Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Derk Boerrigter keert mogelijk terug op de Nederlandse velden. Willem II heeft nadrukkelijke belangstelling voor de buitenspeler, die momenteel onder contract staat bij Celtic.

De 28-jarige Boerrigter komt in Schotland echter amper aan spelen toe. Eerder kwam de aanvaller uit voor onder meer Ajax, FC Zwolle en RKC Waalwijk. De Schotse grootmacht plukte hem in de zomer van 2013 weg uit Amsterdam.

De Tilburgse club is, ondanks de komst van Lucas Andersen van Ajax en de clubloze Nick van der Velden, nog steeds op zoek naar aanvallende impulsen.

Boerrigter voldoet aan het profiel. Al wil technisch manager Carlos Aalbers de interesse bevestigen noch ontkennen. De aanvaller kwam sinds 26 augustus 2014 niet meer in een officiële wedstrijd uit voor Celtic. Destijds viel hij in tijdens het Champions League-duel met NK Maribor uit Slovenië.

Dit zou echt super nice zijn _O_ hoeveel hebben ze in godsnaam gehad voor Frenkie huhu, kan me voorstellen dat Derk een aardig contract heeft. Als ze Boerrigter kunnen halen zal Armenteros of/ook wel lukken lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mathieu verhuurd aan Go Ahead Eagles, Pluim vertrekt

31-08-2015 Justin Mathieu wordt voor het resterende seizoen verhuurd aan Go Ahead Eagles. De talentvolle aanvaller kwam vorig jaar op huurbasis uit voor FC Oss maar speelde dit seizoen in alle duels van de Tricolores mee. Willem II heeft een optie bedongen om het aflopende contract van de 19-jarige Mathieu te verlengen.

Wiljan Pluim heeft zijn contract bij Willem II ontbonden. De 26-jarige middenvelder maakte begin februari de overstap van Roda JC naar Tilburg en kwam in 8 duels in actie.

-----------------

En ik mag aannemen dat er een leuk bedrag als opleidingsvergoeding komt voor Van Dijk (15,7 mln naar Southampton)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mathieu verhuurd aan Go Ahead Eagles, Pluim vertrekt

31-08-2015 Justin Mathieu wordt voor het resterende seizoen verhuurd aan Go Ahead Eagles. De talentvolle aanvaller kwam vorig jaar op huurbasis uit voor FC Oss maar speelde dit seizoen in alle duels van de Tricolores mee. Willem II heeft een optie bedongen om het aflopende contract van de 19-jarige Mathieu te verlengen.

Wiljan Pluim heeft zijn contract bij Willem II ontbonden. De 26-jarige middenvelder maakte begin februari de overstap van Roda JC naar Tilburg en kwam in 8 duels in actie.

-----------------

En ik mag aannemen dat er een leuk bedrag als opleidingsvergoeding komt voor Van Dijk (15,7 mln naar Southampton)

Willem II krijgt 4 a 5 ton voor die transfer. Waarvan er 1500 euro naar RKC gaat omdat Van Dijk iets van 15 dagen in de gezamenlijke jeugdopleiding heeft gespeeld :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem II tekent Nemec :-D hoe de fuck hebben ze die gehaald dan

Alleen moet je die man wel toevoer geven :/ beetje kak dat je dat met De Sa gewoon niet gaat doen. Dan was Armenteros beter geweest.

Kan die Nemec een beetje ballen? Zou wel hilarisch zijn als Zivkovic het hele jaar bankt bij Willem II. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind jou nog wel lief hoor :(

Gelukkig :S

Weet verder niet wat ik van Nemec moet denken. Hopen dat ie z'n targetman status in FM waar maakt. Stiekem hoop ik op Nemec in de spits met Zivkovic eromheen, als een soort van 10 maar ook vooral als aanjager en vroeg storende speler met Andersen hangend op links en v/d Velden/De Sa op rechts. Denk echter niet dat dit erin zit, vooral als er nog een transfervrije vleugelspeler wordt gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan die Nemec een beetje ballen? Zou wel hilarisch zijn als Zivkovic het hele jaar bankt bij Willem II. :D

Lijkt me wel. Ik stuurde het nieuwsbericht naar Rik en we moesten beide lachen want we kennen 'm van FM. Hij speelde voornamelijk 2. Bundesliga en dat is wel een redelijk niveau. Zo'n Kramer ofzo zou daar wel goed tot zijn recht komen. Ik denk dat 'ie wel zn goals kan meepakken, maar dan moet hij wel toevoer krijgen zoals ik al zei.

[MENTION=6528]RikH 013[/MENTION]; dat zou wel echt zijn nice man, ik dacht eerst Zivkovic op links maar dat kan hij wrs niet. Er moet echt een winger bij idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tricorp verlengt hoofdsponsorschap

03-09-2015 Met veel trots is vanmiddag tijdens de perspresentatie bij het hoofdkantoor van Tricorp bekend gemaakt dat Tricorp Workwear de nog lopende samenwerking met Willem II heeft verlengd met twee jaar. Vorig jaar sloten Tricorp en Willem II een overeenkomst voor twee jaar met een optie om na deze periode het contract met een jaar te verlengen. Tricorp maakt nu gebruik van deze optie en verlengt het contract meteen met twee jaar. Dit betekent dat het logo van onze hoofdsponsor minimaal tot het seizoen 2017/2018 de voorkant van ons shirt zal sieren.

Tevens blijft Tricorp minimaal tot 2020 kledingsponsor voor spelers, staf, kantoorpersoneel en de stewards van Willem II.

Hendrik Stiksma, algemeen directeur van Tricorp, is verheugd: “Wij hebben samen met Willem II een ontzettend mooi seizoen achter de rug en zijn tevreden over hoe de samenwerking verloopt. Wij zijn van mening dat langdurige samenwerkingen vaak het meest succesvol zijn. Dat proberen we op alle gebieden uit te dragen. Naar onze medewerkers, onze leveranciers en nu ook met Willem II. We hebben de club in ons hart gesloten en zijn trots dat we de komende jaren op deze manier bij kunnen dragen aan de toekomst van de club.”

Ook Berry van Gool, algemeen directeur van Willem II, is uitermate trots: “Het feit dat Tricorp op deze manier het vertrouwen in de club uitspreekt is natuurlijk fantastisch. We zijn blij dat de samenwerking beide partijen zo goed is bevallen dat er is besloten om nu al van de mogelijkheid gebruik te maken om het contract met twee jaar te verlengen. Uiteraard is het voor onze club van groot belang dat een hoofdsponsor zich op deze wijze aan de club committeert. Tricorp draagt op deze manier een grote steen bij aan de stabiliteit en continuïteit van de club.”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WillemII eerste helft beter, Heerenveen tweede helft veel feller en daardoor ook beter. Was voetballend geen hoogstaande wedstrijd, maar als je in de vorm waarin Heerenveen zit een punt pakt bij WillemII doe je het gewoon goed. De laatste jaren won Heerenveen daar niet meer, vandaar.

Ik snap overigens niet waarom mensen die na kunnen denken voor WillemII kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:shhh: Haphap, maar het was een grap.

En ik vind WillemII dit jaar AjaxII met al die huurlingen. Lijkt mij ook niet leuk voor de supporters van WillemII, moeten ze steeds gaan juichen voor Ajacieden die niks met je club hebben.

Goeie grap man :cab: En je moet toch wat he als je niet elke zomer een blik Zweden open kunt trekken en nergens spelers weg kan kopen.

Verder zet je jezelf gewoon voorschut. Dus als Heerenveen een paar Ajacieden huurt juich je niet voor Heerenveen? Aparte redenering

bewerkt door RikH 013
Link naar opmerking
Deel via andere websites