Mitashi Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Vond m het laatste half jaar wel bijzonder sterk spelen, daarvoor was het middelmaat. Ritzmaier misschien als vervanger, dan Tibbling op de plek van Kieftenbeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Jesper Drost dus naar Groningen, begint echt wel een leuk elftal te ontstaan zeg. Lijkt me de perfecte opvolger van Chery. Padt, Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Tamata, Van Nieff, Tibbling, Drost, Rusnak, Linssen, De Leeuw Zou het dan zoiets worden met de huidige selectie? Al zal Botteghin wel naar Feyenoord vertrekken helaas voor jullie en voor ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Botteghin zal wel weg gaan ja. Ken Hans Nijland wel langer dan vandaag. Groningen zal dan doorschakelen naar Reijnen en/of Vriends. Opstelling wordt; Padt; Kappelhof, Botteghin, Lindgren, Burnet; Hiariej, Tibbling; Antonia, Rusnak, Linssen; De Leeuw. Botteghin nog even mee genomen in de opstelling. Kan na zijn verkoop Hateboer-Kappelhof worden of Kappelhof-Reijnen/Vriends. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Botteghin zal wel weg gaan ja. Ken Hans Nijland wel langer dan vandaag. Groningen zal dan doorschakelen naar Reijnen en/of Vriends. Opstelling wordt; Padt; Kappelhof, Botteghin, Lindgren, Burnet; Hiariej, Tibbling; Antonia, Rusnak, Linssen; De Leeuw. Botteghin nog even mee genomen in de opstelling. Kan na zijn verkoop Hateboer-Kappelhof worden of Kappelhof-Reijnen/Vriends. Meen je :r:r:r Vriends vind ik nog niet zo slecht (maar ook niet goed :cab:), maar Reijnen.... Hadden ze beter die Fischer van Excelsior op kunnen pikken, al heeft die al verlengd dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Reijnen deed het volgens mij bij Cambuur wel erg goed, al zou het ook niet mijn keuze zijn. In z'n AZ tijd scoorde hij wel altijd vrij hoog op de Markiet-Index. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Bartje Vriends zou ik een keurige vervanger vinden voor Botteghin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 30 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2015 Potver. Kon ik eerst Drost al uit mn CVHJ team halen, dan straks ook nog Rheijnen? Dat komt niet goed jongens. Zou het wel zeer kut vinden, bekerwinstr schrijf ik wel toe aan Botteghin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Vriends maakt op mij altijd wel een goede indruk. Is in ieder geval te goed voor GAE. Groningen lijkt me een prima stap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Botteghin zal wel weg gaan ja. Ken Hans Nijland wel langer dan vandaag. Groningen zal dan doorschakelen naar Reijnen en/of Vriends. Opstelling wordt; Padt; Kappelhof, Botteghin, Lindgren, Burnet; Hiariej, Tibbling; Antonia, Rusnak, Linssen; De Leeuw. Botteghin nog even mee genomen in de opstelling. Kan na zijn verkoop Hateboer-Kappelhof worden of Kappelhof-Reijnen/Vriends. Zie eerder Hateboer op rechts, Mahi ipv Antonia, Drost ipv Hiariej nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Geen Hiariej man, dan liever Drost inderdaad. En waarom gaan we niet lekker op zoek naar een nieuwe Granqvist, vind die Vriends en Reijnen tien keer niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Hiariej gaat zoals het nu lijkt 'gewoon' spelen hoor. Heeft het lichaam van een beest, serieus die jongen is goed afgetraind. Voetballend ook meer dan prima net als Tibbling. In de oefenwedstrijd tegen Roda speelden ze samen heel lekker. Vind het op een of andere manier wel jammer dat mensen Hiariej vaak ''afkraken''. Vorig seizoen gewoon een goede eerste seizoenshelft gedraaid en Lindgren uit het team gespeeld. Helaas op een vervelend moment z'n arm gebroken waardoor hij de rest van het seizoen out was. Heb een hoop vertrouwen in die jongen. Daarbij is Drost gehaald als vervanger van Chery. Wel blij dat Groningen veel Nederlanders in de selectie heeft zitten. Vriends hoeft van mij eigenlijk helemaal niet te komen, vind hem niet het niveau wat Groningen nastreeft. En Reijnen heeft het afgelopen seizoen leuk gedaan bij Cambuur, maar AZ was een stapje te hoog. Dus misschien dat zijn top bij Groningen ligt. Stiekem hoop ik zelf op een V.d. Hoorn van Ajax. Qua kwaliteiten zou dat wel een nieuwe Botteghin/Granqvist kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 Of Veltman na die wedstrijd van gisteren:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Ik moet terug komen op het feit dat ik Hiariej te zwak vond om Kieftenbeld te vervangen. Man, die speelde lekker. Kan me serieus vinden in jouw mening over hem. [MENTION=3277]Setzzie.[/MENTION]; Groningen op basis van zijn spel onverdiend verloren. Enerzijds floot Nijhuis oké doordat hij veel liet doorgaan (tempo erin houden), anderzijds hadden wij sowieso één misschien twee penals mogen krijgen. Enige minpunt bij FC Groningen is in mijn ogen Mahi. Ik kan me zo ergeren aan zijn houding. Alleen maar trucjes doen, geen één doelgerichte actie, alleen maar show en verdedigen kan die gozer al helemaal niet. Wel chapeau voor het werk van de technische staf van Groningen. Hadden precies door hoe ze PSV moesten bestrijden en dit gebeurde ook erg goed. Belooft veel goeds voor in de competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mahi is één van de beste buitenspelers van jullie, onbegrijpelijk dat hij niet in de basis staat. Of heb ik dan toevallig de verkeerde wedstrijden van Groningen gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mahi is één van de beste buitenspelers van jullie, onbegrijpelijk dat hij niet in de basis staat. Of heb ik dan toevallig de verkeerde wedstrijden van Groningen gezien? Ik snap het wel. Moment voetballer. Zit geen constante lijn in zijn prestaties. Linssen is zoveel beter en Antonia is veel dreigender. Logische keus dat hij bankzitter is. Ja en verder, kijk alleen al hoe hij die penal veroorzaakt. ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Die Mahi was echt dramatisch. Je had ook een situatie waarbij hij de bal gewoon terug kon leggen en Antonia(?) 1 op 1 zou staan. Maar daar ging hij dan weer voor een actie en verloor onmiddelijk de bal. Heeft alleen af en toe een 'leuke' actie en dat is het dan ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 2 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mahi is echt verschrikkelijk egoïstisch. Nog lang niet basiswaardig. Maar ik heb ook een hekel aan die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 2 augustus 2015 Share Geplaatst 2 augustus 2015 Mahi is één van de beste buitenspelers van jullie, onbegrijpelijk dat hij niet in de basis staat. Of heb ik dan toevallig de verkeerde wedstrijden van Groningen gezien? Die hoef ik dus echt niet in de basis te zien. Veel te egoïstisch, draaft z'n acties veel te ver en heeft totaal geen rendement. Vorig seizoen 2x gescoord en 5 assists (dit aantal kan ik even nergens terug vinden, dus ga uit van dit getal) in 31 wedstrijden. Dat betekent dat hij 1x in 4 wedstrijden betrokken is bij een goal. Veel te weinig voor een buitenspeler. Snap ook niet dat er mensen zijn die vinden dat hij in de basis moet staan. Die jongen heeft nog niks laten zien i.t.t. Linssen, Drost, Rusnak of Antonia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 augustus 2015 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2015 Het voetbal dat Groningen speelde was zowel veelbelovend als behoorlijk naïef. Ik dacht na die eerste tien minuten al: het lijkt heel wat, maar PSV komt nauwelijks écht in de problemen en die zijn straks nog een stuk fitter. Maar zoals Groningen gisteren speelde heb ik ze lang niet gezien. Wel een attractieve speelstijl mochten ze dit vaker gaan doen dit seizoen. Antonia had ook wel rood kunnen krijgen, enige keer dat het voordeel voor Groningen uitviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Groningen had echt enorme kansen. PSV duidelijk in de problemen geweest, maar gescoord op juiste momenten. Vooral pech, naïviteit wil ik niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 augustus 2015 Share Geplaatst 3 augustus 2015 Verkeerde topic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 5 augustus 2015 Share Geplaatst 5 augustus 2015 Wedstrijd van zondag afgelast/uitgesteld. Ben benieuwd of ik ook een financiële vergoeding krijg wegens het uitstellen van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Jeetje, FC had wel even mogen winnen. En weer eens een doelpunt tegen uit een dode spelsituatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 augustus 2015 Share Geplaatst 12 augustus 2015 Ja grunn verdiende hier een overwinning. Maar was weer beetje zon wedstrijd als tegen psv, al was twente vandaag echt belabberd in de aanval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Setzzie. Geplaatst 13 augustus 2015 Share Geplaatst 13 augustus 2015 (bewerkt) Eerbetoon aan Mister FC Groningen was prachtig. Kippenvel. Missen duidelijk scorend vermogen. De Leeuw en in mindere mate Linssen en Rusnak zijn de enige spelers die doelpunten kunnen maken. Apart dat die laatste 2 dan gewisseld worden. Antonia slechtste man van het veld, wat was die slecht gister jezus. Twente kon er ook helemaal niks van. Goede goal van Tapia, dat wel. Edit: Tranfer van Botteghin naar Feyenoord is rond. Opvolger zal Reijnen zijn. Groningen en Cambuur waren eind mei al rond en Reijnen ook al tijden rond, maar alles hing af van de verkoop van Botteghin. De clausule in het contract van Reijnen is gelicht. Bedrag weet ik niet. 13 augustus 2015 bewerkt door Setzzie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten