Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Heracles Almelo

Hyllus

Aanbevolen berichten

Almelose Selectie 1-7 Heracles Almelo

1-0 (Penalty)

1-1 Vermeij

1-2 Kuwas

1-3 Eigen doelpunt

1-4 Van den Buijs

1-5 Konings

1-6 Niemeijer

1-7 Van der Water

Het traditionele begin van de voorbereiding; de wedstrijd tegen Almelose Selectie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben benieuwd of er de komende transferperiode nog wat bij komt... tot nu toe vrij realistische namen die genoemd worden (zirkzee en kutucu), Van der Water lijkt ook naar Amerika te verkassen... Met Bakis als spits gaat het nog een pittige 2e seizoenshelft worden, missen momenteel veel te veel scorend vermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Richarð.:

Nieuwe spits is wel nodig. Ben nog geen fan van Bakis (had ik meer van verwacht) en nooit geweest van Szöke.

Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei van der Water:

Bakis en Szoke komen ook gewoon te kort, moet wel zeggen dat ik Burgzorg in de spits niet verkeerd vond met zijn fysiek, maar is wel echt nood aan een goede spits. 

Bakis wil ik nog niet te snel afschrijven, maar ben er wel bang voor. Szöke komt inderdaad gewoon te kort. Nooit geweten wat ze daarin gezien hebben.

En heb Burgzorg nog weinig in de spits gezien, maar die goal van gisteren was gewoon prima. Zie ik beide eerder genoemde spitsen niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Die invalbeurt was echt gênant. 

On-ge-lo-ve-lijk inderdaad. Ben zelf Twente supporter, woon in hartje Twente en ken dus ook veel Heracles supporters. Stuk voor stuk vonden ze het genant, ongelovelijk, ordinair, een middelvinger naar het desbetreffende gezin, respectloos, en ga zo maar door.

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Erwin.:

Ik denk dat ze dat pas doen na een eventuele uitspraak

Tsja, zo is de wetgeving he: onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Maargoed, in dit geval is het nu al wel duidelijk, echter is er nog geen gerechtelijke uitspraak helaas. Maar Rai onderinVloet hoeft in ieder geval in de Nederlandse stadions niet op sympathie te rekenen gok ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Erwin.:

Ik denk dat ze dat pas doen na een eventuele uitspraak

klopt idd. anders heb je als hij wordt vrijgesproken (wat me heel onwaarschijnlijk lijkt), straks nog als club een rechtszaak aan je broek omdat zijn ontslag niet gegrond was. 

Daarnaast had Wormuth hem natuurlijk nooit mogen opstellen, vraag me dan ook af of hij dit had gedaan als hij volgend jaar ook nog trainer bij Heracles was geweest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kuwas :<Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax.

Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Richarð.:

Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax.

Sowieso wel tevreden over het aankoopbeleid tot nu toe. Als de genoemde spelers allemaal komen. Vooralsnog een onbekende Duitser, Jannes Wieckhoff, en Brian De Keersmaecker die al aangekondigd zijn. Daarbij wordt Jetro Willems ook binnenkort verwacht.

Wedstrijd had gestaakt moeten worden. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Richarð.:

Kuwas Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax.

Viergever weer ouderwets aan het schijnverdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-6-2023 om 13:50 zei Richarð.:

Kuwas :<Was toen echt mijn favoriete speler. Mede door deze goal tegen Ajax.

Kuwas zou echt heerlijk zijn als die terugkomt. Technisch een van de beste die wij gehad hebben. Kan zomaar een koningstrio vormen met Dost en Hansson (als hij blijft)

Link naar opmerking
Deel via andere websites