Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

17 minuten geleden zei Bingbangboem:

Wat moeten we bij KV Mechelen denken van Buijs, @Djurovski

Lees toch heel gemixte commentaren over hem. We komen ook van 4 jaar prachtvoetbal (en resultaten) met Vrancken, lijkt redelijk haaks te staan op de aanpak van Buijs.

Dan heb ik heel veel medelijden met jullie. Want 4 jaar buijs en kan 1 a 2 wedstrijden opnoemen wat spektakel was en de rest is leunen op de defensie. Dit seizoen waren de prestaties dan ook nog eens minder. Het is een prima trainer. Durft ook jonge spelers een kans te geven maar leunt volledig op defensieve zekerheid. In de vorige 3 seizoenen werkte dat prima. Hadden 1 van de minst gepasseerde defensie. Dit seizoen moest er atractiever gevoetbald worden. Kwamen ook wel de spelers voor maar hij bleef vasthouden aan de defensieve speeltijd. En dat ik combi met een nieuwe keeper die 5x zo zwak is en een uitgeholde defensie werkt niet 

Verwacht dus absoluut geen prachtvoetbal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-6-2022 om 19:53 zei Djurovski:

Benieuwd of JSL blijft. Behalve Bologna nu ook Besiktas en Strasbourg interesse 

Verkopen voor 'n mooi bedrag lijkt me prima toch? Nu kun je er veel voor vangen, voor je 't weet scheurt wat af of lukt het aankomend seizoen niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lenstra:

Verkopen voor 'n mooi bedrag lijkt me prima toch? Nu kun je er veel voor vangen, voor je 't weet scheurt wat af of lukt het aankomend seizoen niet.

Mag wel een heel mooi bedrag zijn dan. Nog 2 jaar onder contract plus optie tot 1 jaar van uit de club. Noodzaak voor verkoop is er ook niet door de miljoenen van Brugge. Dat risico hou je altijd maar zie hem graag nog een jaar spelen onder de nieuwe trainer 

@Thierryvane laten we het hopen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wormuth was niet bepaald zachtzinnig na de wedstrijd. Fileerde ff zijn ploeg. Basiseigenschappen die ze niet uitvoeren. Geen vechtmentaliteit. Zeuren dat ze willen vertrekken als ze keer op de bank zitten. 

1e 20-25 minuten zag het spel wel goed eruit. Balker wel een verademing achterin samen met Verrips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Djurovski:

Groningen bod van 10 mil + 1 mil bonus en 15% afgeslagen voor JSL. Blufpoker van MJF. Ach ja als ze in de hoofdstad 100 miljoen voor een rollende clown krijgen snap ik hem wel ook

Ik vind het echt gênant van Fledderus, dit is verhaal nummer 365. Als ik speler zou zijn, zou ik niet meer naar Groningen vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djurovski:

Ricardo Pepi vermoedelijk op huur basis naar Groningen 

Was geweldig in de MLS bij FC Dallas. Denk dat FC Augsburg voor nu te hoog gegrepen is voor hem maar voor hem en Groningen denk een goede stap. Kan wel gaan verrassen als 'ie z'n niveau terug vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites