FlyD Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei Djurovski: https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404534 Wederom 1 van Ajax. Zou er wederom niet teveel van verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 6 minuten geleden zei FlyD: Zou er wederom niet teveel van verwachten Wel minuten op 1 gemaakt toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 Zojuist zei Djurovski: Wel minuten op 1 gemaakt toch? Ja, 2x ingevallen. Maar in principe was hij 4de of 5de keus. Vond hem bij Jong Ajax niet altijd overtuigend, was daar ook zeker niet onomstreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 juni 2022 Share Geplaatst 2 juni 2022 1 minuut geleden zei FlyD: Ja, 2x ingevallen. Maar in principe was hij 4de of 5de keus. Vond hem bij Jong Ajax niet altijd overtuigend, was daar ook zeker niet onomstreden. Laat mij verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Wat moeten we bij KV Mechelen denken van Buijs, @Djurovski? Lees toch heel gemixte commentaren over hem. We komen ook van 4 jaar prachtvoetbal (en resultaten) met Vrancken, lijkt redelijk haaks te staan op de aanpak van Buijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 17 minuten geleden zei Bingbangboem: Wat moeten we bij KV Mechelen denken van Buijs, @Djurovski? Lees toch heel gemixte commentaren over hem. We komen ook van 4 jaar prachtvoetbal (en resultaten) met Vrancken, lijkt redelijk haaks te staan op de aanpak van Buijs. Dan heb ik heel veel medelijden met jullie. Want 4 jaar buijs en kan 1 a 2 wedstrijden opnoemen wat spektakel was en de rest is leunen op de defensie. Dit seizoen waren de prestaties dan ook nog eens minder. Het is een prima trainer. Durft ook jonge spelers een kans te geven maar leunt volledig op defensieve zekerheid. In de vorige 3 seizoenen werkte dat prima. Hadden 1 van de minst gepasseerde defensie. Dit seizoen moest er atractiever gevoetbald worden. Kwamen ook wel de spelers voor maar hij bleef vasthouden aan de defensieve speeltijd. En dat ik combi met een nieuwe keeper die 5x zo zwak is en een uitgeholde defensie werkt niet Verwacht dus absoluut geen prachtvoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Verrips naar Groningen kan vast niet minder zijn dan Leeuwenburgh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Was bij Emmen wel erg goed toen alleen Fortuna concurrentiestrijd verloren van Osch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Aan de ene kant erg dat we de reserve keeper huren van Fortuna. Toch denk ik dat hij beter is dan die clown die we nu hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Joah, maar goed Van Osch keepte ook een ijzersterke serie dus snap wel dat hij niet gewisseld werd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Benieuwd of JSL blijft. Behalve Bologna nu ook Besiktas en Strasbourg interesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Op 25-6-2022 om 19:53 zei Djurovski: Benieuwd of JSL blijft. Behalve Bologna nu ook Besiktas en Strasbourg interesse Verkopen voor 'n mooi bedrag lijkt me prima toch? Nu kun je er veel voor vangen, voor je 't weet scheurt wat af of lukt het aankomend seizoen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Hopelijk tijd voor Abraham om te shinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei Lenstra: Verkopen voor 'n mooi bedrag lijkt me prima toch? Nu kun je er veel voor vangen, voor je 't weet scheurt wat af of lukt het aankomend seizoen niet. Mag wel een heel mooi bedrag zijn dan. Nog 2 jaar onder contract plus optie tot 1 jaar van uit de club. Noodzaak voor verkoop is er ook niet door de miljoenen van Brugge. Dat risico hou je altijd maar zie hem graag nog een jaar spelen onder de nieuwe trainer @Thierryvane laten we het hopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli 2022 Share Geplaatst 29 juli 2022 Ben benieuwd https://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen-versterkt-achterhoede-met-noorse-jeugdinternational Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Wormuth was niet bepaald zachtzinnig na de wedstrijd. Fileerde ff zijn ploeg. Basiseigenschappen die ze niet uitvoeren. Geen vechtmentaliteit. Zeuren dat ze willen vertrekken als ze keer op de bank zitten. 1e 20-25 minuten zag het spel wel goed eruit. Balker wel een verademing achterin samen met Verrips Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 Pohh, zelden een trainer zo hard zijn eigen spelers zien afmaken. Daar speelt duidelijk meer in de groep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 augustus 2022 Share Geplaatst 21 augustus 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Pohh, zelden een trainer zo hard zijn eigen spelers zien afmaken. Daar speelt duidelijk meer in de groep. Speelt blijkbaar al jaren maar nu een coach die het openbaar durft te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Groningen bod van 10 mil + 1 mil bonus en 15% afgeslagen voor JSL. Blufpoker van MJF. Ach ja als ze in de hoofdstad 100 miljoen voor een rollende clown krijgen snap ik hem wel ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Groningen bod van 10 mil + 1 mil bonus en 15% afgeslagen voor JSL. Blufpoker van MJF. Ach ja als ze in de hoofdstad 100 miljoen voor een rollende clown krijgen snap ik hem wel ook Ik vind het echt gênant van Fledderus, dit is verhaal nummer 365. Als ik speler zou zijn, zou ik niet meer naar Groningen vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 2 minuten geleden zei Rogier.: Ik vind het echt gênant van Fledderus, dit is verhaal nummer 365. Als ik speler zou zijn, zou ik niet meer naar Groningen vertrekken. Bod van 65-80 afwijzen. Zou niet meer naar Ajax willen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 12 minuten geleden zei Rogier.: Ik vind het echt gênant van Fledderus, dit is verhaal nummer 365. Als ik speler zou zijn, zou ik niet meer naar Groningen vertrekken. Vind ik onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 9 minuten geleden zei Djurovski: Bod van 65-80 afwijzen. Zou niet meer naar Ajax willen Vind ik nog grotere onzin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Ricardo Pepi vermoedelijk op huur basis naar Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 3 minuten geleden zei Djurovski: Ricardo Pepi vermoedelijk op huur basis naar Groningen Was geweldig in de MLS bij FC Dallas. Denk dat FC Augsburg voor nu te hoog gegrepen is voor hem maar voor hem en Groningen denk een goede stap. Kan wel gaan verrassen als 'ie z'n niveau terug vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten