Evers Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Geen geweldig voetbal vrijdag, wel veel strijd en natuurlijk twee heerlijke goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Kom je dan weer een bezoekje brengen? Weer kroegje pakken net als de vorige keer? Denk het niet man, denk supporters bus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Oke, neemt toch aan dat het gewoon een autocombi/ vrijvervoer is voor jullie. Jullie mochten tenslotte in de voorbereiding ook gewoon naar Terwolde komen. Gisteravond een leuk flimpje over Obiekulu bij Studio Voetbal. Wat een held. http://nos.nl/video/2061289-61-jaar-betaald-voetbal-kingsley-obiekulu.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 oktober 2015 Share Geplaatst 7 oktober 2015 GO AHEAD EAGLES LEGT DŽEPAR VAST TOT 2019 Go Ahead Eagles heeft het contract van Orhan Džepar opengebroken en verlengd. De 19-jarige middenvelder ligt nu tot de zomer van 2019 vast in Deventer. “Hier spreekt zoveel vertrouwen uit. Een geweldig gevoel”, aldus Džepar. De Zutphenaar tekende in de winterstop van het vorige seizoen een contract tot 2017 bij Go Ahead Eagles. Toen nog als aanvoerder van de A1. “Ja, het is heel snel gegaan allemaal”, beaamt hij. “Sterker nog: een half jaar daarvoor speelde ik nog bij FC Zutphen. Ik speelde daar met vrienden van de middelbare school, die overigens nog steeds mijn beste vrienden zijn.” Džepar maakte vorig jaar de overstap naar de A1 van de Voetbalopleiding van Go Ahead Eagles, waar hij ging spelen onder Harry Decheiver. “Het ging heel lekker. Ik was captain en mocht in de winterstop mijn eerste contract tekenen. Aan het begin van de voorbereiding op dit seizoen sloot ik aan bij de hoofdselectie. In eerste instantie voor een week, om te kijken of ik het aankon.” Die vraag beantwoordde Džepar al na een paar dagen met zijn voeten. Hij maakte de hele voorbereiding mee in Go Ahead Eagles 1 en pakte volop minuten in oefenduels. “Ik werd echt profvoetballer, ja. In het jaar in de A1 heb ik daar veel voor gelaten. Je ziet je vrienden minder, let op je voeding, traint kei- en keihard. Dat ik in de selectie van het eerste mocht aansluiten was al een mooie beloning daarvoor.” Een nóg mooiere mijlpaal vormde de invalbeurt tegen Telstar, tijdens de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen. “Ja, en dan ook nog eens scoren, hè?”, lacht de middenvelder over hetgeen hij ook deed in de wedstrijd daarop tegen FC Den Bosch. Na anderhalf jaar maakt Džepar de balans op: van speler van FC Zutphen A1 tot full-time prof met twee goals achter zijn naam. Džepar (19): “En nu dit contract. Ik ben er echt heel blij mee. Uit de looptijd spreekt veel vertrouwen. Nu kan ik echt full-time gaan doen waar ik blijkbaar goed in ben, haha! Hoe mijn familie reageerde? Ja, trots! Ze leven zo met mij mee.” Volgens Adrie Steenbergen, RvC-lid Technische Zaken, moet Džepar de contractverlenging zien als een beloning voor de progressie die hij boekt. Steenbergen: “Eerst heeft hij in de A1 bevestigd dat hij een goede speler is; nu doet hij dat bij het eerste. Ook voor de club is het mooi dat we een talent als Orhan langer hebben vastgelegd. Wat dat betreft sluit deze contractverlenging naadloos aan bij de visie van de club: jonge jongens klaarstomen voor het profbestaan. Orhan is het bewijs dat de Voetbalopleiding van Go Ahead Eagles voor talenten de juiste keuze is.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 GA EAGLES VERONTWAARDIGD OVER PUBLIEKE WAARSCHUWING Go Ahead Eagles ontvangt vandaag of morgen een publieke waarschuwing van de KNVB. Dit omdat volgens de licentiecommissie van de KNVB de lichtsterkte van de lichtmasten niet tijdig op orde was. De club is erg verontwaardigd over dit besluit. In het plan van aanpak rondom de vernieuwbouw is opgenomen dat de club ernaar streefde de lichtsterkte op 14 augustus op orde te hebben. Om eventuele vertraging bij voorbaat op te vangen, is bij de KNVB aangevraagd tijdens de eerste speeldagen geen avondwedstrijden in eigen huis te spelen. De afdeling competitiezaken van de KNVB heeft dit verzoek gehonoreerd, met drie uitduels en twee thuisduels in de middag (Telstar en Achilles’29) in de eerste vijf speelrondes. Tijdens de afgelopen zomer is er door man en macht een huzarenstukje afgeleverd: in 75 dagen tijd werden twee nieuwe tribunes gebouwd aan de Vetkampstraat 1. Het op orde brengen van de lichtsterkte liep vertraging op, doordat enkele bouwwerkzaamheden aan de buitenzijde van de tribunes langer duurden dan in eerste instantie gepland. Begin september, ruim voor het eerste ‘avondthuisduel’ tegen Jong Ajax op 18 september, was de lichtsterkte op orde. Toch acht de licentiecommissie van de KNVB het nodig een publieke waarschuwing uit te delen aan Go Ahead Eagles. Go Ahead Eagles neemt de publieke waarschuwing ter kennisgeving aan, om zich vervolgens snel te richten op belangrijkere zaken. Bijvoorbeeld de belangrijke uitwedstrijd tegen MVV van morgen. http://t-sportreport.nl/component/content/article/2-uncategorised/4392-edwin-lugt-ga-eagles-we-zijn-woest Het is te belachelijk voor woorden, laat de KNVB zich richten op andere dingen die wel van belang zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 oktober 2015 Share Geplaatst 29 oktober 2015 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Fijne overwinning op mvv. Mooi dat wifi in het ziekenhuis en foxsport app. Dus lekker kunnen kijken op mobiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Het was wel schandalig slecht weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Niet heel best nee. Maar wat geeft het. Uit weer een keer gewonnen dat telt. En de koppositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Kunnen we concluderen dat dit een verlaat begin is van de titanenstrijd GAE - NAC?(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Begint er steeds meer op te lijken. Volendam haakt een beetje af de laatste tijd. Zal het op de laatste wedstrijd van het seizoen aankomen. Onderling duel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Moet eerlijk zeggen dat ik Go Ahead echt vele malen minder vond dan bijvoorbeeld Volendam wat hier paar weken terug speelden. Kan natuurlijk een momentopname zijn, maar als je in 90 minuten tot 1 kans (die goal van Wolters) en een penalty komt tegen een dramatisch spelend MVV klopt er toch iets niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Eagles was inderdaad niet best. Zo'n groot verschil tussen uit en thuis. Maar de 3 punten werden over de streep getrokken en dat telt. Maakt ff niet uit hoe. Je zag wel veel spelers die er doorheen zaten door de bekerwedstrijd van van de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Begint er steeds meer op te lijken. Volendam haakt een beetje af de laatste tijd. Zal het op de laatste wedstrijd van het seizoen aankomen. Onderling duel. In Deventer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Ja in Deventer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maikel85 Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Hoe doet die de Kogel het eigenlijk? Vond het bij Utrecht altijd helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Kogeltje is topscoorder van de Jupiler league al zitten er ook penalty's bij. Goed aanspeelpunt, wordt elke week beter. Werkt hard al kan die soms zijn koppie laten hangen. Ben tot nu toe zeer tevreden over hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Ik blijf bezig over de kruisband, maar Chris David heeft nu ook zijn kruisband gescheurd in het duel met MVV van afgelopen vrijdag. Dit is mooi klote, voor hem en voor het team. Hij is (zeker in potentie) de beste speler die we hebben, maar zijn seizoen is dus voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 De derde dit seizoen die dankzij een kunstgrasveld met een kapotte kruisband de rest van het seizoen eruit ligt. Mo, nu Chris en die jongen van het tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 3 november 2015 Share Geplaatst 3 november 2015 De derde dit seizoen die dankzij een kunstgrasveld met een kapotte kruisband de rest van het seizoen eruit ligt. Mo, nu Chris en die jongen van het tweede. En hier nog één ;) Maar het is wel schrijnend om te zien ja. Zal er nog iemand gehaald worden om David te vervangen? Of zullen Van Ewijk, Rijsdijk en Dzepar het moeten opvangen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 november 2015 Auteur Share Geplaatst 3 november 2015 De derde dit seizoen die dankzij een kunstgrasveld met een kapotte kruisband de rest van het seizoen eruit ligt. Mo, nu Chris en die jongen van het tweede. Wie van 2 dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 4 november 2015 Share Geplaatst 4 november 2015 Sefa Yildirim Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 november 2015 Share Geplaatst 6 november 2015 Helaas vandaag nog niet naar het stadion toe, maar gelukkig is het op Fox 5. Dus hoef ik niets te missen, al is het in het stadion natuurlijk veel leuker. Vorige week al in het ziekenhuis gekeken. Had liever Van Overbeek op de rechterkant gehad, Van Ewijk op 10 en dan Rijsdijk op de bank, maar Demmers kiest voor iets anders. Nu heb je op het middenveld een heel stuk minder voetbal zeker nu David geblesseerd is. Dan maar hopen dat Van Ewijk en Rijsdijk af en toe switchen tijdens de wedstrijd of dat Orhan Dzepar er in de tweede helft in komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Zwarthoed, wat een geweldenaar. Ik wist dat hij aardig kon keepen, maar hij is gewoon echt heel goed. Misschien wel de belangrijkste "aankoop" geweest deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 november 2015 Share Geplaatst 8 november 2015 Hij heeft zich geruisloos in het elftal gekeept (met hulp van een paar fouten van Cummins) en hij wordt steeds belangrijker inderdaad. Vrijdag stond hij heel sterk te keepen. Mede door zijn ervaring en coaching staat de verdediging een stuk beter dan eerder onder Cummins. Die was wat onzekerder en dat leek soms over te slaan op de verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten