Chris.tiaan Geplaatst 31 januari 2018 Share Geplaatst 31 januari 2018 Ik speel tegenwoordig Stardew Valley op de Switch, wat een spel zeg. Lekker rust gevend aan mijn boerderijtje zitten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 februari 2018 Share Geplaatst 1 februari 2018 Ik speel tegenwoordig Stardew Valley op de Switch, wat een spel zeg. Lekker rust gevend aan mijn boerderijtje zitten haha. Ik speelde vroeger wel eens Harvest Moon en Story of Seasons (nohomo) op de Nintendo platforms, is min of meer hetzelfde als dit denk ik. Dat zijn inderdaad echt heerlijk relaxde games. Beetje doen waar je zin in hebt. Dat spel wat ik poste is echt te gek zeg. Staat nog in zijn kinderschoentjes omdat het pas een paar maanden uit is volgens mij. Als je de tweede character unlocked hebt (volgens mij krijg je deze al na één potje met het eerste personage) maak je alles kapot met poison kaarten, geeft echt voldoening:D. Eens kijken of ik het eerdaags voor het eerst helemaal uit kan spelen. Potje duurt een uur tot drie uur wat ik er van lees, hangt er van af wat voor kaarten je unlocked en hoeveel geluk je hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Iemand die overweegt om Sea of Thieves te kopen? Komt op 20 maart uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Heb de preview gezien bij ManyATrueNerd. Concept ziet er best tof uit, maar als de game op de beta lijkt, denk ik dat het alleen leuk is als je met een veel bekenden in dezelfde server zit, want verder is er echt niet zo veel te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 9 februari 2018 Share Geplaatst 9 februari 2018 Heb de preview gezien bij ManyATrueNerd. Concept ziet er best tof uit, maar als de game op de beta lijkt, denk ik dat het alleen leuk is als je met een veel bekenden in dezelfde server zit, want verder is er echt niet zo veel te doen. Klopt inderdaad. Jammer genoeg heb ik geen gamende vrienden, dus zal ik het moeten hebben van de community. Gisteren hebben ze een YT video geupload met meer uitleg over de game. Er komt zeker meer content in, maar wat we weten op dit moment, lijkt het me niet genoeg om dit een aantal maanden te kunnen spelen zonder dat er niks meer te doen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 (bewerkt) Volgende week komt Kingdom Come: Deliverance uit, hier zit ik ook al lang op te wachten. Het is een RPG met een focus op historical accuracy met survival elements. Ziet er echt uniek en fantastisch uit. Setting is 15de eeuws Bohemia. 11 februari 2018 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 Ziet er goed/tof uit!!! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 februari 2018 Share Geplaatst 11 februari 2018 Is deze niet al héél lang in development @King XVI ? Meen dat ik je er al lang geleden over heb gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 12 februari 2018 Share Geplaatst 12 februari 2018 [quote name='PJHoutman']Is deze niet al héél lang in development @King XVI ? Meen dat ik je er al lang geleden over heb gehoord. [/QUOTE] Klopt helemaal. Development is in 2012 of 2013 begonnen en ze zijn in 2014 met een Kickstarter campaign begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 15 februari 2018 Share Geplaatst 15 februari 2018 De recensies zijn, jammer genoeg, niet erg denderend. Wel een ziek concept. Vandaag ook weer een update over Sea of Thieves. Klinkt in ieder geval al een stuk beter. http://www.insidegamer.nl/nieuws/131322/nieuwe-details-rondom-sea-of-thieves-bekend-endgame-character-creation-kraken-server-testing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 De recensies zijn, jammer genoeg, niet erg denderend. Wel een ziek concept. Vandaag ook weer een update over Sea of Thieves. Klinkt in ieder geval al een stuk beter. http://www.insidegamer.nl/nieuws/131322/nieuwe-details-rondom-sea-of-thieves-bekend-endgame-character-creation-kraken-server-testing Zitten nog redelijk wat bugs in maar het is dan ook een ongelofelijk ambitieus spel. Ben na 10u spelen volledig verkocht, eindelijk weekend :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Zitten nog redelijk wat bugs in maar het is dan ook een ongelofelijk ambitieus spel. Ben na 10u spelen volledig verkocht, eindelijk weekend :D Hoe is het combat systeem? Heb wat zitten kijken op YouTube en zie veel positiefs hierover, het is uniek dat klopt, maar het lijkt mij niet ideaal persoonlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 16 februari 2018 Share Geplaatst 16 februari 2018 Hoe is het combat systeem? Heb wat zitten kijken op YouTube en zie veel positiefs hierover, het is uniek dat klopt, maar het lijkt mij niet ideaal persoonlijk. Heb nog niet zoveel gevochten maar het bevalt me enorm: er zit veel gewicht achter je aanvallen én het voelt authentiek aan. Ik was ook niet overtuigd toen ik het op streams e.d. zag maar laat ons zeggen dat het veel beter speelt dan het eruit ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 19 maart 2018 Share Geplaatst 19 maart 2018 Mensen die hier Hearthstone spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 Mensen die hier Hearthstone spelen? Wil het misschien downloaden voor op me mobiel. Is het moeilijk om in te stappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 Misschien dat ik het verkeerde plek voor ogen heb, maar het lijkt me nogal een pay-to-win spel. Daar ben ik niet van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 maart 2018 Share Geplaatst 22 maart 2018 Misschien dat ik het verkeerde plek voor ogen heb, maar het lijkt me nogal een pay-to-win spel. Daar ben ik niet van. Afhankelijk hoe snel je wil groeien wel, maar het is natuuurlijk voor de rest gratis dus als je er een paar tientjes tegenaan gooit kan het geen kwaad. Maar ook zonder geld kan het prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Ben ik weer hoor;c. Iemand die Far Cry 5 heeft? Ervaringen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Ben ik weer hoor;c. Iemand die Far Cry 5 heeft? Ervaringen? Geen idee. Misschien JackFrags kijken op YT? Volgens mij is hij net een serie begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Klopt inderdaad. Jammer genoeg heb ik geen gamende vrienden, dus zal ik het moeten hebben van de community. Gisteren hebben ze een YT video geupload met meer uitleg over de game. Er komt zeker meer content in, maar wat we weten op dit moment, lijkt het me niet genoeg om dit een aantal maanden te kunnen spelen zonder dat er niks meer te doen is. Valt heel erg tegen wat ik van iedereen hor. Erg jammer want het concept was heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 maart 2018 Share Geplaatst 30 maart 2018 Ben ik weer hoor;c. Iemand die Far Cry 5 heeft? Ervaringen? Ja hier, Speelt heerlijk gameplaywise, verhaal is een beetje meh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Valt heel erg tegen wat ik van iedereen hor. Erg jammer want het concept was heel tof. Heb het gelezen ja. Heb je 'm gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Heb het gelezen ja. Heb je 'm gekocht? Nope, omdat ik hier al bang voor was. Beetje No Man's Sky idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 31 maart 2018 Share Geplaatst 31 maart 2018 Nope, omdat ik hier al bang voor was. Beetje No Man's Sky idee. Hopen dat ze er nog veel content in stoppen, maar voor nu is 70 euro beetje teveel voor wat je krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 april 2018 Share Geplaatst 6 april 2018 Voor de liefhebbers: Crusaders King is nu gratis op Steam. Helaas alleen maar de basegame en zijn er iets te veel DLCs... De DLCs zijn trouwens bijna allemaal -50% Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten