mattijs. Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Wat een kansen zeg :cab: ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Ongelofelijk dat het nog geen 2-2 is :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Echt he :cab: Gameiro moest die bal altijd binnen schieten:cab: Idem Zlatan met die kopkans, al was dat wel niet zo makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Het mag gewoon niet denk ik ;e manman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Pingel + rood (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Ik zie ze hem nog missen eigenlijk, zou perfect bij deze avond passen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Penalty + rood :cab: Lijkt me wat streng. Volgens mij raakte ie half de bal toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Bon nog een paar minuten voor die 3de goal.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 IBRA _O_ Rood was wel overdreven ja, maar penalty was het wel. Trapt Menez nu naast de bal? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Bon nog een paar minuten voor die 3de goal.. Ben je eigenlijk PSG fan Simon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Neuh gewoon altijd een zwak gehad voor hun (begonnen toen ze in de jaren 90 zo'n mooi teampje hadden) Maar ben vorige week bij PSG-Barça geweest en echt nog meer onder de indruk geraakt :) Fantastisch stadion en geweldige sfeer ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Nice thuis verloren tegen Ajaccio zie ik al.. wordt weer lang een zwaar seizoen voor ze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Geen Pastore in de basis. Als Real slim is, gaan ze stoppen met Modric en halen ze deze baas. Snap sowieso niet wat zo'n galante speler in Frankrijk doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Pastore was geschorst. ;rinu; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Dat zegt ook niemand hier in de reacties he:-D. Maar goed, evengoed liever Pastore dan Modric bij Real. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Dat laatste zeker ja. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Wat een kansen van PSG. Achtste wereldwonder dat ze niet wonnen. Alleen was het wel zorgwekkend slecht hoe de verdediging stond bij de tweede goal van Aladiere. Met zijn vieren tegen hem en nog kon hij tussendoor glippen. Ibra zijn eerste goal was echt puur spierkracht, want Bourillon ligt volgens mij nog steeds flabbergassed op de tweede ring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Is wel vaker zo in Frankrijk dat kleinere ploegen stunten, daarom werd Montpellier ook kampioen. Ze hadden ook een aantal goede spelers maar goed. Denk dat Lyon 'm dit jaar pakt. Overigens is Ibra gewoon te goed voor de Ligue 1 :cab: meest complete spits die ik ooit heb gezien. Voor zover ik weet zijn er geeneens complete spitsen in Frankrijk. Misschien Gomis of Rémy in mindere mate.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 augustus 2012 Share Geplaatst 11 augustus 2012 Ibrahimovic is in mijn ogen de beste spits van de hele wereld. Hij is sinds 2004 alleen maar vorig jaar niet kampioen geworden. Ongekend eigenlijk. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 en Paris SG weet wederom niet te winnen. Bleef 0-0 in en tegen Ajaccio. Lavezzi rood en Ancelotti weggestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Een uitstekend team kun je niet kopen alleen maar smeden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 19 augustus 2012 Share Geplaatst 19 augustus 2012 Zonder Zlatan/Silva en rood na 55 minuten voor Lavezzi plus een Ajaccio die het idee had dat je tien keepers en één voetballer moest opstellen. Het was gewoon een defensieve tactiek voor een handbalploeg. Het licht viel op een gegeven moment ook uit. Het zat gewoon niet mee. Worden gewoon met twee vingers in de neus kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Het is allemaal logisch dat het in het begin een beetje stroef loopt. Het helpt ook niet echt dat Ancelotti tegen zulke team zonder diepe spits gaat spelen. Je hebt Gameiro en Hoarau en dan begint hij met Lavezzi/Nene in de punt. :cab: Zijn wissels waren ook weer dramatisch. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ajaccio defensief? Dan heb je echt maar half gekeken, ze hadden nog de beste kansen :cab: PSG was gewoon zeer matig, dat middenveld met Matuidi, Chantome kreeg gewoon geen poot aan de grond, vanop de flanken komt er nauwelijks gevaar, Alex is een risicofactor, Menez kan nog niet scoren vanop een halve meter in een lege goal en Lavezzi is ook vrij labiel :cab: Héél veel werk dus nog daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 20 augustus 2012 Share Geplaatst 20 augustus 2012 De jongens die er al zaten doen het eigenlijk nog het best. Nene redde vorig seizoen toch een paar keer de meubelen als ik me niet vergis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten