te zijn, maar nog niet uit. Waar heb je hem besteld en hoeveel heb je ervoor betaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Waar heb je hem besteld en hoeveel heb je ervoor betaald? Mediamarkt gewoon, 432 dacht ik, al heb ik er ook een headset van 50 bijgekocht. :) Je kan 'm wel goedkoper krijgen, moet je maar op tweakers kijken en dan price watch, maar vond die goedkoopste site er niet al te tof uitzien en bij mediamarkt wist ik zeker dat ik 'm morgen zou krijgen, en mn maat had nog een 60 euro gift card over waar ie van af moest dus hielp m ff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Zijn er al goed racegames voor de PS4 te koop/in aankomst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Nee, koop maar mooi een xbox met fifa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 juli 2014 Share Geplaatst 30 juli 2014 Ik was dus van plan om een PS4 te gaan kopen omdat de xbox €100,- duurder was. Alleen nu is die zonder kinect ook rond de €400,- en zit ik nog te twijfelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten