rich ruzzian Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 De andere franse clubs hebben protest ingediend tegen de andere regels voor Monaco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 december 2013 Share Geplaatst 10 december 2013 Enyeama al 1000 minuten niet gepasseerd, is dat puur zijn verdienste of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Verloren paar dagen geleden nog met 1-0 ;c Maar ja collectief denk ik dan he, ook Kjaer speelt er werd toch gezien als 1 van de grootste verdedigende talenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Enyeama al 1000 minuten niet gepasseerd, is dat puur zijn verdienste of? Lille is sowieso wel een ploeg dat weinig scoort en nog veel minder tegendoelpunten krijgt. Maar 1000 minuten niet gepasseerd worden gebeurt niet zomaar. Het team staat goed, maar het is wel zeker eigen verdienste lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 december 2013 Share Geplaatst 11 december 2013 Eigen verdienste zeker en vast. Bijvoorbeeld thuis tegen Monaco keepte hij echt fenomenaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 december 2013 Share Geplaatst 23 december 2013 http://www.ajansspor.com/video/v/20131223/zlatan_ibrahimovic_sert_kayaya_carpti.html?utm_campaign=Ibrahimovic_sert_kayaya_carpti&utm_medium=Sosyal&utm_source=Facebook Ibra beetje geschokt en mooi dat die kleine Mavuba schijt heeft :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Re: Frans voetbal Niemand die de grote Ibra-show kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Nee, ik zit verdorie naar Atletico - Sevilla te kijken:cab:. Maar zie dat Nantes gesloopt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Jawel, bizar weer. Twee goals en een assist op Cavani. Wat een baas. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Ik schakel in en zie Zlatan en Greg mooie driehoekjes maken zeg_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Tering zeg, wat speelt PSG nu rustig en me totale controle. Ik zie ook mijn homeboy Pastore in actie en blijf fan van hem zeg_O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 januari 2014 Share Geplaatst 19 januari 2014 Als Ibra nog een jaartje naar Nederland komt, maakt me niet uit welke club, zelfs al is het Vitesse, ik koop spontaan een seizoenskaart. Wát een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 januari 2014 Share Geplaatst 22 januari 2014 Geblesseerde Falcao moet vrezen voor deelname WK Radamel Falcao moet vrezen voor deelname aan het WK in Brazilië. AS Monaco won woensdagavond mede dankzij een treffer van de superspits met 0-3 van Monts d’Or Azergues, maar het was niet de zege die de gemoederen bezig hield. Vier minuten voor rust kreeg Falcao namelijk een tik op zijn linkerknie en men vreest voor een zware blessure. De 27-jarige Falcao ging na de charge naar het gras en hij werd met een van pijn vertrokken gezicht naar de kant gedragen. Het gewricht maakte een onnatuurlijke beweging, dus men vreest voor schade aan de kniebanden. Wat Falcao precies mankeert en hoe lang hij afwezig is, zal later duidelijk moeten worden. Na een halfuur had de Colombiaan zijn ploeg nog op voorsprong gezet tegen de opponent uit de vierde divisie. Na de onderbreking maakte Emmanuel Rivière het karwei met twee doelpunten af voor de steenrijke club. Door de zege voegt AS Monaco zich bij de laatste zestien van de Coupe de France. Lauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Falcao scheurt kruisband af en kan WK uit hoofd zetten Radamel Falcao lijkt het WK in Brazilië op zijn buik te moeten schrijven. De superspits van AS Monaco en Colombia heeft een kruisband in zijn linkerknie afgescheurd, zo meldt de Portugese arts José Carlos Noronha aan persbureau EFE. Falcao was nadat hij zijn kwetsuur opliep in het bekerduel met Monts d’Or Azergues naar Portugal gevlogen om daar de ernst van de blessure te laten onderzoeken. De testen hebben de vrees van AS Monaco en de voetbalbond van Colombia bevestigd: Falcao heeft een kruisband in zijn knie afgescheurd. Volgens dokter Noronha, die in het verleden spelers als Pepe, Ashley Cole en Ricardo Carvalho behandelde bij soortgelijke blessures, staat er normaal gesproken een revalidatieperiode van zes maanden voor. Dat wil zeggen dat Falcao de eindronde in Brazilië, die voor Colombia op 14 juni begint, normaal gesproken niet gaat halen. Falcao opende in het bekerduel met Monts d’Or Azergues (0-3) de score, maar vlak voor rust kreeg hij een vervelende tik op zijn knie. Het gewricht maakte een onnatuurlijke beweging en daardoor vreesde men al voor het ergste. Zeer zeer lauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Pff, gemis. De amateur die Falcao blesseerde heeft ook een trauma voor het leven. Was doodongelukkig en voelt zich zeer schuldig, werd getroost door Giuly. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Op Marca wordt gezegd dat hij er tussen 6 en 8 maanden uit ligt. Laten we hopen dat hij net op tijd fit kan zijn, maar vrees inderdaad het ergste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Erg zonde dat Falcao er op het WK niet bij zal zijn. Lijkt me sowieso klote als je tegenstander zo zwaar geblesseerd raakt in een duel met jou, maar als het dan zo'n wereldspits is die ook nog het WK mist erdoor dan voel je je helemaal schuldig lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Aderlating voor Colombia zeg. Hebben die een beetje een goede vervanger? Jackson Martinez zeker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Carlos Bacca :< Luis Muriel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Rodallega misschien of is die wel heel ver afgezakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Woedende reacties na Falcao-nieuws: ‘Ik hoop op een pijnlijke dood’ Radamel Falcao moet het WK in Brazilië komende zomer aan zich voorbij laten gaan. De spits van AS Monaco heeft een kruisband in zijn linkerknie afgescheurd en is zes maanden uit de roulatie, zo bevestigde de huidige nummer twee van de Franse Ligue 1 donderdag via de officiële kanalen. ‘Boosdoener’ Soner Ertek hoeft zich de komende jaren niet in Colombia te vertonen. Ertek deelde Falcao woensdagavond een forse tik uit in het bekerduel tussen AS Chasselay en AS Monaco (0-3). De absentie van de Colombiaan op het WK in Brazilië heeft ertoe geleid dat de 28-jarige verdediger, een Fransman met Turkse roots, inmiddels diverse doodsbedreigingen vanuit Colombia heeft ontvangen en dat geldt ook voor werkgever AS Chasselay. “Ertek, je verdient om dood te gaan. Hoe haal je het in je hoofd om Falcao vlak voor een WK te blesseren”, luidt een van honderden tweets jegens Ertek, die in het dagelijkse leven een leraar is en in Colombia zelfs trending topic was. Verder tweets als ‘Deze tweet is om Ertek een spoedige dood toe te wensen’ of ‘Ik hoop dat Ertek een langzame en pijnlijke dood tegemoet gaat’. AS Chasselay wordt verzocht om de verdediger voor het leven te schorsen. ;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Verrassend weer dat het om een Turk gaat; Alle Turken uit Nederland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Alle moslims zijn evil! /#'murica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 ;e;e Gelukkig heb jij nog nooit een speler iets ergs toegewenst :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 januari 2014 Share Geplaatst 23 januari 2014 Gelukkig heb jij nog nooit een speler iets ergs toegewenst :thumb: Daar heb je inderdaad helemaal gelijk in. Ik heb nog nooit een speler zonder enige reden iets toegewenst. Of doel je nu weer op dat onmens die voor jouw favoriete voetbalclub speelt? Dat is gewoon terecht, die verdiend dat ook. Dat figuur maakt de sport kapot. Had liever hem zes maanden (zestig had ook gemogen) aan de kant zien staan en het WK zien missen in plaats van eindbaas Falcao, dat snap je toch zelf ook wel? (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten