Hwb Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Er schijnt een Jupiler League club interesse te hebben in het huren van Castillion van Ajax, moest meteen aan Go Ahead denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Weten jullie trouwens waarom Wout Droste naar Cambuur is en niet naar de Eredivisie? Wat ik van die jongen gezien heb (1 hele wedstrijd en geregeld samenvattingen) was altijd sterk. Zou volgens mij toch met de subtop eredivisie mee moeten kunnen. Laat ik mij trouwens ook even voorstellen, aangezien ik vermoed dat de andere deelnemers aan dit forum elkaar wel zo ongeveer kennen. Kom uit het westen van het land, maar mijn moeder komt uit Deventer. Vroeger (jaren '60/'70) heeft zij jaren een seizoenkaart gehad, was vaak bij trainingen en eigenlijk alle uitwedstrijden (ooit zelfs met slechts 2 anderen bij Excelsior). Ze is voor werk naar het westen verhuisd en even later kwam ik om de hoek kijken. Opa en oma woonden inmiddels in Schalkhaar en opa nam mij (met mijn moeder en soms andere familie) drie keer per jaar mee naar Go Ahead: tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Namen altijd de zij-ingang bij de Brinkgreverweg, tussen de huizen door. Na de degradatie en verhuizing van mijn grootouders naar Groenlo niet veel meer geweest, maar Go Ahead altijd min of meer blijven volgen. Altijd ook een zwak voor gehouden. Anderhalf jaar geleden nog een keer met opa en moeder en wat meer familie bij Go Ahead-AGOVV geweest. Draag bij mijn eigen trainingen nog vaak en trots een Go Ahead-shirt, al is die inmiddels minstens 5 jaar oud en misschien al wel 10. Kan me dus geen echte fan/supporter noemen, maar een deel van mijn hart klopt toch rood-geel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 juli 2011 Share Geplaatst 28 juli 2011 Wout Droste heeft een te hoge pet op van zichzelf, hij dacht Kowet wel even te verlaten voor een Eredivisieclub. Op basis van zijn eerste seizoen bij ons was dat geen hele slechte gedachte, maar dan had hij in zijn 2e seizoen wel moeten laten zien dat hij die lijn vast kan houden. Dat is hem echter niet gelukt en daarom speelt hij nu in het noorden. En een nieuwe aanbieding van Eagles wou hij niet ondertekenen. Gelukkig hebben we op dit moment een goede vervanger voor hem in huis gehaald met Karami, maar misschien dat Kromkamp daar ook wel komt te spelen. En Castillion, ik hoop het, schijnt een groot talent te zijn. Toen ik het las dacht ik ook meteen aan Eagles, maar we wachten rustig af. Komt ook nog een onbekende buitenlandse speler op proef. We zullen zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 juli 2011 Share Geplaatst 29 juli 2011 Wout Droste heeft een te hoge pet op van zichzelf, hij dacht Kowet wel even te verlaten voor een Eredivisieclub. Op basis van zijn eerste seizoen bij ons was dat geen hele slechte gedachte, maar dan had hij in zijn 2e seizoen wel moeten laten zien dat hij die lijn vast kan houden. Dat is hem echter niet gelukt en daarom speelt hij nu in het noorden. En een nieuwe aanbieding van Eagles wou hij niet ondertekenen. Had het al begrepen uit het topic over de JL. Zonde, want de kwaliteiten heeft hij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 30 juli 2011 Share Geplaatst 30 juli 2011 Woensdag komt Tavarjärvi op proef, is nu inmiddels zeker. Hij zou eigenlijk al eerder komen, maar hij heeft een lichte blessure en komt daarom woensdag pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2011 FC Zwolle en GAE melden zich voor Ter Heide FC Zwolle en Go Ahead Eagles zijn in de zoektocht naar een nieuwe spits uitgekomen bij Ruud ter Heide. De huidige aanvaller van FC Emmen is op de hoogte van de belangstelling, vertelt hij RTV Drenthe. "Ik weet dat deze twee clubs zich bij mijn zaakwaarnemer hebben gemeld over hoe mijn contract in elkaar zit en wat er moet gebeuren om mij over te kunnen nemen", aldus de 28-jarige Ter Heide, die bij FC Emmen in 45 competitiewedstrijden 27 keer scoorde. Ter Heide benadrukt dat hij niet per se weg hoeft bij FC Emmen. "Ik heb het bij Emmen heel goed naar mijn zin en heb toentertijd met mijn volle verstand een vierjarig contract getekend om met Emmen op de lange termijn iets te bewerkstelligen, maar natuurlijk streelt het je dat zulke mooie teams uit de Jupiler League belangstelling in je hebben." De spits heeft zijn club inmiddels op de hoogte gebracht van de belangstelling. "Ik heb uitgelegd dat er belangstelling is en dat ze mij eventueel over willen nemen. Ik heb gevraagd wat de mogelijkheden zijn, omdat ik geen gelimiteerde transfersom heb. Daarop kreeg ik het antwoord dat ze mij niet zo simpel willen laten gaan en als ze mij eventueel willen laten gaan dan moet er een goede transfersom tegenover staan." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2011 Weten jullie trouwens waarom Wout Droste naar Cambuur is en niet naar de Eredivisie? Wat ik van die jongen gezien heb (1 hele wedstrijd en geregeld samenvattingen) was altijd sterk. Zou volgens mij toch met de subtop eredivisie mee moeten kunnen. Laat ik mij trouwens ook even voorstellen, aangezien ik vermoed dat de andere deelnemers aan dit forum elkaar wel zo ongeveer kennen. Kom uit het westen van het land, maar mijn moeder komt uit Deventer. Vroeger (jaren '60/'70) heeft zij jaren een seizoenkaart gehad, was vaak bij trainingen en eigenlijk alle uitwedstrijden (ooit zelfs met slechts 2 anderen bij Excelsior). Ze is voor werk naar het westen verhuisd en even later kwam ik om de hoek kijken. Opa en oma woonden inmiddels in Schalkhaar en opa nam mij (met mijn moeder en soms andere familie) drie keer per jaar mee naar Go Ahead: tegen Ajax, Feyenoord en PSV. Namen altijd de zij-ingang bij de Brinkgreverweg, tussen de huizen door. Na de degradatie en verhuizing van mijn grootouders naar Groenlo niet veel meer geweest, maar Go Ahead altijd min of meer blijven volgen. Altijd ook een zwak voor gehouden. Anderhalf jaar geleden nog een keer met opa en moeder en wat meer familie bij Go Ahead-AGOVV geweest. Draag bij mijn eigen trainingen nog vaak en trots een Go Ahead-shirt, al is die inmiddels minstens 5 jaar oud en misschien al wel 10. Kan me dus geen echte fan/supporter noemen, maar een deel van mijn hart klopt toch rood-geel. _O__O_ Overigens: Go Ahead Eagles heeft de gewenste nieuwe spits binnen. De ploeg versterkte zich dinsdag met Marnix Kolder. De aanvaller speelde de laatste twee jaar bij Veendam. Daar speelde hij in totaal twaalf jaar. Tussendoor kwam hij ook in actie voor FC Groningen en VVV-Venlo. In totaal maakte Kolder 98 doelpunten in 363 duels. Kolder leek eerder te gaan spelen voor Harkemase Boys in de topklasse, maar vertrekt nu dus naar Deventer. Naast Kolder zal vrijdag ook Niklas Tarvajärvi zich melden in Deventer. Hij komt over van het Duitse Karlsruhe. 'Niklas komt terug vanuit een blessure en zal even nodig hebben. Maar een speler met zijn kwaliteiten willen we er graag bij hebben', aldus Marc Overmars op de website van GA Eagles. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Kolder is een goeie Jupiler-spits, en Tarvajarvi zal ook zeker een goede aankoop zijn. Go Ahead heeft leuk team dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2011 Jasper Heusinkveld Patrick ter Mate Peter van der Vlag Verdediger Dave Bus Freek Heerkens Michael Jansen Khalid Karami Jan Kromkamp Middenvelder Michal Janota Glenn Kobussen Joep v/d Ouweland Resit Schuurman Joey Suk Ruud Wellenberg Yannick de Wit Aanvaller Jarchinio Antonia Patrick Gerritsen Xander Houtkoop Omar Kavak Gersom Klok Tcho Tcho Nzuzi-Makuso Frank van der Zwan Marnix Kolder Niklas Tarvajärvi Opstelling in mijn ogen: ------------------vd Vlag------------------ Karami--Heerkens---Bus---Janssen --Schuurman--Janota--Kromkamp- --Antonia------Kolder------Houtkoop- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Denk Tcho-Toch als rechtsbuiten, maakt meer indruk dan Antonia. En op den duur Tarvajarvi in de spits. En misschien Schuurman of Kromkamp rechtsback, want V D Ouweland heeft echt een goede voorbereiding achter de rug. Die hoort erin te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nee ik vind antonia meer dreiging hebben, snelheid, actie maar moet toch echt aan zijn voorzet gaan werken, want die is dramatisch. Over Tarvajarvi heb ik geen idee wat ik moet verwachten op het moment dus heb ik Kolder nog even in de spits gezet. Overigens zeg je dat vd Ouweland een goede voorbereiding achter de rug heeft, maar ik vind dat Karami nog meer verbaasd heeft dus dat hij sowieso (wanneer hij tekent) de rechtsback verdiend. Ook vind ik dat Kromkamp een meer centrale rol verdiend of het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 2 augustus 2011 Share Geplaatst 2 augustus 2011 Nee ik vind antonia meer dreiging hebben, snelheid, actie maar moet toch echt aan zijn voorzet gaan werken, want die is dramatisch. Over Tarvajarvi heb ik geen idee wat ik moet verwachten op het moment dus heb ik Kolder nog even in de spits gezet. Overigens zeg je dat vd Ouweland een goede voorbereiding achter de rug heeft, maar ik vind dat Karami nog meer verbaasd heeft dus dat hij sowieso (wanneer hij tekent) de rechtsback verdiend. Ook vind ik dat Kromkamp een meer centrale rol verdiend of het middenveld. Karami heeft ondertussen al getekend. Tja, het wordt hoe dan ook een puzzel voor Joop Gall, heeft echt een luxeprobleem op het middenveld. De voorbereiding van Antonia is echt niet goed hoor, heb hem 4 keer gezien, maar het was niet best. Heeft wel 2 prachtige goals gemaakt, maar verder niet heel veel laten zien. Tcho-Tcho daar in tegen heeft wel laten zien wat hij in huis heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2011 Ooh over Karami heb ik wat gemist dan. Maar Antonia vond ik tegen mallorca niet slecht hoor. Alleen zoals ik al zei, de voorzet, is bij hem matig. Tcho-Tcho, tja moet 't maar zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Heb er zin in, vanavond weer een avondje Adelaarshorst, Come On Eagles. Telstar moet te doen zijn, heb er vertrouwen in. Dit worden de opstellingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Die spitsennaam :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Kijk vanavond maar de samenvatting, dan hoor je hem ook. Gaat dit seizoen nog wel verrassen denk ik. Heeft een goede voorbereiding achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Go Ahead heeft een goed team, zeker voor de Jupiler. Telstar heeft alleen een goed centraal duo de rest is ook niet wat volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 5 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 5 augustus 2011 Vanavond weer eindelijk:D Zo fucking zin in he. Hele dag al met eagles liedjes in me kop etc, al heb ik dat normaal ook. Maarja. Vanaf half 7 supp home:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 5 augustus 2011 Share Geplaatst 5 augustus 2011 Moet te doen zijn, iig succes! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Het was erg matig met name in de tweede helft zeg afgelopen vrijdag. Het is iig mooi dat de drie punten binnen zijn. Rare wissel van Gall dat die Kolder voor Tcho Tcho deed was naar mijn idee niet nodig geweest. Je zag gewoon dat er in de tweede helft te weinig creativiteit was op het middenveld waardoor de countermogelijkheden slonken. Verder viel me Karami goed op, deed het naar behoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 8 augustus 2011 Share Geplaatst 8 augustus 2011 Het was inderdaad niet heel goed de tweede helft, maar drie punten. Dat is het belangrijkste. Tcho-Tcho was geblesseerd, vandaar de wissel. Had liever gezien dat Antonia werd gewisseld en Tcho-Tcho naar rechts, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2011 Ga je vrijdag nog Remco? 't is dat ik op vakantie ben anders was ik er wel bij geweest. :( Dan maar vanaf de camping via EL kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Nee, moet eerst werken. En begint vroeg, dat ga ik sowieso niet redden dus inderdaad maar op tv kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 9 augustus 2011 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2011 pieperd heb je geen vakantie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 9 augustus 2011 Share Geplaatst 9 augustus 2011 Nee, na deze week. Nog 3 dagen afzien, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten