Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Dronkengamerstopic

Alessandro

Aanbevolen berichten

Beste gamers,

Op dit moment zijn we met de hele klas bezig met een onderzoek op het gebied van gamen. Het is uiteindelijk de bedoeling dat we een game-event helpen hier in Nederland. Om onderzoek te doen heb ik hulp nodig van gamers (jullie dus).

Jullie zouden mij enorm helpen bij het invullen van de volgende enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=522375

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste gamers,

Op dit moment zijn we met de hele klas bezig met een onderzoek op het gebied van gamen. Het is uiteindelijk de bedoeling dat we een game-event helpen hier in Nederland. Om onderzoek te doen heb ik hulp nodig van gamers (jullie dus).

Jullie zouden mij enorm helpen bij het invullen van de volgende enquête:

http://www.thesistools.com/web/?id=522375

Heb 'm ingevuld. Wat ik altijd geleerd heb op school is dat je de persoonlijke vragen (leeftijd enz) altijd op het einde moet doen omdat het al vaak confronterend is als je met zoiets begint. Als je dat op het einde doet dan denken mensen vaker dan vul ik het maar in anders is het ook zo'n zonde van de vragen die ik hiervoor al beantwoord heb.

Succes verder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen :)

Ik vroeg mij af of iemand (nog) het spel Factorio speelt? :)

Had het bijna een jaar geleden aangeschaft, veel gespeeld en toen even laten liggen.

Onlangs weer opgepakt en moet zeggen dat ik het weer erg leuk en uitdagend vind! :)

Heb het destijds gekocht omdat het concept me enorm aansprak, maar eigenlijk nooit echt veel gespeeld. Ben ook niet zo van dat survival element in die game. Ben veel liever bezig met dingetjes bouwen en puzzelen.

Ik heb afgelopen week weer eens wat Mini Metro gespeeld. Dat is ook een leuke indie als je van puzzels houdt. Lekker simpel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net begonnen met Titanfall2, gelijk de mp ingedojen. Wat een bazen game is dit zeg. BF1 zal voorlopig niet meer aangeraakt gaan worden hier.

Heb het spel voor kerst gekregen, intussen de de SP al uitgespeeld en gister 2uurtjes de MP gespeeld. Geweldig spel, vraagje alleen. Wat stellen die poppetjes voor die niet bestuurd worden maar wel gedood kunnen worden? Begrijp er geen reet van. Schiet ze wel gewoon dood maar wordt wel een beetje chaotisch daardoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarmee kun je punten van de tegenstander's score afhalen. Wie het eerste de 0 punten bereikt, verliest. Dus ze zijn belangrijker dan de meeste mensen denken.

Titanfall 2 is inderdaad geweldig, trouwens. Het fijne is ook dat ze niet aan season passes enzo doen, alle toekomstige DLC is gratis, tenzij het cosmetisch is.

bewerkt door Platina32
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je Bounty Hunt speelt dan vertegenwoordigen die poppetjes geld. Ik ben qua mp al lvl45 ofzo SP pas mee begonnen. Ik vind het echt n heerlijke game.

Daarmee kun je punten van de tegenstander's score afhalen. Wie het eerste de 0 punten bereikt, verliest. Dus ze zijn belangrijker dan de meeste mensen denken.

Titanfall 2 is inderdaad geweldig, trouwens. Het fijne is ook dat ze niet aan season passes enzo doen, alle toekomstige DLC is gratis, tenzij het cosmetisch is.

Heb alleen nog maar de meeste gespeelde gamemode gespeeld en dat was Attrition en daar kwamen ze ook in voor, dan krijg je geen geld en is het wie als eerste 300(?) punten heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites