Hansje Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Michy Batshuayi _O_ Valt in en knalt er meteen twee goals in. Marseille van 1-0 naar 1-2. Hebben het de laatste tijd enorm lastig uit, dus dit zou echt een opsteker zijn. Edit- Goh, 2-2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Ik was sneller :dance: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Vond jij OM domineren? Na de 2-1 pas, maar toch niet de ganse wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Ja ok, eerste helft zat ik maar half te kijken ;c maar 2de helft vond ik ze veruit beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Ja ok, eerste helft zat ik maar half te kijken ;c maar 2de helft vond ik ze veruit beter. Niemand die het jou kwalijk neemt, één van de saaiste helften voetbal die ik ooit gezien heb! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Marseille :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Pff. Het is allemaal zo voorspelbaar zeg. Zo voorspelbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 februari 2015 Share Geplaatst 27 februari 2015 Na die 2-1 kon je er geld op inzetten dat ze het nog gingen weggeven ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Monaco - PSG straks om 9 uur. Geen Zlatan, Luiz weer als middenvelder ipv Rabiot. Ben benieuwd, krijg steeds meer vertrouwen in Cavani. Kan helaasch niet kijken aangezien het internet in m'n studentenhuis om te janken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Ook geen Berbatov... Ben aan het kijken, elke match in Stade Louis II moet ik denken aan deze legendarische beelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Iemand beelden van Toulouse vs. l'OM gezien? Dat verdedigen leek echt helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 Lyon! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Gefeliciteerd man Bartho, Ik ben nog steeds half in shock en verbijsterd over de prestatie van Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Gefeliciteerd man Bartho, Ik ben nog steeds half in shock en verbijsterd over de prestatie van Chelsea. Je verwoordt perfect mijn gevoel eventjes! (Weinig nuttige post, i know, maar weet geen blijf met de teleurstelling) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Gefeliciteerd man Bartho, Ik ben nog steeds half in shock en verbijsterd over de prestatie van Chelsea. Thanks Cimmie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Thanks Cimmie Volgende ronde geen Zlatan, Luiz, Verratti, toch? Mis ik nog iemand? Taaie klus die volgende ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 maart 2015 Share Geplaatst 12 maart 2015 Volgende ronde geen Zlatan, Luiz, Verratti, toch? Mis ik nog iemand? Taaie klus die volgende ronde. Ja dat wordt sowieso zwaar. Al ga je Zlatan (in deze vorm) en Luiz niet missen. Marquinhos is een stuk beter dan die krullenbol. En Zlatan kun je vervangen door Cavani in de punt en Lavezzi/Lucas op de flank. Tegen sterke ploegen zou ik Cabaye (mits fit) of Rabiot ipv Verratti. Als je Porto/Monaco loot, dan Pastore naar het middenveld en Lavezzi en Lucas/Bahebeck op de flanken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Het blijft wel heerlijk spannend zeg in Ligue 1. PSG daarnet ietwat verrassend met 3-2 verloren bij Bordeaux, misschien niet zo heel gek na zo'n zware emotionele CL wedstrijd. Zometeen Marseille-Lyon :< OM dat weer scoort als een tierelier de laatste weken en Lyon met dat geweldige duo Lacazette-Fekir. Lyon is leider en kan PSG op 4 punten zetten, als Marseille wint komt het naast PSG op 1 punt van Lyon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Heb hem ook even opgezet, heerlijk begin zeg:<. Heb van beide ploegen weinig gezien dit seizoen (niks), laat me graag verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 maart 2015 Share Geplaatst 15 maart 2015 Wat is die Thauvin van Marseille een fijne speler zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 3 april 2015 Share Geplaatst 3 april 2015 Martial _O_ Die Van Wolfswinkel heeft, volgens mij, ook al weken niet meer in de basis gestaan en/of gescoord... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Wie zit er klaar voor OM - PSG :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Zo Marseille-PSG :< OM: Mandanda - Dja Djédjé, Fanni, Morel, Mendy - Romao, Lemina - Thauvin, Payet, Ayew - Gignac PSG: Sirigu - Marquinhos, Silva, Luiz, Maxwell - Motta, Verratti, Matuidi - Cavani, Zlatan, Pastore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Ik zit d'r klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Zeker klaar : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten