Rexcoder Geplaatst 7 oktober 2010 Share Geplaatst 7 oktober 2010 hm, vast niet maar piano+droevig, je weet maar nooit FzAsBFj4fR8 Nee, maar het begint in de buurt te komen! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Een of andere Don als ik het goed heb, met een nummer waarvan in de clip een of ander beest een foto van iets heeft (ik dacht een of andere pop) en op zoek gaat daarna. edit: al gevonden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Welk nummer is het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 [YOUTUBE]XGpk8qhpknw[/YOUTUBE] Hoe heet dat nummer dat je als achtergrondmuziek hoort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daniol Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 [YOUTUBE]MI5HpboH7dY&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Hoe heet dat liedje ook alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 usher - dj got us fallin in love @daniol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Welk nummer is het dan? Vergeten :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 Hoe heet dat nummer dat gister in Oh oh Cherso was toen Joey en Tony in Local waren, omstreeks minuut 9:40. Het is trance dacht ik, ik ken het nummer wel maar kan niet op de naam komen:G Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 Mauro Picotto - Komodo Zo uit m'n hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 Mauro Picotto - Komodo EDIT: Zag de volgende pagina niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 Danke schon, ik kwam er maar niet op, ik had hem wel al maar is wel een tof nummer:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 oktober 2010 Share Geplaatst 22 oktober 2010 Nvm, zit scheef te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 25 oktober 2010 Share Geplaatst 25 oktober 2010 Iemand die weet wat die 'beukplaat' is wat Tony op het laatste draait die aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 25 oktober 2010 Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ja, das Dj Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) Ik neem aan dat je het over Oh Oh Cherso hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
One. Geplaatst 25 oktober 2010 Share Geplaatst 25 oktober 2010 Ja, das Dj Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) Ik neem aan dat je het over Oh Oh Cherso hebt? Dat is em, dankuwel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ja, das Dj Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix) Ik neem aan dat je het over Oh Oh Cherso hebt? Voor kenners als ons is dat natuurlijk een eitje.. Wel grappig nummer ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ok simpel, ik zoek dit nummer. Vanmiddag op de radio, stukje opgenomen met gsm. Auto met ramen open dus kwaliteit is niet dat. Hopelijk herkent iemand het wel. http://www.sendspace.com/file/kf361j Is een nummer van 2 unlimited.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Voor kenners als ons is dat natuurlijk een eitje.. Wel grappig nummer ja.. Ik ben wel blij dat Jordy het verstond onder "beukgeweld" :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Tony ook he.. Haha! Stelt nog niks voor eigenlijk :oops: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Empty Eightys Geplaatst 26 oktober 2010 Share Geplaatst 26 oktober 2010 Ok simpel, ik zoek dit nummer. Vanmiddag op de radio, stukje opgenomen met gsm. Auto met ramen open dus kwaliteit is niet dat. Hopelijk herkent iemand het wel. http://www.sendspace.com/file/kf361j Twilight Zone, van 2 Unlimited. Een van hun eerste nummers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Ik heb net een liedje op de TV gehoord, maar was net te laat om te zien wie de zangeres was. 't Was zowat dubstep denk ik, en een vrouw zong het en het refrein bestond vooral uit wooohooehoeee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Nee, maar zoals ik al zei wordt Laaa Lalalaaa laaaa laaaa lalalaaa (kan vanalles zijn maar ja :cab:) soms in de achtergrond ofzo gezongen. Ik heb het niet meer gehoord op de radio of tv. Is het niet nee. [YOUTUBE]E58qLXBfLrs[/YOUTUBE] Deze misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Ik heb net een liedje op de TV gehoord, maar was net te laat om te zien wie de zangeres was. 't Was zowat dubstep denk ik, en een vrouw zong het en het refrein bestond vooral uit wooohooehoeee. Duck Sauce - Barbra Streisand? Enige liedje dat ik nu kan bedenkden dat wooohooehooeee erin heeft :m:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MajinRico Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Zoek een nummer wat een jaar of 10 geleden in de top40 stond. De clip was denk ik: - zwart wit - donkere jongenman die een prima stem heeft - stond half naakt in het water dacht ik (nee geen d'angelo) - daarna weinig meer van gehoord - zanger was denk ik brits, maar iets zegt me dat scandinavisch ook mogelijk is - aanstekelijk refrein, dacht iets van 'tears never fall' ofzo maar kan het daarop niet vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 2 november 2010 Share Geplaatst 2 november 2010 Ik heb net een liedje op de TV gehoord, maar was net te laat om te zien wie de zangeres was. 't Was zowat dubstep denk ik, en een vrouw zong het en het refrein bestond vooral uit wooohooehoeee. tXtATeQ7GKg ? Is wel woehooee :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten