Richarð. Geplaatst 7 juli 2018 Share Geplaatst 7 juli 2018 Almelose Selectie 1-7 Heracles Almelo 1-0 (Penalty) 1-1 Vermeij 1-2 Kuwas 1-3 Eigen doelpunt 1-4 Van den Buijs 1-5 Konings 1-6 Niemeijer 1-7 Van der Water Het traditionele begin van de voorbereiding; de wedstrijd tegen Almelose Selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 19 januari 2021 Share Geplaatst 19 januari 2021 ben benieuwd of er de komende transferperiode nog wat bij komt... tot nu toe vrij realistische namen die genoemd worden (zirkzee en kutucu), Van der Water lijkt ook naar Amerika te verkassen... Met Bakis als spits gaat het nog een pittige 2e seizoenshelft worden, missen momenteel veel te veel scorend vermogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Kutucu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Kutucu als nieuwe spits zou geweldig zijn, zie ik ons zomaar nog een gooi doen naar de play-offs europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 Nieuwe spits is wel nodig. Ben nog geen fan van Bakis (had ik meer van verwacht) en nooit geweest van Szöke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 13 minuten geleden zei Richarð.: Nieuwe spits is wel nodig. Ben nog geen fan van Bakis (had ik meer van verwacht) en nooit geweest van Szöke. Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 1 minuut geleden zei van der Water: Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. Bakis wil ik nog niet te snel afschrijven, maar ben er wel bang voor. Szöke komt inderdaad gewoon te kort. Nooit geweten wat ze daarin gezien hebben. En heb Burgzorg nog weinig in de spits gezien, maar die goal van gisteren was gewoon prima. Zie ik beide eerder genoemde spitsen niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 januari 2021 Share Geplaatst 21 januari 2021 https://www.heracles.nl/2021/01/21/heracles-almelo-versterkt-zich-met-ahmed-kutucu/ transfer is nu definitief, hopelijk kan ie tegen heerenveen dit weekend al wat minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 januari 2021 Share Geplaatst 23 januari 2021 Prima debuut van kutucu, meteen belangrijk met een assist. Had wel die kans mogen maken in de 94e minuut, maar hier gaan we nog veel plezier aan beleven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 https://www.nu.nl/voetbal/6179348/heracles-laat-veelbesproken-vloet-voorlopig-geen-wedstrijden-meer-spelen.html Lijkt me verstandig. Die man zijn contract ontbinden was de enige juiste keuze geweest, maarja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 Die invalbeurt was echt gênant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Thierryvane: Die invalbeurt was echt gênant. On-ge-lo-ve-lijk inderdaad. Ben zelf Twente supporter, woon in hartje Twente en ken dus ook veel Heracles supporters. Stuk voor stuk vonden ze het genant, ongelovelijk, ordinair, een middelvinger naar het desbetreffende gezin, respectloos, en ga zo maar door. 20 januari 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 12 minuten geleden zei Jotew: https://www.nu.nl/voetbal/6179348/heracles-laat-veelbesproken-vloet-voorlopig-geen-wedstrijden-meer-spelen.html Lijkt me verstandig. Die man zijn contract ontbinden was de enige juiste keuze geweest, maarja. Ik denk dat ze dat pas doen na een eventuele uitspraak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 1 minuut geleden zei Erwin.: Ik denk dat ze dat pas doen na een eventuele uitspraak Tsja, zo is de wetgeving he: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maargoed, in dit geval is het nu al wel duidelijk, echter is er nog geen gerechtelijke uitspraak helaas. Maar Rai onderinVloet hoeft in ieder geval in de Nederlandse stadions niet op sympathie te rekenen gok ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 24 minuten geleden zei Erwin.: Ik denk dat ze dat pas doen na een eventuele uitspraak klopt idd. anders heb je als hij wordt vrijgesproken (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt), straks nog als club een rechtszaak aan je broek omdat zijn ontslag niet gegrond was. Daarnaast had Wormuth hem natuurlijk nooit mogen opstellen, vraag me dan ook af of hij dit had gedaan als hij volgend jaar ook nog trainer bij Heracles was geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 Man man man Heracles, beschamend.. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/heracles-diep-geschokt-na-nieuwe-feiten-in-zaak-rai-vloet-speler-per-direct-geschorst~acc64409/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 73 kilometer te hard en ook nog veelste veel drank op. Ja dan kan je beter niet meer vertonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 22 januari 2022 Share Geplaatst 22 januari 2022 54 minuten geleden zei La Pulga: 73 kilometer te hard en ook nog veelste veel drank op. Ja dan kan je beter niet meer vertonen. en zelf dan ook nog eens in de slachtofferrol kruipen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 https://www.voetbalzone.nl/nieuws/heracles-wil-stunten-en-start-gesprekken-met-bas-dost-n-brandley-kuwas/420310 Ja, het is wederom oud bekenden terughalen en zelf ben ik daar niet altijd even kapot van. Maar een Dost en Kuwas zijn natuurlijk gewoon directe versterkingen voor het huidige Heracles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax. Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 9 minuten geleden zei Richarð.: Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax. Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht. Wedstrijd had gestaakt moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 44 minuten geleden zei Richarð.: Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax. Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht. Viergever weer ouderwets aan het schijnverdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 Die Lammers blijft hoofdtrainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 14 juni 2023 Share Geplaatst 14 juni 2023 46 minuten geleden zei cimbomcu: Die Lammers blijft hoofdtrainer? Lijkt er vooralsnog wel op. Hoor/lees geen geluiden over een mogelijke vervanger en hij heeft ook nog een contract voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 Op 14-6-2023 om 13:50 zei Richarð.: Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax. Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht. Kuwas zou echt heerlijk zijn als die terugkomt. Technisch een van de beste die wij gehad hebben. Kan zomaar een koningstrio vormen met Dost en Hansson (als hij blijft) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten