Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Update: 'Ajax wil Heracles-spits Dost hebben als opvolger Pantelic'

Woensdag, 31 maart 2010 om 12:04 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden

Bas Dost heeft over een gebrek aan opties niet te klagen. De spits van Heracles Almelo kan zijn contract in het Polman Stadion verlengen, maar staat ook in de belangstelling van vijf verengingen. “De belangstelling voor Bas is groot en daar zitten een topclub, een interessante buitenlandse club en clubs uit het linkerrijtje van de Eredivisie bijâ€, zegt zaakwaarnemer Henk Nienhuis.

Vorige week liet Dost nog weten dat hij waarschijnlijk zijn contract zou gaan verlengen, maar dat is inmiddels geen zekerheid meer. “Het bevalt Bas uitstekend bij Heracles en ik sluit niet uit dat hij blijft, maar er kan de komende weken best iets voorbijkomen dat te interessant is om te weigerenâ€, zegt Nienhuis in Voetbal International. “Binnenkort gaan we met de geïnteresseerde clubs om tafel.â€

Jan Smit, voorzitter van de club uit Almelo, is er van overtuigd dat de spits bij Heracles blijft. Dost heeft nog een contract tot de zomer van 2011 en Heracles heeft een optie om de verbintenis met één seizoen te verlengen. "Ik ga er dan ook honderd procent van uit dat Bas bij ons blijftâ€, zei de preses. “Bas is de meest trefzekere Nederlander op de topscorerslijst en spits van Jong Oranje. Een speler van een dergelijk kaliber moet je rechtstreeks naar het buitenland verkopen en niet aan een andere Nederlandse club."

Update 12:04 - 'Ajax wil Dost als vervanger Pantelic'

De Nederlandse topclub waar Henk Nienhuis over spreekt, blijkt Ajax te zijn. Bronnen binnen de Amsterdamse club bevestigen aan Sportweek dat de lange aanvaller in beeld is om Marko Pantelic op te volgen, die aan het einde van het seizoen zal vertrekken. "Ajax volgt hem, zoals nog enkele andere clubs. Die andere clubs hebben al een bod neergelegd bij Heracles. Ajax voor zover ik weet nog niet", reageert Nienhuis. Dost heeft een voorliefde voor Ajax en wil graag naar Amsterdam.

Laat ze maar flink betalen. miljoentje of 5/6 en ik breng hem op de fiets naar Amsterdam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woensdag, 31 maart om 16:18 - Heracles Almelo heeft de optie in het contract van Olivier ter Horst gelicht. De jonge verdediger die in de zomer overkwam van Jong PSV speelt nog twee seizoenen in het Zwart-Wit.

De 20-jarige verdediger kwam dit seizoen zes maal in actie in de hoofdmacht van trainer Gertjan Verbeek. Ter Horst speelt daarnaast in de Beloften van Heracles.

Goed bezig meneer Smit, talentvolle speler en leuke gast ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heracles haalt Houtkoop van Emmen

Xander Houtkoop speelt de komende twee seizoenen bij Heracles Almelo. De 21-jarige aanvaller komt transfervrij over van SC Heerenveen, maar speelt dit seizoen op huurbasis bij FC Emmen.

Voor de ploeg uit de Jupiler League speelde hij dit seizoen 35 wedstrijden, daarin maakte hij drie doelpunten. "Een getalenteerde jongen die bij Heerenveen een goede opleiding heeft genoten en graag naar Heracles Almelo komt om zich te ontwikkelen. We zijn heel tevreden dat we weer een jonge talentvolle voetballer aan ons hebben kunnen binden", aldus directeur Nico-Jan Hoogma.

Ik ken hem niet. Iemand die weet of het een goed talent is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verbeek komt tot vergelijk met AZ en verlaat Heracles

22/04/2010 11:55

Heracles Almelo moet op zoek naar een nieuwe trainer. Gertjan Verbeek gebruikt de ontsnappingsclausule in zijn contract en vertrekt naar AZ.

Verbeek heeft een contract tot medio 2012 bij Heracles, waar hij afgelopen zomer aantrad als opvolger van Gert Heerkes. In de verbintenis werd een clausule opgenomen die de trainer de gelegenheid bood te vertrekken indien een topclub zich zou melden.

Van die mogelijkheid maakt Verbeek gebruik. De 47-jarige trainer verlaat Heracles na dit seizoen om aan de slag te gaan in Alkmaar. AZ, dat een opvolger zocht voor de tussenpaus Dick Advocaat, bereikte met de oefenmeester overeenstemming over een contract voor drie jaar.

Wel balen maarja, AZ is ook wel weer een uitdaging.

Ik hoop trouwens wel dat Kruzen nu de kans krijgt zich te bewijzen als hoofdtrainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend seizoen wordt met Bosz denk ik weer een seizoentje niks, plaatsje 13 ofzo.

Even voor alle duidelijkheid, maar plaats 13 voor Heracles is echt niet zo verkeerd hoor :cab: Dit seizoen was gewoon een uitschieter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rond de 12e plaats zou goed zijn volgend jaar. Dit kunstje op nieuw flikken zie ik niet gebeuren, maar als we Willie moeten geloven kan het nog beter.

Ben trouwens benieuwd welke spelers er komen en gaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites