Spring naar bijdragen

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Ik speel tegenwoordig Stardew Valley op de Switch, wat een spel zeg. Lekker rust gevend aan mijn boerderijtje zitten haha.

Ik speelde vroeger wel eens Harvest Moon en Story of Seasons (nohomo) op de Nintendo platforms, is min of meer hetzelfde als dit denk ik. Dat zijn inderdaad echt heerlijk relaxde games. Beetje doen waar je zin in hebt.

Dat spel wat ik poste is echt te gek zeg. Staat nog in zijn kinderschoentjes omdat het pas een paar maanden uit is volgens mij. Als je de tweede character unlocked hebt (volgens mij krijg je deze al na één potje met het eerste personage) maak je alles kapot met poison kaarten, geeft echt voldoening:D. Eens kijken of ik het eerdaags voor het eerst helemaal uit kan spelen. Potje duurt een uur tot drie uur wat ik er van lees, hangt er van af wat voor kaarten je unlocked en hoeveel geluk je hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb de preview gezien bij ManyATrueNerd. Concept ziet er best tof uit, maar als de game op de beta lijkt, denk ik dat het alleen leuk is als je met een veel bekenden in dezelfde server zit, want verder is er echt niet zo veel te doen.

Klopt inderdaad. Jammer genoeg heb ik geen gamende vrienden, dus zal ik het moeten hebben van de community. Gisteren hebben ze een YT video geupload met meer uitleg over de game. Er komt zeker meer content in, maar wat we weten op dit moment, lijkt het me niet genoeg om dit een aantal maanden te kunnen spelen zonder dat er niks meer te doen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week komt Kingdom Come: Deliverance uit, hier zit ik ook al lang op te wachten. Het is een RPG met een focus op historical accuracy met survival elements. Ziet er echt uniek en fantastisch uit. Setting is 15de eeuws Bohemia.

ss_023868a1812a76dedfa1ca10fc0a6ba88bc851f2.1920x1080.jpg?t=1518089267

ss_05e040e6c226d8ff61c581ca78a3e3406570b92f.1920x1080.jpg?t=1518089267

ss_3778671aec82cd92429c895220166ac08e5ce5f1.1920x1080.jpg?t=1518089267

ss_3c205f4c6b09f7838aa003cac2bdf3842629e50a.1920x1080.jpg?t=1518089267

bewerkt door King XVI
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De recensies zijn, jammer genoeg, niet erg denderend. Wel een ziek concept.

Vandaag ook weer een update over Sea of Thieves. Klinkt in ieder geval al een stuk beter.

http://www.insidegamer.nl/nieuws/131322/nieuwe-details-rondom-sea-of-thieves-bekend-endgame-character-creation-kraken-server-testing

Zitten nog redelijk wat bugs in maar het is dan ook een ongelofelijk ambitieus spel. Ben na 10u spelen volledig verkocht, eindelijk weekend :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zitten nog redelijk wat bugs in maar het is dan ook een ongelofelijk ambitieus spel. Ben na 10u spelen volledig verkocht, eindelijk weekend :D

Hoe is het combat systeem? Heb wat zitten kijken op YouTube en zie veel positiefs hierover, het is uniek dat klopt, maar het lijkt mij niet ideaal persoonlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het combat systeem? Heb wat zitten kijken op YouTube en zie veel positiefs hierover, het is uniek dat klopt, maar het lijkt mij niet ideaal persoonlijk.

Heb nog niet zoveel gevochten maar het bevalt me enorm: er zit veel gewicht achter je aanvallen én het voelt authentiek aan. Ik was ook niet overtuigd toen ik het op streams e.d. zag maar laat ons zeggen dat het veel beter speelt dan het eruit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat ik het verkeerde plek voor ogen heb, maar het lijkt me nogal een pay-to-win spel. Daar ben ik niet van.

Afhankelijk hoe snel je wil groeien wel, maar het is natuuurlijk voor de rest gratis dus als je er een paar tientjes tegenaan gooit kan het geen kwaad. Maar ook zonder geld kan het prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt inderdaad. Jammer genoeg heb ik geen gamende vrienden, dus zal ik het moeten hebben van de community. Gisteren hebben ze een YT video geupload met meer uitleg over de game. Er komt zeker meer content in, maar wat we weten op dit moment, lijkt het me niet genoeg om dit een aantal maanden te kunnen spelen zonder dat er niks meer te doen is.

Valt heel erg tegen wat ik van iedereen hor. Erg jammer want het concept was heel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites