Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Bij Vazquez heb ik zelf een Pedro gevoel. Een speler uitstekend in dienst van een club, maar volgens mij gewoon waardeloos er buiten. Vind hem ook geen meerwaarde voor Real puur op basis van zijn voetballende kwaliteiten.

En wat Sebas zegt. Jese houdt zich bezig met randzaken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetballend beter ha?

[YOUTUBE]1RsH54EHXx4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]_bABBNwcbpE[/YOUTUBE]

Wat leuk, gelukkig heeft Matuidi ook zulke filmpjes.

[Youtube]fT2AuGBy7Aw

[Youtube]AK971zAOgyI

Dit zegt toch uberhaupt niks over hun voetballende kwaliteiten, Philippe Mexes heeft ook de meest debiele doelpunten gescoord.

Matuidi is sowieso veel dynamischer dan Matic, en ook in de combinatie/kleine ruimte is Matuidi enorm goed. Defensief is Matic misschien iets beter, al beheerst Matuidi dat ook. In mijn ogen een veel betere speler dan Matic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matuidi is sowieso dynamisch beter, maar ook verdedigend. Alleen voetballend (allround) is Matic echt te ziek voor zijn bouw, hij is 1.94m hé? Matuidi is twee koppen kleiner. In dat kampioensjaar van Chelsea was hij ook echt heel goed, nu is het wel heel erg afgezakt, net zoals de rest maar bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Matuidi is sowieso dynamisch beter, maar ook verdedigend. Alleen voetballend (allround) is Matic echt te ziek voor zijn bouw, hij is 1.94m hé? Matuidi is twee koppen kleiner. In dat kampioensjaar van Chelsea was hij ook echt heel goed, nu is het wel heel erg afgezakt, net zoals de rest maar bon.

Wat bedoel je met voetballend allround?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom eens met argumenten. Kanté en Matuidi zijn imo meer complementair aan elkaar dan Kanté en Matic. Overigens hoop ik wel dat jullie hem niet halen, laat hem maar lekker in Parijs blijven

Ik zeg niet dat ik wel graag Kanté-Matic als duo wil he. Ook niet namelijk. Kanté - Cesc bijvoorbeeld wel.

Argumenten zijn dat ze dan beide creativiteit te kort komen, vaak kijken mensen naar de voorste 4 voor creativiteit (en terecht) maar juist die mensen moeten in stelling worden gebracht worden door de mensen achter hun. Kanté vind ik daarom een heerlijke aankoop hij heeft ook veel voetballende kwaliteiten en is ook een breker. Maar wanneer je Kanté naast Matic of Matuidi gaat zetten vind ik het weer iets te matig aanvallend gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites