Ginola Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Hoeft niet hoor. met Demouge ben je al snel geneigd de lange bal te hanteren. Nu is Willem II min of meer gedwongen om de kansen meer voetballend te gaan creeren. Gelukkig kijk jij nooit wedstrijden van Willem II. Dan had je geweten dat ze vrijwel nooit de lange bal gebruiken, maar altijd proberen te voetballen. Met de nadruk op proberen, want ze kunnen het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Waarom is Zijler eigenlijk 'gereleased'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Volgens mij vrat ie nogal wat salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Het is weer huilen met de pet op. Maenpaa vol onder de bal door bij de 1-1. Lijkt wel Monty Python af en toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Die dook echt onder iedere voorzet van ADO vandaag;e Zullen ze volgende week iig wel een recordje halen:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 sjongejonge dramatisch weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Jezus, die keeper zag er niet heel best uit. Verder ook bij die laatste goal zo knullig verdedigd ze lopen gewoon een beetje tegen mekaar op en opeens is de bal bij eimand van ADO. Gaat een verdomd lastig seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 Programma is ook niet veel, 6 lastige wedstrijden en dan thuis tegen VVV. NAC-uit, Vitesse-uit, PSV-thuis, AZ-uit, Twente-thuis, Roda-uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 18 september 2010 Share Geplaatst 18 september 2010 0 punten dus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 4 op een rij :huhu: Succes nog dit seizoen met jullie club, als Willem ll meer dan 10 punten pakt dit seizoen zal ik het knap vinden. Elke bal die richting de zestien komt levert paniek op, enige lichtpuntje was vandaag die Verhulst. De doelman geeft toch wat meer rust achterin (voor zover je van rust kan spreken!). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Jammer dat er zo weinig supporters van jullie kant waren. Een vol uitvak hoort eigenlijk gewoon bij een derby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 26 september 2010 Share Geplaatst 26 september 2010 Ik zou het iig jammer vinden mocht Willem II degraderen, blijven samen met de thuis wedstrijd vs Feyenoord toch de leukste wedstrijden elk seizoen weer voor NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 Pff ben er nog steeds goed ziek van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 27 september 2010 Share Geplaatst 27 september 2010 'Oost-Europese interesse voor noodlijdend Willem II' Willem II wordt in korte tijd wellicht de tweede Eredivisieclub die in Oost-Europese handen komt. De Tilburgse vereniging, die stijf onderaan staat in de vaderlandse competitie, zou volgens Voetbal International in de belangstelling staan van een niet bij naam genoemde Oekraïense ondernemer. De contacten zijn nog erg pril, vertelt interim-bestuurder Paul Bottelier aan het weekblad. "Vorige week kwam er iemand naar me toe met de mededeling dat een Oekraïner zich in het circuit had gemeld met de vraag of wij in zijn voor een gesprek", legt de kwartiermaker maandag uit. "Meer weet ik er op dit moment niet van. Niet zijn naam en niet waar hij zijn geld mee heeft verdiend." Eerder dit seizoen werd Vitesse al overgenomen door de Georgiër Merab Jordania. Hij financierde de komst van meerdere spelers naar Arnhem. Volgens Bottelier staan de Tricolores open voor een buitenlandse investeerder. "Ik heb geantwoord dat de man van harte welkom is bij Willem II. Als iemand geld naar Tilburg wil brengen, dan kunnen wij daar niet op voorhand nee tegen zeggen. Maar die man moet niet denken dat hij de club zomaar kan opkopen. Wij willen zelf de zeggenschap houden." De interim-bestuurder krijgt daarin bijval van een groep investeerders uit Tilburg, die de club op dit moment al overeind houdt door garant te staan voor de tekorten. Het gaat om negen externe financiers, onder wie oud-voorzitter Hans Verbunt. "Zij hebben gezegd: als er een buitenlander komt die de club wil overnemen, dan komen wij in actie. Dan leggen wij geld op tafel en zorgen we er zo voor dat Willem II in Tilburgse handen blijft", aldus Bottelier. the fuuuuck Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 29 september 2010 Share Geplaatst 29 september 2010 En zo hoort voetbal te gaan! Mooie ludieke actie van onze kant: http://www.derat.nl/int/nl/nieuws/nieuwsitemnieuw.asp?id=16607 http://www.omroepbrabant.nl/?news/1430791073/NAC-supporters+pesten+Willem+II.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 2 oktober 2010 Share Geplaatst 2 oktober 2010 En het eerste puntje is binnen. Wat een sfeer daar bij Vitesse;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Gefeliciteerd jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Lasnik_O_ Het spel wordt nu steeds wat beter. Helaas is het verdedigend nog niet altijd even goed mja, komende weken moeten de punten gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 31 oktober 2010 Share Geplaatst 31 oktober 2010 Je bent in ieder geval van de punaisestatus af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Vanavond maar weer eens kijken, laatste halfuur tegen De Graafschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Ja, die pik ik ook even mee voor FC Twente, hopen dat Willem II keertje kan winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Ik ga zelfs naar het stadion :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Voor dat half uur :cab: Hoe duur is 'n kaartje misschien dat ik ook nog wel even langsga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Als je iemand kent met een seizoenskaart, kun je gratis mee als introducé. Vandaar dat ik ook ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 24 november 2010 Share Geplaatst 24 november 2010 Ik ga ook gratis met mijn oom mee, beter winnen ze eens een keertje.(d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten