Montass Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Bij Vazquez heb ik zelf een Pedro gevoel. Een speler uitstekend in dienst van een club, maar volgens mij gewoon waardeloos er buiten. Vind hem ook geen meerwaarde voor Real puur op basis van zijn voetballende kwaliteiten. En wat Sebas zegt. Jese houdt zich bezig met randzaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Ah oke thanks! Ben wel wat positiever na jullie reacties. Die randzaken, zoals Sebas al zei, had ik wel een beetje meegekregen. Dat liedje van hem, dat kon echt niet :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Denk Chelsea, veel betere voetballer en verdedigend sterker dan Matic imo Voetballend beter ha? [YOUTUBE]1RsH54EHXx4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]_bABBNwcbpE[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Voetballend beter ha? [YOUTUBE]1RsH54EHXx4[/YOUTUBE] [YOUTUBE]_bABBNwcbpE[/YOUTUBE] Wat leuk, gelukkig heeft Matuidi ook zulke filmpjes. [Youtube]fT2AuGBy7Aw [Youtube]AK971zAOgyI Dit zegt toch uberhaupt niks over hun voetballende kwaliteiten, Philippe Mexes heeft ook de meest debiele doelpunten gescoord. Matuidi is sowieso veel dynamischer dan Matic, en ook in de combinatie/kleine ruimte is Matuidi enorm goed. Defensief is Matic misschien iets beter, al beheerst Matuidi dat ook. In mijn ogen een veel betere speler dan Matic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matuidi is sowieso dynamisch beter, maar ook verdedigend. Alleen voetballend (allround) is Matic echt te ziek voor zijn bouw, hij is 1.94m hé? Matuidi is twee koppen kleiner. In dat kampioensjaar van Chelsea was hij ook echt heel goed, nu is het wel heel erg afgezakt, net zoals de rest maar bon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matuidi is sowieso dynamisch beter, maar ook verdedigend. Alleen voetballend (allround) is Matic echt te ziek voor zijn bouw, hij is 1.94m hé? Matuidi is twee koppen kleiner. In dat kampioensjaar van Chelsea was hij ook echt heel goed, nu is het wel heel erg afgezakt, net zoals de rest maar bon. Wat bedoel je met voetballend allround? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matic vind ik juist voetballend beter. Hoef Matuidi ook niet bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Op het moment dat Jesé op het punt stond om helemaal door te breken smeerde Kolasinac hem een blessure aan waardoor hij een jaar geblesseerd raakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matic vind ik juist voetballend beter. Hoef Matuidi ook niet bij Chelsea. Matuidi, jawel joh :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matuidi naast Kanté, goh. Dan zou je echt een beestachtig middenveld hebben hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Matuidi veel dynamischer dan Matic, zou een goeie zet zijn hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Relatief gelijkwaardige spelers denk ik, heb wel het idee dat Matuidi nog beter in de Premier League zou passen. Kanté en Matuidi op het middenveld zou inderdaad een fascinerend sterke zet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Nee dankje, net Frankrijk op het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Nee dankje, net Frankrijk op het EK. Kom eens met argumenten. Kanté en Matuidi zijn imo meer complementair aan elkaar dan Kanté en Matic. Overigens hoop ik wel dat jullie hem niet halen, laat hem maar lekker in Parijs blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Kom eens met argumenten. Kanté en Matuidi zijn imo meer complementair aan elkaar dan Kanté en Matic. Overigens hoop ik wel dat jullie hem niet halen, laat hem maar lekker in Parijs blijven Ik zeg niet dat ik wel graag Kanté-Matic als duo wil he. Ook niet namelijk. Kanté - Cesc bijvoorbeeld wel. Argumenten zijn dat ze dan beide creativiteit te kort komen, vaak kijken mensen naar de voorste 4 voor creativiteit (en terecht) maar juist die mensen moeten in stelling worden gebracht worden door de mensen achter hun. Kanté vind ik daarom een heerlijke aankoop hij heeft ook veel voetballende kwaliteiten en is ook een breker. Maar wanneer je Kanté naast Matic of Matuidi gaat zetten vind ik het weer iets te matig aanvallend gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Kante veel voetballende kwaliteiten? Vind dat gewoon een breker in een rijtje met Essien en Mikel z'n voorgangers bij Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Kanté beheerst dat wel. Niet dat hij mee gaat naar de 16 en goals/assists maar a la Anita toen bij Ajax. Snelle, korte pasjes, kort wegdraaien, het spel versnellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Kanté beheerst dat wel. Niet dat hij mee gaat naar de 16 en goals/assists maar a la Anita toen bij Ajax. Snelle, korte pasjes, kort wegdraaien, het spel versnellen. Zoals Busquets het invult bij Barca dus een beetje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Klein beetje dan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 3 augustus 2016 Share Geplaatst 3 augustus 2016 Kante veel voetballende kwaliteiten? Vind dat gewoon een breker in een rijtje met Essien en Mikel z'n voorgangers bij Chelsea. Hee hee niks tegen The Bison he _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Het seizoen in Frankrijk is ook weer begonnen. Bastia thuis tegen PSG. Jerson Cabral op de bank bij Bastia, Meunier op de bank bij PSG. Ben vooral benieuwd naar Pastore, die heeft echt een hele goede voorbereiding gedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Bloedsaaie eerste helft zeg, PSG speelt niks klaar Bastia 1 enorme kans gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Bloedsaaie eerste helft zeg, PSG speelt niks klaar Bastia 1 enorme kans gehad Ja het is niet veel he. PSG totaal inspiratieloos, hopelijk zet Emery ze even op scherp in de rust Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Psg moet toch nog een spits halen, niet eens een back-up spits. Kan toch helemaal niet voor zo'n ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 augustus 2016 Share Geplaatst 12 augustus 2016 Psg moet toch nog een spits halen, niet eens een back-up spits. Kan toch helemaal niet voor zo'n ploeg. Augustin hebben ze nog, beste speler van het EK -20. Maar ben het met je eens, Ben Arfa of Jesé in de spits gaat niet werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten