De Stroot Geplaatst 31 december 2014 Share Geplaatst 31 december 2014 Júist als het een oefenwedstrijd is moet je toch jeugdspelers erin zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 Iemand die me wat meer kan vertellen over Nicolas Verdier (Brest)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 januari 2015 Share Geplaatst 10 januari 2015 PSG pijnlijk met 4-2 achter uit bij Bastia. Kwamen met 0-2 voor door Lucas en Rabiot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Die Lacazette van Lyon joh. Vandaag weer 2 goals, heeft er nu 19 in 20 wedstrijden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Goede spits, die lijken/kunnen ook gewoon kampioen te worden of Blanc wordt er uitgegooid binnen deze maand ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Hm, Bielsa's Marseille heeft een misstap gedaan dus dit weekend? Vind het wel gaaf overigens hoor dat Lyon. Al komt dat voornamelijk uit de periode dat ze het Real heel moeilijk maakte met koning Juninho en volgens mij zelfs Benzema nog. Vond dat een gave ploeg. Zou leuk zijn als Lyon of Marseille de titel kan pakken. Al doet Saint-Etienne het ook opvallend en onopvallend goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 PSG gewoon vierde. Moeten zich wel schamen eigenlijk zeg. Lyon gun ik het wel, leuk, jeugdig ploegje. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Hm, Bielsa's Marseille heeft een misstap gedaan dus dit weekend? Vind het wel gaaf overigens hoor dat Lyon. Al komt dat voornamelijk uit de periode dat ze het Real heel moeilijk maakte met koning Juninho en volgens mij zelfs Benzema nog. Vond dat een gave ploeg. Zou leuk zijn als Lyon of Marseille de titel kan pakken. Al doet Saint-Etienne het ook opvallend en onopvallend goed. Jep, vrijdag 2-1 verloren bij Montpellier, 2015 is voorlopig nog geen goed jaar voor Bielsa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ligt ook wel een beetje in de lijn der verwachtingen. Zit vaak bij een ploeg die na de eerste elf/twaalf niet echt hele goede vervangers heeft, dus gebruikt zijn a-ploeg, wat zijn tol begint te eisen na het nieuwe jaar. Nu wordt het dus interessant wat er gaat gebeuren, want Bielsa critici hebben het vaak over een instorten bij het mismanagen van deze moeilijke periode. Aan de andere kant, Marseille speelt geen Europees geloof ik, dus zo vermoeid mogen die boys ook weer niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ligt ook wel een beetje in de lijn der verwachtingen. Zit vaak bij een ploeg die na de eerste elf/twaalf niet echt hele goede vervangers heeft, dus gebruikt zijn a-ploeg, wat zijn tol begint te eisen na het nieuwe jaar. Nu wordt het dus interessant wat er gaat gebeuren, want Bielsa critici hebben het vaak over een instorten bij het mismanagen van deze moeilijke periode. Aan de andere kant, Marseille speelt geen Europees geloof ik, dus zo vermoeid mogen die boys ook weer niet zijn. Hoe zit dat qua trainingen? Dacht ooit gelezen te hebben dat hij hield van lange intensieve trainingen, dat zal ook wel zijn tol eisen na een tijdje. Oja en Blanc out please, ik verlang zo terug naar Ancelotti. Wat een baas was dat zeg. Al heb ik geen idee wie Blanc zou moeten vervangen. Qua kwaliteit zal je voor de absolute topmanagers moeten gaan, maar of die zin hebben in PSG. Conte zou ik toejuichen, maar die zal niet zomaar weggaan bij de nationale ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Ligt ook wel een beetje in de lijn der verwachtingen. Zit vaak bij een ploeg die na de eerste elf/twaalf niet echt hele goede vervangers heeft, dus gebruikt zijn a-ploeg, wat zijn tol begint te eisen na het nieuwe jaar. Nu wordt het dus interessant wat er gaat gebeuren, want Bielsa critici hebben het vaak over een instorten bij het mismanagen van deze moeilijke periode. Aan de andere kant, Marseille speelt geen Europees geloof ik, dus zo vermoeid mogen die boys ook weer niet zijn. Je zit daar met de Afrika cup nu he... Ayew is al weg bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Sirigu is ook niet zo'n topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Sirigu vind ik anders een uitstekende keeper hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Genieten van Lyon manman. Lekker elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 18 januari 2015 Share Geplaatst 18 januari 2015 Aardig ingekopt... Maar Zlatan gaat alles goed maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 PSG maakt gehakt van Bordeaux op dit moment, 2-0 voor bij rust met een half B-team. Cavani maakt zowaar meters en kopt schitterend raak. Bahebeck en Rabiot spelen goed, en Digne :< Wat een drive heeft die jongen, die wordt volgend jaar gewoon vaste basiskracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Als die Pastore er zin in heeft is het zo'n fantastische voetballer. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Wat een waardeloze tweede helft. Totaal onnodige tegengoal, totaal onnodige rode kaart van opa Camara. Gelukkig door, maar wat een kutpot. Op het eind nog bijna matten, dat had het helemaal afgemaakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 http://zippy.gfycat.com/CourageousExcellentAdmiralbutterfly.webm Ibra :mrgy::-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Hahaha wat een baas is t toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 januari 2015 Share Geplaatst 26 januari 2015 Wat is het toch een heerlijke vent :-D. Ik zou met zo'n iemand wel een haat/liefde verhouding hebben denk ik. Net als met Balotelli. Enige verschil is dat Zlatan het ook laat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 januari 2015 Share Geplaatst 27 januari 2015 Eerst ruzie maken en dan vervolgens met die kleine neger lopen knuffelen. wat een baas is het ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Die 1-0 van PSG zojuist tegen Rennes. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 januari 2015 Share Geplaatst 30 januari 2015 Aardig goaltje inderdaad, opgezet door niemand anders dan Zlatan. Het mooiste was nog wel 5 minuten later toen de scheids ongeveer 6x aan Zlatan vroeg of hij bij hem kon komen en Zlatan bleef staan waardoor de scheids naar hem toe liep. :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten