Beppu Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 I'm not surprised motherfuckers:D genieten zeg. Ben erg benieuwd naar de post match interviews van Conor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Klasse van Conor, netjes blijven staan, sportief. Interview nog geven, geen excuses bedenken. Zijn er velen die dat niet doen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Zo is ie ook gewoon altijd hè. Voor de pot trashtalken, maar daarna meestal erg respectvol naar tegenstanders toe. Zoals het hoort. Blijf het een baas vinden, doet een verlies als deze niks aan af. Jammer genoeg Diaz niet KO gekregen (terwijl die hem wel een paar keer goed raakte, maar die Diaz kan ook echt niet KO), daarna arrogant gaan doen, werd goed geraakt en meneer was gassed. Zo Conor nog nooit gezien en dan weet je al dat het misgaat (wist ik al voor de pot maar wil niet teveel met mijn kennis gaan pochen), zag eruit alsof hij helemaal kapot was. Probeerde het nog even, zag dat het geen zin meer had en ging volgens mij puur naar de grond om niet knock-out geslagen te worden, maar om via een submission te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Zo is ie ook gewoon altijd hè. Voor de pot trashtalken, maar daarna meestal erg respectvol naar tegenstanders toe. Zoals het hoort. Blijf het een baas vinden, doet een verlies als deze niks aan af. Jammer genoeg Diaz niet KO gekregen (terwijl die hem wel een paar keer goed raakte, maar die Diaz kan ook echt niet KO), daarna arrogant gaan doen, werd goed geraakt en meneer was gassed. Zo Conor nog nooit gezien en dan weet je al dat het misgaat (wist ik al voor de pot maar wil niet teveel met mijn kennis gaan pochen), zag eruit alsof hij helemaal kapot was. Probeerde het nog even, zag dat het geen zin meer had en ging volgens mij puur naar de grond om niet knock-out geslagen te worden, maar om via een submission te verliezen. Denk dat die een beetje hetzelfde heeft wat Overeem altijd heeft, Conor is natuurlijk nooit echt meerdere malen goed geraakt (behalve tegen Mendes misschien) en raakte misschien in paniek na een tijdje, waardoor zn reflexen niet helemaal meer je van het waren, ik bedoel zo heeft Overeem van fucking Bigfoot en Rothwell verloren. Blijft altijd interessant hoe dat werkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 en ging volgens mij puur naar de grond om niet knock-out geslagen te worden, maar om via een submission te verliezen. Nou zeg dat. Ik dacht meteen WTF DOE JE NOU LUL :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Nou zeg dat. Ik dacht meteen WTF DOE JE NOU LUL :) Nja kan je hem niet kwalijk nemen, denk dat wij nog veel minder rationelere keuzes zullen maken na wat klappen geïncasseerd te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Dacht ik in eerste instantie ook hoor. Kon het echter al nooit meer winnen, die Diaz heeft een zieke stamina en een chin waar je U tegen zegt, zelf was hij gassed en dan heb je 2 keuzes: of je laat je (T)KO slaan, of je laat je submitten. Zou dan ook het laatste kiezen en dan snel tappen, is misschien wel laf, maar dan kan je over een paar maandjes wel weer een dikke paycheck ophalen. Edit: Persconferentie was weinig boeiends, alleen laatste wat Diaz zei was wel mooi :D Moet je wel even hier klikken, anders weet je niet waar die het over heeft. Begin Nate ook wel te waarderen, blijft een lompe, asociale wannabe-gangster met een enorm spraakgebrek, maar in de octagon is het wel een beest. Niet de mooiste stijl, maar gaat niet KO, ondanks dat hij ook graag mensen uitdaagt. Beetje zoals Conor dus. Deze mannen zijn goudmijntjes voor de sport, mooi om te zien en gaan nooit vervelen. Kan niet wachten op de volgende fights van deze artiesten. Edit II: Jose Aldo Junior ✔ @josealdojunior See ya at #UFC200, @TheNotoriousMMA. Your fairy tale is over. You got nowhere to run now. Time to a rematch, pussy. Die Aldo :-D Die heeft nog last van die tikken op zijn muil denk ik (lees: hoop ik). Dit kan je niet menen toch? Meneer trekt zichzelf altijd terug uit title fights en lag na 13 seconden dood op de grond, om vervolgens dit de wereld in te sturen? Dan ben je helemaal een mongool zeg :-D Oja, niet te vergeten dat meneer zelf niet op zo'n short notice wilde vechten. Ga echt keihard stuk hier zeg. Zelden iemand zich zo hard voor lul zien zetten. 6 maart 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Moet van de bond. WWE style ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Neeeeee Conor wat doe je nou? :( Gadverdamme zeg :cab: Echt ziek van deze loss.. EDIT: Zo ik ben weer tot rust gekomen. Nog steeds wel ziek van de loss, maar een beetje zelf uitgelokt. Eerste ronde de dominantere partij om in de 2e ronde te lopen spelen met Nate. Die raakte Conor een paar keer goed en toen was het klaar. Wel eens met The Kerfts trouwens, Conor is eigenlijk nog nooit echt goed geraakt. En als hij dan al geraakt was dan was dat door gasten met toch wel iets minder power dan Nate Diaz. Het werd gewoon desperation mode, niets aan te doen. De rest van de card was niet best. Leuke overwinning van Tate, gun het er ergens wel. Maar over niveau kunnen we het niet echt hebben. Op die submission poging in ronde 2 en de uiteindelijke winst van beide dames niet zoveel gezien. Deze fight bevestigd voor mij wel meer dat Ronda haar gameplan tegen Holly gewoon echt debiel was. Met een soortgelijke aanpak als Miesha had ze haar titel waarschijnlijk gewoon gehouden. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Die decision bij Anderson vs. Lawlor was echt raar ja. Echt geen idee hoe ze aan een unanimous 30-27 komen :cab: Nu op naar (hopelijk) vuurwerk tussen Cormier vs. Jones II :< 6 maart 2016 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Neeeeee Conor wat doe je nou? :( Gadverdamme zeg :cab: Echt ziek van deze loss.. EDIT: Zo ik ben weer tot rust gekomen. Nog steeds wel ziek van de loss, maar een beetje zelf uitgelokt. Eerste ronde de dominantere partij om in de 2e ronde te lopen spelen met Nate. Die raakte Conor een paar keer goed en toen was het klaar. Wel eens met The Kerfts trouwens, Conor is eigenlijk nog nooit echt goed geraakt. En als hij dan al geraakt was dan was dat door gasten met toch wel iets minder power dan Nate Diaz. Het werd gewoon desperation mode, niets aan te doen. De rest van de card was niet best. Leuke overwinning van Tate, gun het er ergens wel. Maar over niveau kunnen we het niet echt hebben. Op die submission poging in ronde 2 en de uiteindelijke winst van beide dames niet zoveel gezien. Deze fight bevestigd voor mij wel meer dat Ronda haar gameplan tegen Holly gewoon echt debiel was. Met een soortgelijke aanpak als Miesha had ze haar titel waarschijnlijk gewoon gehouden. [MENTION=12112]The Kerfts[/MENTION]; Die decision bij Anderson vs. Lawlor was echt raar ja. Echt geen idee hoe ze aan een unanimous 30-27 komen :cab: Nu op naar (hopelijk) vuurwerk tussen Cormier vs. Jones II :< Bijna helemaal mee eens, behalve met het feit dat Nate niet echt een powerstoter is. Vecht puur op volume, zn stoten zijn meer flicks en hij rockte hem door goede timing en volume, daarom heeft die ook zo'n goede cardio. Mja dat van Tate en Holm klopt 100%. Vond het gewoon niet een echt gevecht, beiden waren ze een beetje angstig om te engagen, omdat ze beiden een hele duidelijke zwakte hebben. Dat van Ronda weet ik dan niet direct, omdat Holm de judo takedowns goed verdedigde, itt de double legs van Tate. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Klopt wat je zegt hoor. Bedoelde eigenlijk meer dat Nate in principe meer power in z'n stoten heeft dan vrijwel iedere andere featherweight waar Conor tegen gevochten heeft. Ondanks het feit dat Nate niet echt met bombs strooit. Holly verdedigde ook goed hoor tegen Ronda. Maar had in die fight niet echt het idee dat Ronda heel erg op zoek was naar de takedown. Die was meer bezig met laten zien dat haar stand-up goed genoeg was. Met als gevolg dat ze tegen stoten aan bleef rennen. En Miesha liet wel duidelijk zien dat Holly op de grond (op dit moment) niet echt veel in te brengen heeft. Bij beide pogingen van Miesha leek het wel pure paniek bij Holly. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen in die divisie. Die rematch Holm vs. Rousey gaat er nu voorlopig niet komen lijkt me. Heb überhaupt geen idee of Ronda alweer in staat is om te vechten. Meest logische lijkt nu Tate vs. Rousey. Overigens zit er nog wel een lekkere fight night voor UFC 197. Die fight night met Khabib vs. Ferguson. Heb Khabib nog nooit live gezien, dus ben wel benieuwd naar zijn capaciteiten. Zeker nu hij er zo lang uit is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2016 Klopt wat je zegt hoor. Bedoelde eigenlijk meer dat Nate in principe meer power in z'n stoten heeft dan vrijwel iedere andere featherweight waar Conor tegen gevochten heeft. Ondanks het feit dat Nate niet echt met bombs strooit. Holly verdedigde ook goed hoor tegen Ronda. Maar had in die fight niet echt het idee dat Ronda heel erg op zoek was naar de takedown. Die was meer bezig met laten zien dat haar stand-up goed genoeg was. Met als gevolg dat ze tegen stoten aan bleef rennen. En Miesha liet wel duidelijk zien dat Holly op de grond (op dit moment) niet echt veel in te brengen heeft. Bij beide pogingen van Miesha leek het wel pure paniek bij Holly. Ben wel benieuwd wat ze nu gaan doen in die divisie. Die rematch Holm vs. Rousey gaat er nu voorlopig niet komen lijkt me. Heb überhaupt geen idee of Ronda alweer in staat is om te vechten. Meest logische lijkt nu Tate vs. Rousey. Overigens zit er nog wel een lekkere fight night voor UFC 197. Die fight night met Khabib vs. Ferguson. Heb Khabib nog nooit live gezien, dus ben wel benieuwd naar zijn capaciteiten. Zeker nu hij er zo lang uit is geweest. UFC on FOX he, dat zijn altijd goede cards. Ja Khabib is mn main man natuurlijk, is tot nu toe de meest dominante vechter in de lagere gewichtklasses, ik denk dat Ferguson veruit de grootste uitdaging voor hem in de divisie is. Ferguson heeft een goede D'Arce, een goede RNC, volgens mij ook een goede Guillotine, dus dat is wel iemand die als je een takedown verkeerd shoot dat het meteen over is. Daarnaast is die een hele sterke pressure vechter, wat Khabib ook is, bewegen allebei heel goed. Ferguson wordt wel veel meer geraakt dan Khabib, Khabib heeft gewoon RDA 3 ronden volledig geneutraliseerd en dat is toch de champ, wat er ook gezegd is. Ben er 100% zeker van dat degene die dit gevecht wint, kampioen wordt. Pakken beiden RDA met gemak denk ik. Mja ben erg benieuwd. :P Khabib natuurlijk lang uitgeweest, zijn wat mensen die hem saai vinden, maar kan me daar niet in vinden. Lay and pray doet hij niet aan, hij is altijd actief bezig, doet de ene slam na de andere en breekt gewoon tegenstanders mentaal ermee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Nate Diaz.. :love: Gunde het hem wel na interview met zo een business zender. Werd een beetje zielig hoe makkelijk Conor bij hem aan het kloten was, hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Wel opvallend dat Conor dan zo realistisch en berustend is in de interviews na de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Aldo leek ook meer gefocused. Duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 (bewerkt) Niet dan? Lekker makkelijk achteraf je gram halen omdat de uitslag in je voordeel uitpakt, maar kijk ff naar de oorzaak. 'Focus' was imo niet debet aan deze nederlaag. Kwaliteiten op de grond van Diaz gewoon stukken beter, en dat was vooraf ook aangegeven door meerdere mensen (volgens mij hier ook), samen met nog andere dingen zoals de stap naar een hoger gewicht en het feit dat Conor nooit echt tikken heeft gekregen, enz enz maar die staan hier sowieso al gepost 6 maart 2016 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Oh nee zo bedoelde ik dat ook niet, al lijkt het wel zo hoe het er nu staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 I stormed in and put it all on the line. I took a shot and missed. I will never apologize for taking a shot. Shit happens. I'll take this loss like a man. I will not shy away from it. I will not change who I am. If another champion goes up 2 weights let me know. If your tired of me talking money, take a nap. I'll still be here when you wake up with the highest PPV and the gate. Still talking multi 7's. Thank you to the true support and fuck the hate that came out of the woodwork. I love it all. Its still steak for breakfast. I've been here many times in my life in some form or another. I'll eat it all and come back stronger. Aldo you are a pussy. Dos anjos you are a pussy. When the history books are written, I showed up. You showed up on Twitter. To the fans! Never ever shy away from challenges. Never run from adversity. Face yourself head on. Nate I will see you again. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 "Gang signs with one hand choking me out with the other hand" - Conor McGregor :-D Stuk om deze comment op FB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leroy Geplaatst 6 maart 2016 Share Geplaatst 6 maart 2016 Vannacht en vooral natuurlijk vanochtend met open mond zitten kijken naar wat er allemaal gebeurde. Tate gunde ik het na twee rondes al omdat Holm gewoon niet haar bereik vond en geen ritme had alle rondes. Tja en Conor.. Eerlijk. Ik ben en blijf een fan van Conor. Maar Conor kwam hier tegenover een jongen te staan met een groter bereik, langer dan hem en met een kin van beton. Daar heeft ie al een heeeele tijd niet tegenover gestaan en dat was te merken. Na de tweede spinning heel werd ie een beetje paniekerig en dat zag je terug in zijn vechten. Eerste keer in lange tijd dat een gevecht niet gaat zoals hij in zijn hoofd heeft en dat heeft hem genekt in deze. Diaz bleef koel en pakte zijn momentum goed. Ik gun het Diaz niet, puur omdat ik het echt een domme kracht vind. Zit geen inhoud in. Conor is witty, een charmeur maar tegelijkertijd ook een vent als ie verliest. Conor komt terug, maar ik denk dat dit gevecht in deze gewichtsklasse één klasse te hoog is voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2016 (bewerkt) Damn _O_ Lekkere main card, zieke ko's van Bossé en Hunt en een gevecht van het jaar contender met Magny en Lombard _O_ Hoe Magny die eerste ronde overleefde _O_ Die is heel hard gestegen op mn favoriete vechters lijst. Verder mn man Jouban ook een zeer goede win, dus heb genoten. Doei Frank (d) 20 maart 2016 bewerkt door The Kerfts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Damn _O_ Lekkere main card, zieke ko's van Bossé en Hunt en een gevecht van het jaar contender met Magny en Lombard _O_ Hoe Magny die eerste ronde overleefde _O_ Die is heel hard gestegen op mn favoriete vechters lijst. Verder mn man Jouban ook een zeer goede win, dus heb genoten. Doei Frank (d) Vond je niet dat die scheids bij zowel Magny, maar zeker bij Lombard echt veel te lang door liet gaan? Lombard deed echt helemaal niets meer die laatste minuut van de eerste ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 20 maart 2016 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2016 Vond je niet dat die scheids bij zowel Magny, maar zeker bij Lombard echt veel te lang door liet gaan? Lombard deed echt helemaal niets meer die laatste minuut van de eerste ronde. Bij Magny echt niet, die blokte de helft van zn punches zeer goed, bleef zich verdedigen, bleef bewegen, was niet out, deed alles om erin te blijven en dat lukte, plus dat hij zich altijd goed kan herstellen, tegen Hyun Gyu Lim ging het ongeveer hetzelfde. Bij Lombard misschien wel iets te lang ja, al zat er niet veel kracht achter Magny zn stoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Heerlijke card ja. Wilde eigenlijk niet kijken omdat het me niet boeiend leek, maar op die wijvenpot na echt geweldige fights gezien. Die Kelly beviel me ook wel, heel goede submission defense en mepte er flink op toen die een goede positie had. Echt genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 20 maart 2016 Share Geplaatst 20 maart 2016 Leuke card ondanks de mindere namen. Onze Ierse vriend gaat waarschijnlijk een rematch houden op UFC 2001 Edit: Met Diaz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten