Richarð. Geplaatst 11 juni 2010 Share Geplaatst 11 juni 2010 VnJkoNVHpCo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 JmSvmvkECXQ Die eerste 9 seconden, waar worden die gebruikt? VPRO zit in mn hoofd, maar weet het niet zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 VPRO ja ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 16 juni 2010 Share Geplaatst 16 juni 2010 WIst helemaal niet dat ze zelfs zulke simpele jingles al jatten tegenwoordig. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 17 juni 2010 Share Geplaatst 17 juni 2010 Luister dan eens vanaf 25 seconden naar dat liedje van metalenmichael en dan naar de intro van Nena ft Kim Wilde LVOiUHo3WSE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 17 juni 2010 Share Geplaatst 17 juni 2010 ELO is duizend keer beter maar je hebt gelijk, het lijkt er wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 Ik zoek een nummer van z'n neger in een collusseum(volgens mij?), het liedje heeft ooit in een reclame van Veronica gezeten. Kan zijn dat hij heel bekend is. Rock is het genre denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 [YOUTUBE]vHAvjaHtlMA[/YOUTUBE] :P Maar wees anders duidelijker over wel genre het is bijvoorbeeld. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 18 juni 2010 Share Geplaatst 18 juni 2010 nee deze is het niet, zitten harde drums in enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Henjo Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Maar wat is het genre dan? is het hardrock, gewoon poprock, rap, Dance? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Beyonce is een beetje neger en hot:< Deze is in het coloseum en dit is van Pepsi reclame [YOUTUBE][/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 JmSvmvkECXQ Die eerste 9 seconden, waar worden die gebruikt? VPRO zit in mn hoofd, maar weet het niet zeker. Die eerste negen seconden worden gevolgd door 'Dit is het achtuurjournaal met ...'. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Hoe heet het originele liedje van wavpWRK6IX8 Kwam uit de jaren '50 ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 BqlJwMFtMCs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Jow bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 19 juni 2010 Share Geplaatst 19 juni 2010 Ik zoek een liedje.Het is 1 iemand een man maar hij lijkt op Jezus. En zijn videoclip is volgens mij in new york en hij heeft een gitaar bij zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 HLcy5Qd4s5s :cab: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Die gast is de bekendste persoon in Times Square ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Waarom ken je dit?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alderweireld. Geplaatst 20 juni 2010 Share Geplaatst 20 juni 2010 Nee dat is hem niet :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 deze? dat is in iedergeval I will survive Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomterhorst Geplaatst 21 juni 2010 Share Geplaatst 21 juni 2010 Ik zoek een house nummer met een beetje zomers deuntje en waar je in het refrein hoort: hee, fade away. Iemand die mij kan helpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 Hoe heet die liedje die in zo'n auto reclame ofzo komt, liedje is van Shakira ofzo... beetje tekst van liedje: In your head, Sha-wa(?).. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 QXoIMTjk9Xg&feature=player_embedded Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 23 juni 2010 Share Geplaatst 23 juni 2010 6Ejga4kJUts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten