RikH 013 Geplaatst 27 februari 2011 Share Geplaatst 27 februari 2011 Niet echt nee. Maar iets beters hebben we niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Rigters topaankoop_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wereldgoal hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Volgend seizoen naar Twente. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Pff dit was misschien wel de laatste kans voor onze vrienden uit Tilburg.:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat is de stand nu dan want volgens teletekst en livescore 2-1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Geen woorden voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat is de stand nu dan want volgens teletekst en livescore 2-1? 2-1 ja, terwijl ze in de 70e minuut nog 0-1 maakten. Daarna gaat het gewoon finaal mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ik kan alleen niks terug vinden van een goal van Rigters? Wel balen hoor elke keer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Rigters legde hem met een zacht tikje voorbij de keeper van De Graafschap en toen schoot een ander hem binnen.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Ok thnx... het is dus alleen weer niet voldoende geweest. Ziet er wel erg somber uit nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Geen woorden voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Wat een klotezooi zeg, heb het niet gezien, maar balen dat je een late voorsprong nog compleet weggeeft? Was Willem II beter over de hele wedstridj? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
coentje Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Vond ik niet van wat ik ervan gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 4 maart 2011 Share Geplaatst 4 maart 2011 Terecht of niet, 0 punten zijn 0 punten en als het zo daargaat liggen ze er gewoon uit. Zou het persoonlijk wel jammer vinden, zeker als het voortbestaan daardoor in gevaar komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 maart 2011 Share Geplaatst 5 maart 2011 Dat komt het niet Lexie ;) Zuur om zo weer punten te verspelen. Ga toch met z'n allen voor de 16 liggen jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 9 maart 2011 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2011 2-1 ja, terwijl ze in de 70e minuut nog 0-1 maakten. Daarna gaat het gewoon finaal mis. Maak er maar 80e minuut van. Zit je daar in het uitvak. Het ene moment weet je zeker dat ze er in gaan blijven, 10 minuten later sta je weer met beide benen op de aarde. En wat ik ook nogal triest vond: de 'superboeren' die in de rust fakkels, ijzeren staven en nog een hoop andere voorwerpen ons vak in slingerden. En dan niet het uitvak met zicht op het veld, maar het kleine hok buiten het stadion waar de pisbakken zijn en het voedsel gehaald kan worden. Triest. Zeer triest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 9 maart 2011 Share Geplaatst 9 maart 2011 Die gasten denken altijd dat ze hele grote mannen zijn. Ik stond toen bij die wand, scoren wij de 0-1, gaan ze allemaal geweldig stoer doen dat ze ons na de wedstrijd zouden pakken. Nou, ik heb ze niet meer gezien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 12 maart 2011 Share Geplaatst 12 maart 2011 Dat soort types zijn dan ook debielen met een laag IQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Willem II gaat minstens gelijkspelen vandaag. Ik voel het. Het wordt de dag van de ommekeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Hehe, er zitten wel een paar idioten tussen ja op de Vijverberg, heb je bij elke club wel eigenlijk. Zelfs bij Haarlem, die waren helemaal dol:cab: Is verder ook niet goed te praten fzo. Ben benieuwd of ze vanmiddag Verhoeven nog een beetje kunnen testen, verwacht wel wat van Rigters:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Willem II gaat minstens gelijkspelen vandaag. Ik voel het. Het wordt de dag van de ommekeer. Willem II mag van mij komende wedstrijd alles winnen, als vandaag de punten maar mee naar Amsterdam gaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Janga (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Heerlijke tussenstanden, nu maar hopen dat Willem II het deze keer wél kan volhouden (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 13 maart 2011 Share Geplaatst 13 maart 2011 Jammer zeg, beter gaan jullie nog gewoon even winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten