Joost_10 Geplaatst 14 april 2009 Auteur Share Geplaatst 14 april 2009 Aangezien ik hier op het forum al een paar Willem II-ers rond heb zien zwerven en mijn club toch een club is met een mooie historie, shirt, enz. "Trots van het voetballand" komt niet voor niets voor in het clublied_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Aangezien ik hier op het forum al een paar Willem II-ers rond heb zien zwerven en mijn club toch een club is met een mooie historie, shirt, enz. "Trots van het voetballand" komt niet voor niets voor in het clublied_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Ik heb afgelopen Zondag genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Winnen van ADO gvd zondag, ben er zelf helaas niet bij omdat ik dan voor een week naar Londen vertrek :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 15 april 2009 Auteur Share Geplaatst 15 april 2009 Als het goed is komt een grote groep van Bristol City kijken op vak E. Ze moeten echt winnen. Ik wil inzet zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Dat zal dan wel losgaan richting het uitvak. Hoop wel dat ze winnen, want Willem II hoort in de Eredivisie, en niet op zo'n schamele kutplaats. Ze moeten overigens wel 3/4 van de selectie dumpen, want de voetballers die er nu staan, kunnen helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 18 april 2009 Auteur Share Geplaatst 18 april 2009 Demouge heeft zijn beste tijd ook weer gehad, Veloso is back maar wat hij juist niet kan is mandekken, Messoudi wil spelverdeler zijn maar hij speelt de bal niet over, Muhamadu kan nog geen lantaarnpaal voorbij, enz. De enigste goeie zijn Aerts, Swinkels, vd Eijde, Biemans, Boutahar, Janse en Zijler. De rest kan voor geen poot voetballen. Owja, en Manco, maar die huren ze voor een half jaar en zetten hem daarna op de tribune.:whistle: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Groenendijk zet Musampa en Muhamadu uit selectie Kiki Musampa en Ibad Muhamadu hebben het verbruid bij Willem II. Het duo verscheen deze week twee keer te laat op de training en is daarom uit de selectie gezet door Alfons Groenendijk. Het Brabants Dagblad weet niet hoelang de twee geen deel zullen uitmaken van de eerste selectie. Vooral de schorsing voor Musampa is opmerkelijk te noemen. De middenvelder meldde zich enkele weken geleden voor het eerst bij Willem II omdat hij zich weer wilde laten zien in de profvoetballerij. De voormalig Ajacied leek goed op weg te zijn en stond de afgelopen twee duels in de basis, maar laat zich nu van zijn verkeerde kant zien. Muhamadu, evenals Musampa bezig aan zijn eerste seizoen bij de Tricolores, speelde dit seizoen twaalf keer in de basis en mocht al zes keer invallen. Zijn volgende speelminuten laten nu even op zich wachten. Willem II speelt dit seizoen nog vier wedstrijden en lijkt enkel nog voor de eer te moeten spelen. Vond dit wel opvallend.. waar is die Musampa mee bezig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Musampa over het paard getilde gozer, als je hem zag voetballen tegen Ajax. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 23 april 2009 Auteur Share Geplaatst 23 april 2009 Hij was toen slecht, maar je ziet dat hij voor een club als Willem II zeker opbouwend van waarde kan zijn. Verdeeld het speel uitstekend met mooie lange passes. Maar over het paard getild zijn er tegenwoordig zoveel. Willem II is dan geen hoogvlieger in de eredivisie, maar toch een club met een prachtige historie, shirt, supporters, stadion, noem het maar op. Grote namen hebben er gespeeld: Overmars, Hyypia, Landzaat, Konterman, Stam, enz. Ze moeten blij zijn dat ze bij een club als Willem II mogen spelen. Als ze niet de discipline op kunnen brengen, dan inderdaad naar de tribune. Terechte straf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 1 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 1 mei 2009 Zondag naar roda, hopen dat we een feestje kunnen bouwen daar in kerkrade! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 http://www.willem2.org/shownews.php?ID=13749 Wat een held Ibrahim Kargbo _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 4 mei 2009 Share Geplaatst 4 mei 2009 Ik vind Willem II echt een ontzettend nietszeggende club. Toch wil ik ze een pluim geven voor hun Suske en Wiske elftal, met nu al legendarische namen als Bartje Biemans, Ronnie Reniers, Daan van Dinter en Sidney Schmeltz. Chapeau! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 19 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 19 mei 2009 Biemans is echt degelijk, Reniers is lang geblesseerd geweest, van Dinther is een pannekoek, Schmeltz komt er wel. Was één van de betere in Jong Willem II. Tuurlijk, het is niet alles zo'n elftal, maar je moet wat. Geen geld, veel geblesseerde, bestuur dat het jaren geleden heeft verpest door niet ambitieus te zijn na de succesperiode. En je kunt veel zeggen, maar een nietszeggende club is het niet. Goede supporters, mooi shirt, mooi stadion, mooie historie (op Sparta en Haarlem na de oudste club in het betaald voetbal), grote namen gehad (denk aan Stam, Overmars, Hyypia, Galasek, Dembele gaat er een worden). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 20 augustus 2009 Share Geplaatst 20 augustus 2009 Sheotahul tekent voor drie jaar bij Willem II Willem II heeft Gerson Sheotahul binnen. Nadat donderdagmorgen de interesse van de Tilburgers bekend werd konden zij al in de avond melding maken van de komst van de Amsterdammer. Sheotahul komt over van FC Volendam en tekent voor drie jaar, met een optie voor nog twee extra seizoenen. De medische keuring zal aanstaande vrijdag plaatsvinden, zo meldt Willem II op haar officiële website. De club doet er alles aan om Sheotahul speelgerechtigd te krijgen voor de wedstrijd tegen Heracles Almelo van aanstaande zaterdag. Het is niet bekend hoeveel de Tricolores hebben betaald om het contract van de spits af te kopen. De 22-jarige Sheotahul beleefde vorig seizoen zijn definitieve doorbraak bij Volendam en scoorde in dertig wedstrijden zes keer. Samen met Melvin Platje was hij de revelatie bij de wijdbroeken, die desondanks als laatste eindigden in de Eredivisie. Vorig seizoen nam Willem II al Paul Quasten en Boy Deul over van Volendam. "We zijn blij dat we erin geslaagd zijn zo'n talentvolle aanvaller vast te leggen", zei technisch directeur Henry van der Vegt tegenover Voetbal International. "Gerson is technisch vaardig, fysiek sterk en koppelt dat aan diepgang en scorend vermogen. Bovendien is hij op meer plaatsen in de aanval inzetbaar. We zijn heel trots dat hij bij Willem II komt spelen." Mooi goed nieuws, eindelijk een nieuwe aanvaller voor naast Demouge. Hopelijk legt die er een paar in dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 23 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 23 augustus 2009 Met Drogba erbij hadden we gister nog niet gewonnen:( Verlies paste wel bij de wedstrijd. Werd een 'sfeeractie' gehouden voor een overleden supporter van de harde kern. Misschien zijn er wat YouTube beelden van... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 Was niet veel gister .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 23 augustus 2009 Share Geplaatst 23 augustus 2009 [YOUTUBE]njATv7XtcGo[/YOUTUBE] Zeker respect voor deze actie, zag er erg mooi uit. Verder was de wedstrijd kut. Mourad wat een prutser. Veloso geblesseerd aan zn schouder. Volgende wedstrijd uit tegen AZ, zal wel een ramp worden. Daarna geloof ik Groningen en Feyenoord thuis. Als we daar geen wedstrijd van winnen dan word de druk heel groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
raouls Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dat Willem II koopt eigenlijk ook iedereen van Volendam die het een beetje aardig doet... Nu Sheotahul, daarvoor al Boy Deul en Paul Quasten... Ik weet ook al waar Platje volgend jaar speelt... Juist Willem II... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mystermitch Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 @Rik, zwaar respect, een bout wedstrijd maar was toch een mooi eer betoon aan Ronnie , Amigos dos Amigos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Dat Willem II koopt eigenlijk ook iedereen van Volendam die het een beetje aardig doet... Nu Sheotahul, daarvoor al Boy Deul en Paul Quasten... Ik weet ook al waar Platje volgend jaar speelt... Juist Willem II... ;e;e;e;e Die lelijke Platje hoef ik al helemaal niet. En Deul en Sheotahul zijn gewoon goede spelers, en Quasten was transfervrij. En als die dan toevallig bij Volendam spelen...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JorisvdMeer Geplaatst 24 augustus 2009 Share Geplaatst 24 augustus 2009 Wat doet die Leo Veloso eigenlijk nog in Tilburg, heeft het hoogste salaris en echt voetballen kan die niet, dat is dan toch wel de eerste die je moet kwijt zien te raken of hoe zit dat?:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2009 Jawel, juist dit seizoen zie ik hem eindelijk tackles maken zoals backs dat horen te doen. Iets teveel zelfs, leverde bijna een penalty op voor Heracles. Als hij blijft spelen zoals hij de eerste 4 wedstrijden heeft gedaan, vind ik het goed! Actie was idd kippenvel._O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joost_10 Geplaatst 25 augustus 2009 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2009 RIP RONNIE [YOUTUBE]HKPJ8Wxz81o[/YOUTUBE] [YOUTUBE]4yF6GKld6No[/YOUTUBE] [YOUTUBE]njATv7XtcGo[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vincent Geplaatst 25 augustus 2009 Share Geplaatst 25 augustus 2009 Waar is het mis gegaan met Willem 2? 10 jaar geleden nog in de CL en nu elk seizoen vechtend tegen degradatie. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten